atvažiavo
poros sav bėgyje nusimato dvi kelionės į Rygą, tai parašysiu apžvalgą po to. duokit patarimų dėl “apkatkės”? kiek km, ko nedaryt?
DSG?
Kaip ka daryt, dusint nuo pirmu metru, tegul zino su kuom reikalu turi
pagal viska - net pedalo iki dugno nespaust, pastoviom apsukom ilgus atstumus irgi atsiranda kas sako, kad nereiketu. o siaip kazkiek tukstanciu kilometru nekelt apsuku daugiau 3000 bus pagal dyleri.
Pagal seną metodiką tai reikia vengti ilgų režimų pastoviom apsūkom, reikia duoti dirbti įvairiom, nevengiant ir pasukti iki aukštesnių, bet negrūst ant isibėgėjimo rekordų…
Imt zema starta nuo sviesoforo is karto yapfiles.ru/show/1783203/dcf30a7fc01e4d964a30eefe90902e4e.m p4.html
O ka pardavikai rekomendavo?
su abkatke taip- pasistenk uzmusti iki garantijos pabaigos, gausi nauja motora, o tada jau viskas kitaip
Geras pasirinkimas manual’e viskas turi būt aprašyta
Važiuočiau kaip visada nesukdamas pautu, gi neleksi i ta kelione 3gaike ant max rpm
o ka atstovas del apkatkes?
ar tikrai tinkamas klausimas bangoj kaip apkatke daryt? bangieciu perkamos slyvos dazniausiai jau turi apkatke… pusmilijonine
Vaziuok rajonais i ryga ir atgal Ir lenkimuose atsuksi daugiau aBsuku ir pastovias palaikysi - aBkatke bus
Su R vistiek neidomu tiesiai vaziuot
Liux Laukiam review. O šiaip matyt pagrindinis patarimas, kolkas nebandyt, ką iš tikrųjų tas R gali
Speeder, va bbi as su Delta mopedu 500km aBkatke dariau, po jos dar 500km prasukau ir velenas barsket pradejo
stebėt temperaturini režimą !
idomu butu oficialia nuomone del apkatkes paskaityt pas atstovus.