Ar verta pirkti auto su reguliuojama pakaba?

Ar verta pirkti auto su reguliuojama pakaba?

Kalbu apie safrane modeli. kokios bedos gali istikti ir ar labai brangus remontas? Buciau dekingas uz info

Zmones gerieji, apsvieskit mane…Žliumbia

Tikrai taip jei turi piniguŠypsena

Matai jei ji suges pasiruosk moket trigubai o gal ir keturgubai negu uz paprasta vaziuokle, bet smagu tai

o kas ten reguliuojamo pas renault gi ne hidraulika kaip citroenaNekaltas

gal tipo amortizatoriu kietumas reguliuojasi? ir ant R19 buna, jei tu apie sita, tai cia nieko ypatingo visiskai nera ir reguliavimas mechaninis.

man atrodo ten pas ja labai navarotni oriniai amortizatoriai stovi kaip pas mitsubishi sigma jei kalba eina apie tai tada tikrai tie dalykai nemazus $ kainuojaKietas

As pats nelabai zinau kokia ten pakaba yra tiesiog pardavejas sake kad reguliuojama pakaba. Viena zinau ten tikrai nera hidraulikos.

na man irgi idomu kas ten per reguliuojama pakaba Nekaltas

Kai kurie safrane modeliai (pvz safrane V6 biturbo) buvo su pneumopakaba, valdoma mygtukais is salono, valdymo blokas bagazineje. Sistema pakankamai kaprizinga ,jei suges , bus pigiau pakeisti visa ta pribluda i paprastas spyruokles ir nepripuciamus amortizatorius .

Vis delto ten hidraulika (pasitikslinau). O kaip hidrauline ar su ja daug problemu. Citroenam zinau kad gerai pasudzius lietuviska druska, po poros ziemu vamzdeliai prarudija ir t.t. Jei klystu pataisykit

pasiziurek , gal ka rasi:
http://www.renaultfaq.ru/

nu blemba dar negirdejau kad renault su hidrauline pakaba mistika kazkokiaNekaltas

Jei suzinosi VIN , galima paziuret komplektacija.
Greiciausiai ten pneumopakaba , o ne hidrauline pakaba( neteko girdeti apie renault su hidrauline ).