ar segiesi dirza?
jei kur nors vietoj reikia palekt tai dirzo nepraktikuoju (nors reiketu). Dirzai geras ytaisas tik kad kartais jie uzknisa kai reikia maltis ish auto y auto ir taip dx kartu per diena. Na bet pasiziurejau vakar per BBC "top Gear" testus be dirzu ir su …nu nx… geriau jau segiotis!
ko tai kai vairuoju tai niekada nesisegu,tuo labiau kad Vilniuje mentai nelabai ir kabinasi prie dirzhu.prie Salamos karta sustabde,morala atskaite ir paleido.
bet jeigu vazhiuoju priekyje keleivio vietoje tai visada seguosi
Po paskutiniu dvieju tvokstelejimu esu dekingas tiems stebuklingams dirzeliams, kad nepalikau savo galvos trafareto priekiniame stikle. Sutinku, kai kuriais atvejais dirzai nepadeda, bet trukdo. Taciau nemanau, kad tokie atvejai dazni. o kai uzsiziopsoje asilai nepraleidzia taves vaziuojant pagrindiniu, manyciau kur kas daznesni.
/preho/
seguosi nuo pat vazinejimo pradzios…
ir niex manes nemoke- nei avarijos (tfu-tfu-tfu), nei baudos…
kazkaip paciam dasilo…
BR,
AF1
AudiC3’RT
Makavelli >>
o ash galvojau,kad tu vairuoji rankomis… Idomus budas automobili vairuoti su akiniais… ;-);-)
Visais atvejais. Jau ipratau. O jei ka vezu ir tas nesisega dirzo pasakau, kad tai jo reikalas (bauda taip pat)
Anksciau kazkaip niekaip neprisiversdavau… atsimenu starinska masina buvo tai jei su baltais rubais isedi tai pyp jau tada - eina juodos shleikos o dabar kazkaip pripratau
ir vos tik atsisedu idedu maga ir seguosi dirza
ir priesh MZP saugiau ir paciam kokiam atvejy prireiks
Nu tai nuo situacijos priklauso - kartais geriau ishlekti ish virstancios y upe ar ezera masinos nei likti joje - kol po vandeniu isikapstysi ir prigert gali. Arba tarkim jei masina vartosi guo skardzio kokio - ishlekei (aisku jei laimingai "katapultavaisi"
) ir vsio, o masinoj liktum tai ir kauliuku nesurinktum…
Nu tai ash maciau kad pas kaikurias amerikonishklas tokia sistema yra, kad vienas dirzo galas tvirtinamas prie dureliu, tai kai jas atidarai ir acisedi nori nenori tas dirzas tave apima…tik nepamenu pas kuria masina maciau…Atrodo Pontiac Grand Am 1991 modelio…kazkada "Motor Trende" varciau - maciau
wa…karakiri gryzo namo
jo makavelli … daug senesniu modeliu turi toky pribumbasa…pati patogiausia vieta ysistatyt guzu ir randu y galva…kai duodi tai net akyse aptemsta…
Labai rimtai sakau, vazinekit uzsideje dirzus. yra tam tikri avariju atvejai, kai dirzai nepadeda, o tik dar labiau traumuoja, bet tai buna retai. siaip dirzu butinumas isbandytas savu kailiu, jei buciau buves be ju, dabar su jumis nekalbeciau. taip kad tai tikrai reikalingas daiktas
Nu su tais air-bagais tai man butu nekas - ash vairuoju su akiniais, tai jauciu kaip sprogtu tai shukes y akis sulystu, apakciau akurat…
Bet kokiu atveju seguosi, na nebent labai manevruoti reikia, kokiam sunkelyje, kazkaip ipratau.
jo seguosi jau nuo mazhens ir kazhkaip ne del mentu ar avariju o ish ypratimO
linkiu ir visiems segtis
va buvo karakiri atvaziaves, pazaidem tenisa, paplaukiojom baseine ir… isvaziuodamas uzsisege visi imkit pavyzdi
As visad seguosi, po teisybei - jai salyginis refleksas, net pati nejauciu kada tai padarau. O jei neuzsisegi ir uz vairo - tai kazkaip nekeip ir jautiesi, lyg ko truktu.
as tai turiu toky raktu pakabuka…tai ykisu y ta skylute, nes pas pagana amerikona groja ,pypsi,dainuoja …kol neuzsisegi ir taip slyksciai…
bet vis kazkaip galvoju jei ka…tai pagalviu kruva yra …priekines, sonines…tai minkstai nusileisiu;-)……bet sako kad ir pagalves uzmust gali…
Seguosi visada, nes kai paskaitai Avtoreviu apie crash testus, kai toli grazu ne visose masinose gali likti gyvas netgi atsitrenkus i kliuti 55 km/h greičiu…
Kai priekyje - uzsisegu visada. Paprasciausiai ipratimo reikalas. Turiu ne viena pazystama, kuris man pasakojo kaip per priekini stikla islipes buvo. Vienas is ju dabar taip ir vaiksto su modifikuotu nosies profiliu. Kazko nesinoretu…