ar nieko?
neskaitant plastiko
senas i30 guindajus “moderniau” atrodo
gal ir nieko
priekisauto.vesti.ru/p/bg800_480850.jpggalascarnewschina.com/wp-content/uploads/2013/02/citroen-c-elyse e-4.jpg
sitas citroenas kurtas tajotos rinkoms uzkariauti, gamybos principas ir naudojamos tehnologijos sugrazintos i 93 metus toliau berlyno i vakarus jo net nera
Piguva. Bet taip ir turi būti.
PL nemažai taksų tokių
Pažiūrėjau kainas. Logan 2 pigiau. Ypač dyzeliai. O šitas labai panašiai kainomis su Yaris lyginasi. Bet už tą patį gauni daugiau mašinos, daugiau įrangos, o dyzelis dar ir gerokai pigiau išeina. Kas perka tuos Yaris?
galas sito
pan jožik, kitas klausimas, kaip su patikimumu citroenų? nepaslaptis, kad prancūzai nėra stiprūs šioje srityje plius nuvertėjimas. kodėl toyotos tiek daug kainuoja, o prancūzai tiek mažai? kiek mokėjau už savo 1999m. corollą, būčiau drąsiai nupirkęs kokį meganą 2004 metų ar citroeną c5
pan troleibus, C4 per penkis su pusę metų tvarkyta tik pakaba. P.S. Keista ir sankaba, bet ten jau vairuotojos problema, ne automobilio. P.P.S. Aptariamojo modelio atveju su patikimumu turėtų būti viskas dar geriau, nes realiai mažai kam čia yra gest P.P.P.S. Man asmeniškai didesnis prioritetas yra ne nuvertėjimas, o patogus naudojimasis
. Jei tau px dročintis su Corolla tik tam, kad po kelių metų parduot be nuostolio, tai yra tavo asmeninis pasirinkimas.
del yarosi, yrasisas urodas, o sitas apskritai LADA
aš neturiu laiko remontuoti automobilį. todėl važinėju su toyota
Aišku, kad neturi. Toyota netraukia, todėl važiuodamas nuo taško A iki taško B užtrunki ilgiau nei kiti O jei dar įvertintume, kiek laiko užima neadekvačių komentarų internete rašinėjimas…
ilgiau nu čia durniaus komentaras
Pasistengiau nusileist iki tavo lygio