Ar keiciant GOLF2 ratus is 13 coliu i 14 coliu (lietus) reikia kelti masina? Vieni sako, kad nereikia, kiti sako, kad reikia, nes jeigu greiciau per duobele pravaziuosi, tai ratas lies sparna. Tai kaip yra is tikruju. Aciu uz info
Neprisigalvok nesamoniu nieko kelti nereikia jei R13 buvo 185/70 tai R14 turi but 185/60 ir viskas. Tai ka jei desi R17 tai turetu golfas kai dzipas atrodyt
Jei desi R14, tai nereikia tau nieko kelti, bo 14-iniai nesirems i sparnus kad ir kokia duobe pagausi
Tik padangas reikia zemesnes statyti, kad spydas normaliai greiti rodytu…
Nieko as cia neprisigalvoju. 1 coliu daugiau beveik net nesimatys, jau nekalbant apie dzipo daryma , o as paprasciausiai turiu geru lietus 14 coliu ratus nuo Passat’o likusius ir tiek. Todel ir klausiu.
Tai va tu ir dek zemesnio profilio padangas ant 14 nei ant 13 r nebus ir to colio skirtumo ir spydas normaliai rodys jei uzdesi kokia 185/70 tai manau turetu kokai ~7-10km maziau rodyt nei istikruju vaziuoji
sorry pas mane skyles matematikoj… 1 colis yra apie 25mm, tai kokia cia logika det padangas zemesnes 10mm? kodel ne 25mm - kad butu kaip buve???
gal tas 10mm turetu but 10%???
Padangos profilio aukstis yra skaiciuojamas nuo padangos plocio taigi jei padanga 185/70 tai panagos profilis bus 129mm, o jei 185/60 tai profilio aukstis 111mm. Taigi 129-111=18mm is abieju pusiu gaunasi skirtumas padangos auksciu 36mm. Dar kazkiek isileidzia i diska tai sakykim skirtumas gaunasi 30mm.Taigi tarp 185/70 R13 ir 185/60 R14 yra ~5mm skirtumas R14 zemesne.
Tai jau tikrai skylės matematikoj. Ratlankio skersmuo 25 mm didesnis, tai spindulys tik 12,5 mm. Užtat padanga 10 mm žemesnė. Ratas gaunas tik 2,5 mm žemesnis, t. y. beveik toks pat. O tas tavo "kad būtų kaip buvę" gautūsi 12,5 mm didesnis. Ir spydas rodytų mažesnį greitį.