Ar kas nors dirba transporto ekspedicinėj kompanijoj?

Ar kas nors dirba transporto ekspedicinėj kompanijoj?

Šiuo metu dirbu kaip tik tokioj kompanijoj MirktBet... Nelabai suprantu tokios kompanijos funkcijos Nekaltas Juk pastovūs importuotojai, eksportuotojai sudarę sutartys tiesiogiai su vežėjais, ekspeditorius iš karto klientui negali pasiūlyti pervežimo kainos BlogaiPaiškinkit, kaip tokioje kompanijoje dirbti, o tai aš kuo toliau, tuo labiau čia nieko nesuprantu Nustebęs

O tai ka tu ten iki siol veikei? Šypsenao kiti darbuotojai irgi nezino ka tau ten reikia daryt? Šypsenaar ten tik tu viena ? Šypsena

Kad aš čia dar tik savaitė kaip dirbu, o darbuotojai mažai ką aiškina. Bent jau jų darbas atrodo mažai efektyvus, kokio norėtųsi.

nelabai aisku ka tu ten isvis veiki...kokios tavo pareigos?...jei matai kad darbas neefektyvus kaip tu sakai...tai padaryk taip kad butu efetyvu Šypsena)

Tai aš ieškau krovinių ir vežėjų, sudarau sutartis - kaip ir visose ekspedicinėse kompanijose. Bet kaip padaryti, kad tas darbas būtų efektyvus?

Turi pazystamu sitoj srity, tai niekas tau nieko ir neaiskins, nes kontaktai - tai ir yra tas darbas, kuri tu turi dirbti. Kai staigiai reikes transporto, ar atvirksciai aprupinti griztancia masina darbu - tada ir suzinosi koks tas darbas. O kol uzsakymu nera, tai ir darbo nelabai yra. Tik tai jeigu pati ka nors bandysi veikti. Brangiausias dalykas - tai yra zmones (ne tavo bendradarbiai) su kuriais bendrauji ir ju pasitikejimas. Gerai jeigu pas tave fiksuotas atluginimas ir nepriklauso nuo isdirbio (kol tu pradedi dirbti), o veliau kai turesi daugiau informacijos, daugiau imoniu-klientu kurie jau skambins del savo problemu tau, tada aisku apsimoka jau tureti kintama- nuo isdirbio priklausanti atlyginima. Sitos srities specialistai dabar yra reikalingi. Linkiu sekmes Šypsena.

Juokiasi

Iš ko juokas ima?

Per savo Transporto ekonomikos studijas geriausiai supratau vieną dalyką- nėra bjauresnio darbo už transporto ekspeditoriaus Šypsena. Bent jau to tradicinio, kur dirba "firmoje", turinčioje tik kompą ir telefoną, ir užsiima tik pervežimais automobiliais. Užuojauta ir pagarba, dėl kažkokių priežąsčių vis tik pasirinkusiems šį darbą Taip

O kaip tu galvoji, transporto įmonėj geriau dirbti?

kazkada dirbau tokioj imonej (gal net toj pacioj Mirkt), tiesa, ne ekspeditoriumi. Nelabai noreciau juo dirbt - daug darbo, istisai kabo prie ragelio ar emailo, tikrai tiesa, kad kontaktai - tai viskas, o sprendimus daro menedzeris vis tiek. O dar irodinet prakaitu smirdantiem vairuotojam, kad tu ne kupranugaris... Zoziu ilgos valandos, stresas ir ne tokie jau dideli pinigai. Geriau budavo muitines tarpininkam, tie nors irgi are, bet bent gaudavo ir is sono Šypsena

per ekspeditorius ir prasmirdo prakaitu vairuotojai Taip

Man labiausiai patiktų dirbti didelėje logistikos kompanijoje tiriamąjį darbą (ten kur dabar dirbu teko ir tuo truputį užsiimti-buvo tiesiog atgaiva sielai, net pinigai nueidavo į antrą planą). O jei jau užsiimtisiaurai krovinių pervežimo organizavimu- tada bent jau transporto kompanijoje, turinčioje savo transportą. Čia tu bent jau iš vienos pusės gali būti kažkuo tikras (tiksliai žinai, kokį transportą gali pasiūlyti klientui ir t.t.). O kai dirbi grynai ekspedicinėje kompanijoje, būdamas tik tarpininkas tarp vežėjo ir kliento, esi tarsi tarp dviejų ugnių- iš vienos pusės drebi, kad vežėjas nepavestų, iš kitos pusės, kad klientas neužtemptų su apmokėjimais. O labiausiai užknisa, kad tai darbas ištisą parą- paskambins šeštadienio naktį vairuotojas, kad pvz. Vokietijoje į keltą nespėjo, ir turi pusę nakties susiėmęs už galvos telefonu skambinėtis, kol viską sutvarkai. O man norisi darbo, kurį baigęs galėčiau ramiai nutrenkti mobiliaką į kampą ir išvažiuoti kelioms dienoms kur į gamtą ar pan., nesukdamas sau galvos kad per tą laiką kažkas nepataisomo galėjo atsitikti

Eik, tris metus pradirbau muitinės tarpininku, kyšių gaudavau du šokoladus (kurie kainuoja du litus) per mėnesį, o stresas būdavo milžiniškas. Vežėjai rėkia, kad nori išsikrauti greičiau ir koliojas visokiom kalbom, nebekalbu apie muitinę, kur mes nieko nemokėdavom, tai ir atitinkamai pravarinėdavo mus ir laukdavom, nervuodavomes prie langelio pusę darbo dienos, kur kiti be eilės eidavo...

Reiskiasi, ne toj pacioj imonej dirbom Tūsas

Tai kad aš tarpininku Panevėžy dirbau Laimingas

Na, kai padirbesi sioje srityje 8-9metus, iskilusias "neatstatomas problemas" kompensuodama is SAVO ASMENINES KISENES, tuo budu islaikydama savo "gera veida" pries vezejus ir klientus, tuomet ir ekspeditoriaus duona neatrodys sunki. Sekmes. Labas

Tai maciau pakankamai, tingiu viska aprasinet... Matai,visada reikia pasitikrint, ar gerai apskaiciavai mokescius, ar kokiu klaidu nepridarei. Uztat paskui ir moki is savo kisenes. O kur dar visokie "patepimai", kad greiciau suformintu... Psichologiskai sunkesnis ekspeditoriaus darbas, nes labai nekonkretu, stengiesi, stengiesi, bet kartais tavo pastangos nueina suniui ant uodegos-kitas ekspeditorius pasiulo geresne kaina, kurios tu negali pasiulyti. O dar sios imones vadovas orientuotas ne i ilgalaikes sutartis su vezejais ar orientaciniu kainu nustatyma, bet klauso, ka mes snekam telefonu ir burba:"kam pasakei klientui iki, reikejo sakyti iki malonaus".Iesko priekabiu kiekviena diena, prie jo as jau vengiu kam nors skambinti. Gerai, kad jo pastoviai nebuna.Jauciu, cia ilgai netversiu Blogai

As dirbu namie,kaip kazkas sake turiu PC, neta, fax/tel na dar transporta sawo. Per menesi darbo praktikos tik pradejau gaudytis kas kur kaip...kam galima vezt kam negalima..kas ilgai ishkraudineja ir gali prarast visa sekancia darbo diena ir.t.t. vienu zodziu mokinausi bendraut su saldzialiezuviais.Nu kazkaip tikejau zmonemis,bet toky darba padirbus tai jau ir nebezinau ko galima tiketis is uzsakovo vairuotojo....bet ko gali tiketis,kad vairuotojas sugalvos ir neishvaziuos i darba nes jis dar ketvirta para nestojes gert aj cia galima pasakot ir pasakot..