apgavikai
tekstas nepaderintas
Mane apgavo. Turejo but *****, sipai po pirmo kilometro isbyret, protektorius atsilupti ties 50km/h, neissibalansuoti o geriausiu atveju viena sezona laikyt ir tada ismest. Niekas nepasitvirtino, grazinkit pinigus
paduok i teisma
Kazkaip cia atrodo, kad pora sezonu jau pravazinetos padugnes, net grioveliai ne visur matosi
bet lameles tai gerules… kur nori ten yra kurnori nera…
niekas ten tau neatsiklijuos ir tie shypams ne ko lakstyti…
gal cia del to kad skraido xm’as
majmis
Jo, sipai tai prikalti kiaurai prie ratlankio, tai kur jie islakstys
Navarkes sudC nesamone cype, ant sauso kaip ant ledo su vasarinem, ir stabdant ciuzdamos palieka juodas zymes
Nu kosmoz sveikinu turint pigu daigta. padangas psirinkies tikrai ne pagal atlyginima Restauruotu padangu minusai: (cia protingi zmones parase) * Padangos atnaujinamos neatrenkant karkasų pagal gamintoją ir modelį, o skirtingų gamintojų ir modelių karkasai kelyje “elgiasi” skirtingai. Pvz.: gali būti, kad priekinės padangos karkasas bus standesnis nei galinės ar atvirkščiai. Tokiu atveju automobilis bus nestabilus posūkiuose. * Per pastaruosius metus atnaujintų padangų protektoriaus mišinių sudėtis ženkliai pagerėjo ir nedaug kuo skiriasi nuo pigesnių naujų padangų. Tačiau restauruotų padangų įpjovų (lamelių) kokybė yra prastesnė nei naujose padangose. Tuo nesunku įsitikinti palyginus naujas ir atnaujintas padangas. * Nepaisant pakankamai pažangių padangų atnaujinimo technologijų bei kokybės kontrolės atnaujintų padangų kokybė neprilygsta naujų padangų kokybei, todėl gali pasireikšti automobilio vibracija, padidėjęs triukšmingumas ir pan.
sekmes keliuose krc
nu nesuprantu as matyt antrasis laimingasis su navarkem ir kolkas nesiskundziu
Tai pas tave gal ne XM,as? Uz tai ir laiko antra sezona
nezinau is kur jus navarkes perkam, bet darytos pas mus - ty pnvzy puikiai laiko ir visi patenkinti ne viena sezona ir “sportui” ant ledo kolegos naudoja ir dacnam vazinejimui ir jokiu problemu… navarkes navarkem nelygu…
anksciau kaune netoli gardesio kepyklos restauruodavo, tai atsivezus kibira metalo drozliu, kazkokiu tai budu i protektoriu suhujarindavo. pats ciupinejau tokias navarkes rankomis atrode
Tai gal toj pacioj kepykloj jas ir kepdavo kartu su pyragais, uz tai ir geros
sito finto nebedaro cia tarybiniu laiku dygliuotos padangos, ant ledo nesveikai dirbdavo… dabar, tipo, irengimai neleidzia tokios “technologijos” naudot
Bet krastai padangu tai bbd… lameliu yra nera… tai kai daro… svarbu shypus isypuoti ir zjb
MrCyBoRg kaip suprast “ipjovu kokybe”, kas cia per kokibe da blec? turejau kazkada navarkes traktorines uz 90 lt, tai ant asfalto levai, ant ledo vidutiniskai nes su sypais, bet va kai ivaziuodavai i pusnynus meslynus ir kitokius sh, tai visos kitos super duper mandros padangos po 300 lt ciulpdavo ir labai gausiai pries tas navarkes;0