Alto dujininku kvalifikacija arba istojau i vaziuok pigiau kluba NAUJOS BEDOS 7 ZINUTE

Alto dujininku kvalifikacija arba istojau i vaziuok pigiau kluba NAUJOS BEDOS 7 ZINUTE

2.8 V6 AAH variklis, eko sistema vienas apsauginis voztuvas,reduktorius stovi keleivio puseje skersai, variklio gale. Problemos: 1. Uzkurus varikli ir staigiai pajudejus uzgesta kai tik persijungia ant duju, uzkurus vel viskas ok 2. Vaziuojant trasoj dideliais greiciais staigiai greitejant ir stabdant zeminant pavaras variklis ant laisvu uzgesta, arba varant greitai i metus laisva uzgesta 3. uzkurus ir pradejus vaziuot ant benzo permetus ant duju dinsta trauka spaudi dugna o kaip netraukia taip netraukia, tada uzgesini pakuri ir viskas ok Kas galetu buti? iranga nauja zvakes laidai nauji, neshaudo dar

Nu žiūriu Tau su Alto meistreliais neišeina išspręsti problemų… NekaltasA700

Del to kad gesta imetus laisva: Didejant greiciui, dideja oro slegis, jo paduodama daugiau. Darai taip - nuvarai i alta ir papasakoji ka parasysiu arba pats atsidarai kapota ir randi slanga kuri ateina iki oro filtro, ta slanga reikia pasukt 90 laipsniu kampu ar dar kanors gudriau padaryt kad negautu oro tiesiai is priekio, o gautu is sono, kitaip sakant didejant greiciui nedidetu tiesioginis oro padavimas, kad nepustu priverstinai ora pro ta slanga. Pasukus slanga sonu, nepriklausomai nuo to koks greitis variklis pasiims oro kiek jam reiks. Kazkaip neaiskiai as cia parasiau, bet gal suprasi. Del permetimo ant duju: Ant duju permesk ismetes begi. As darau taip: uzvedu masina ant benzo, leidziu padirbt kelias sekundes ir pagazuoju iki 2-2.5 tukstanciu apsuku 2 kartus is karto. Pirma karta kad persijungtu ant duju ir iskart kita karta, kad paduotu duju daugiau (kad neuzgestu). Ta pati galima daryt vaziuojant, vaziuoji ant benzo ismeti begi ir pagazuoji. Ziema leidziu ilgiau padirbt ant benzo, kad susiltu siek tiek (1-2 minutes)

papasakok kaip skesai stovi reduktorius… membranų vaikščiojimo kryptis turi būti statmena judėjimo krypčiai nes inercija padusina/pariebina mišinį…

Nu bet dujos vistiek geraj Šypsena

Uzgesta staigiai pradejus vaziuoti del to kad benzas sudega o dujos dar nespejau daeiti… tokias atvejais dedamas spec taimeris kad benzina atjungtu po keliu sekundziu o ne is karto… Vaziuojant greitai gaunasi uzputimas… per liesas mishinys ir uzgesta… problemos sprendima pries tai jau tau pasake… Šypsena

Dekui uz patarimus, dujininkai grys is atostogu reikes uzsukt. Naujas bajeris, vakar mieste trecia pavara nakti norejau siek tiek uzsukt iki 3500rpm uzkeles pajauciau galios nuopoli ir apsukos nekilo nors gazas dugnas toks jausmas kad visai netraukia bet apsukos nekrenta. Spaudi gaza o traukos nulis apsukos nekyla variklis priduses, pvz nuo kokiu 1500 iki 3000 viskas ok bet jei nori vaziuodamas kelt iki 5000 nieko nesigauna ant laisvu apsukas galima uzkelt kame cia problema? Jausmas lyg dujos baigesi nors buvo trecdalis baliono.

galima valgyti kruopas visa gyvenima,aisku nenumirstama nuo ju,bet ar tai pilnavertis gyvenimas? Nekaltasgalima vaziuoti ant duju ,variklis nenumirs nuo to,bet ar tai pilnavertis vaziavimas? Nekaltasjei norite vaziuoti su dujom,tai visada susidursite su nenumatytom bedom Taip vat kodel as kol kas vaziuoju su benzinu ir neturiu tokiu bedu,kurios mane butu senokai isvedusios is kantrybes Cha chao del tos slangos,kuria reikia pakreipti i sona,tiesa,turetu padeti

Galbut reduktorius “mazas”, nepajegus aprupinti dujomis prie aukshtu apsuku Nekaltas Kiek girdejau i didesnes kubaturos variklius tam reikalui deda 2 reduktorius. Gal i kolektoriu idejo maishytuva labai mazo diametro- “uzdusino” varikli Nekaltassade

Ar del to gali buti mazos duju sanaudos? Vidurkis 50/50 miestas/uzmiestis 9,2l

Siaip man susidaro ispudis, kad pas tave liesokas misinys, bet cia tik spejimas Nekaltas

prie to pacio paklausiu ant duju leciau krenta pasukos kas cia pr prblm? Nekaltas

apsukos tvarkoj, tik uzgesta ant didelio greicio aisku del ko ir netraukia ant max rpm neaisku del ko

Bandyk pariebint misini… Nekaltas

o gesta tik su dujom, ar ir su benzu? mano legasis buvo pradėjęs retkarčiais užgesinėti tik įmetus į laisvą bėgį, tai padėjo datčiko pakeitimas greičių dėžėje

Dar prie temos ir as savo trigrasi ikisiu: masina audi b4 2.0E dujos su eko sistema. Ant duju veikia norlmaliai, o ant benzo paskutiniu metu pradejo negraziai dirb variklis, ant laisvu kartais apsukos pasokineja, ir siaip kazkaip netaip vibruoja variklis!

man neseniai irgi ant didesniu rpm vejai daresi ant duju, bet maisytuva isidejau kita (naudota, nemokamai Cha cha) ir viskas ore - bega kaip reikiant Taip

em… kaip jau rasiau netraukia ant max gal del maisytuvo, o gal tiesiog nepakanka duju - atsukt varzta reikia kur ant slangos yra Nekaltas as sau taip maxspeed susireguliuoju pries varydamas i autostrada praktiskai Šypsena

kiek dujininkų - tiek nuomonių.Man dujininkas rekomendavo “pagazuoti” tik vieną kartą, ir tik ne du.Kažkaip nepamenu kodėl, guilty ŠypsenaDėl “nepersimetimo ant dujų nuo benzo” - man būna tik tada, kai pavažiavęs trumpą atstumą dujom gesinu auto.Tada užvedus kartais nepersimeta ant dujų.Pavažinėjus kokius 10 km ant benzo vėl ramu.