aleliuja


aleliuja

aleliuja vaikai mano

Atitarnavo jau mano saabukas. Varikliui amen. Hm, idomu kokia mano problema, atra masina is eiles 3 metu neisvazineja.

koks cia variklis buvo?

Valio

2.3T

arba tu smaugi ir tepalus pili netinkamus, arba turba nuejo ir vazinejai sekmingai, kol visa tepala per ismetimo vamzdi isvare ir padirbo sausas variklis, arba i neri ivaziavai ir prisisiurbe vandens

svediska kokibe Gerai

Hm, o koks smaugimo apibrezimas? Tepalus pila autorizuotas servisas. Turba tikrino visa perejusia savaite, arde ir t.t. - isvada - viskas OK.

o tai kokia rida tada pas sita masina?

nieka gera turiu tokia Ufff

tai tada kaltas autorizuotas servisas, jei pries savaite turba tikrino ir viskas ok, o tik paleido ir motor kaput. kitas klausimas, nacert turba tikrino?

trulikas: 85t km (tepalus pradejo ryti kazkur nuo 75t km)

vistiek garantija dar galioja

tai ziedams amen ar dar kam. nu bet garantija turetu buti gamykline, tai kaip ir px Šypsenatik idomu kodel taip atsitiko. ar cia gm’as nesamoniu pridare ar kas. bet neteko girdeti, kad byretu varikliai Nekaltas

trulikas - cia 10 tukst km ilgumo istorija jau, butent todel man daugiau ofisas su ja ir nebeleidzia vazineti, o bus aiskinamasi su servisu. Nes jei as uzdrosiu varikli, po to busiu apkaltintas, kad nieko nedariau. Nes servisas kazka pakrapsto ir paleidzia dar 1000 km prasukt ir taip jau kelis kartus…

voliojasi toks motoras tik nuo senesnio sabo garaze(uzveltas),2.3turbo atrodo jei neklystu

trulikas: reikia pripazinti, kad 2008-ieji buvo GM-Saab krizes metai…

cia taip atsitinka kai gamintojas aptarnavimus padaro kas 20000 km ar 30000 km, is esmes sis variklis pradetas gaminti 84 metais, tuo metu aptarnavimai buvo daromi kas 8000-10000 km o dauguma varilklio daliu yra identiskos seniesiems varikliams o tepalu keitimo intervalas faktiskai pakeistas tik ant popieriaus

fu nx