7 vietos-11-12 EUR


7 vietos-11-12 EUR

Vienintelis minivenas, kuris yra gražus isore. Kaip rieda jie?

transporter ir taskas

baisus daiktas, matavausi, nepatiko

motonews.pl/auto-testy/3448-ford-s-max-ecoboost-powershift- titanium.htmlJuodi man jie arba balti geriausiai atrodo, bet va toki is nuorodos sukramtyciau irgi. Wili kas labiausiai nnepatiko?

sharan, s-max

Algirdekai cia ir yra s-maxas, o sharan nekazka atrodo :unamused: kaip fordu automatai? I koki varikli su automatu reiktu ziureti?

jei zafira reiktu keist tai pirmoj vietoj s-max ziurec t.y. matuoc

su fordais s-max mano nuomone viskas yra labai gerai Šypsena tiek vaziavimas, tiek motorai, viskas ok. motoras manau 2.0 Šypsena

tik svaistikli bagazinej rekomenduojama veziotis Pastebetos problemos: Purkstuku problemos: automobilis blogai kuriasi, purtosi, po uzsivedimo dirba normaliai. - deje, SIEMENS purkstukus siuo metu remontuoti/restauruoti galimybes nera, patikrinti GERAI gali tik nedaugelis firmu, turinciu rimtus stendus Siemens purkstuku patikrai (mes naudojames UAB ORO SRAUTAS paslaugomis). - padidejes tepalo lygis: purkstukai veikia blogai, kuras nesudega ir per kompresinius ziedus papuola i karteri, del do dideja lygis, kinta tepalo tepimo savybes, pasekmes liudnos visom prasmem - tiek variklio stumuoklineje grupeje, tiek rieboksliu bei galvutes agregatu atzvilgiu. Neuzsivedimo priezastys/blogas uzsivedimas: - pakaitinimo zvakes. Kadangi kuras dasildomas kuri laika po uzsivedimo, zvakes turi buti geros, nes kitaip variklis kuri laika dirbs netolygiai. - isdilusi purkstuko adata (dozatorius), del ko kuras paduodamas i griztamaja magistrale ir purkstukas(-ai) nesudaro pakankamo slegio kurui uzsidegti. Galimos pasekmes - ne tik neuzsivedimas/blogas uzsivedimas, bet ir liesas misinys, padidejusi temperatura degimo kamerose, issilyde stumuokliai, gresia variklio keitimas. - isdege pukrstuku antgaliukai. Labai daznai pasitaikanti problema tiek Euro3, tiek Euro4 varikliose. Nuo per lieso misinuo padideja temperatura, ir isdega purkstuko antgaliukai, padideja antgaliuko skyles, kuras paduodamas neteisingai, blogai purskiamas/neteisinga kryptis, pasekmes - variklio defektas nuo hidrosmugio ir riebaus misinuo, nes cilindre - bala nuo nesudegusio kuro. - sulankstytas (suspaustas) svaistiklis. Panagrinejus, labai populiari detale savartynose yra butent saistiklis. Ypac pasireiskia atnaujintiems varikliams su EURO4 leidimais, bet pasitaiko ir EURO3 varikliose. Priezastys yra dvi: nuo per riebo misinio vienas is cilindru gauna hidrosmugi, ir svaistiklis susispaudzia (susilanksto). Is praktikos, sakoma kad jis tampa trumpesnis ~1mm. To uztenka kad variklis blogai uzsikurtu, vibruotu, purtytusi ir pan. Nustatyti priezasti nera paprasta, bet budas yra. Matuojant kompresija, reikia skaicioti laika per kiek laiko uzpumpuojama kompresija kiekviename cilindre - jinai , tiketina, bus normali visose cilindrose, taciau tame, kur yra suspaustas svaistiklis s - uzsipumpuoja juntamai ilgiau atsizvelgus i kitus cilindrus, nes degimo kameros turis yra didesnis. Remontas - svaistiklio keitimas. Antra priezastis budinga ir labai dazna tik EURO4 varikliams - nuo uzsikisusio DPF filtro blogeja ismetimo pralaidumas, padideja slegis degimo kamerai, susilanksto svaistiklis. Papildymas: isaiskinta dar viena priezastis, kodel linksta svaistikliai. Pakaitinimo zvakiu rele/vasarinis kuras ziema. Deka to, kad sukant starteri saltuoju metu neuzsikuria automobilis, purkstukai pila kura i degimo kamera, jis neuzsidega/nesudega ir, kadangi svaistikliai neapskaicioti tokiam kruviui, po hidrosmugio gauname suspausta svaistikli. Atitinkamai, balti dumai po uzsivedimo, veliau - svaistikio/variklio keitimas (kaip kada, kas pigiau) - pasitaiko atveju kai nurauna paskirstymo veleneliu kumsteli . Tai gali atsitikti del auksciau isvardintu priezasciu, kadangi paskirstymo velenelis ir kumsteliai yra sudedamosios dalys. Tas yra blogai - bet yra kaip yra. Kai nurauna kumsteli, keiciasi degimo fazes, galimos pasekmes - variklio galvutes remontas, velenelio keitimas, stumuoklio keitimas (susilankste del smugio i voztuvus jei smugis buvo stiprus), variklio keitimas esant ypac blogam scenarijui. Kitos pastebetos problemos: -visi EURO4 varikliai turi problema su kolektoriaus sklendem ir ju plastmasiniais dantratukais. Sklendes uzdaro oro padavima i tarpini oro ausintuva esant saltam varikliui/aplinkos temperaturai, kad variklis greiciau isiltu,arba lengviau butu palaikyti darbine temperatura vaziojant be apkrovos. Nebuvome sutike NEI VIENO variklio, kur nebutu nupjauti sklendziu dantratukai - jie yra plastmasiniai. Galima naikint, arba statyt nauja sklende - kiek laikys statistikos nera. - amzina problema su DPF filtrais. Uzsikisa labai greitai, jei i tai nekreipti demesio kartais del ju kaltes tenka daryti rimtus variklio remontus jau prie 100 000 km. Tai liecia tik EURO4 variklius.

Vaziavau su linoleumo smax.krc traukia tik 197km/h ir labai nestabilus ant zvirkwelio Blogai siaip jei rimtai kaip masina visai nieko Gerai Cha cha muzika gerai skamba

skaitot ? Cha cha

Bekeri: is kur nukopijavai?

Panasu kad nukopijuota is SCC, galvojant kad cia stovi HDI variklis. Deja, cia Ford’o nuosavas.

Imčiau 2,5T versiją Taip

visai zjbys masina Taipnuo vienos tehnikines iki kitos 35 k km pakeista gabaritu lenTpUte Gerai

2.0 TDCi DW10 PSA gamyba 1.8 TDCi Endura-DI ford gamyba

ka veikiat gero? Mirkt

blogcdn.com/www.autoblog.com/media/2011/01/lead6-2011-honda -odyssey-review.jpg

s-max Gerai Gerai Gerai Taip