44.000 km su p406

44.000 km su p406

pažiūrėjau, kad populiaru, tai irgi brūkštelsiu. gal kam padės renkantis ar kaip tik - atvirkščiai Cha chaobjektas dokumentuose - peugeot 406 II, ‘00, 2.0 HDi, 80kW, 250 Nm, pirktas su rida 93.000 km, including 4 pagalvės, abs, gal netgi esp ir integruotu kasetnyku (nors groja tai uj, kaip gerai)… signalizacija, draudimas, tepalai, filtrai, dirželiai ir skysčiai nupirkus - nesismulkinsim, bet, bendrai žiūrint, jokio išskirtinumo prieš kitas auto nepastebėta. perkant pastebėta, kad tropniai nudilus galinė dešinė padanga, po kokių 5.000 išgirstas bildėjimas kažkur toj pusėj. pakeista suvedimo traukutė (92 Lt plius darbas). netolygus dilimas ant žieminių sava eskimo s3 nepastebėtas po 10.000 nusprogo kairės pusės gabaritas. 2 Lt po dar 1.000 - artimų šviesų lemputė. apgreidinta į osram (h7). 14.90 Lt artimiausiu metu bręsta - stabdžių diskų ir kaladėlių keitimas (tebestovi gamykliniai, kaip ir amortizatoriai, kurių dar užteks) pliusai (kai kurie subjektyvūs): motoras - pirmas gyvenime dyzelis. common rail’as Gerai netriukšmingas, spartus ir ekonomiškas. žiemą su pašildymais ir trumpais atstumais - iki 9 ltr / 100 km, dabar pradėjo kristi iki 7.5 ltr / 100 km. užmiestis (100 - 140 kmh) - nuo 6 iki 6.5 ltr / 100 km. traukos civiliniam važinėjimui per akis. bet, aišku, jesli pomirat’, tak s pesnej. bręsta čipinimas. būtina priprast prie to, kad šalia motoro gyvena aikštinga panelytė turbina (aušinimas po važiavimo, tepalų kokybė etc.) ir kada ana kartais generuoja turbo lag’ą Šypsenasėdynės - 350 km be sustojimo nepakeitus padėties. kaip čia neprisiminsi mazdos 323F su būtinais sustojimais kas 100 km. vidus apskritai - Gerai vienintelis minusas - medžio imitacija ant dviejų panelės elementų. bręsta nupurškimas juodu laku ar pan. autonominis pečius - kadangi motoras ant laisvų beveik nešyla, o apkrautas tai daro lėtai - Gerai užvedus po nakties, šiltas oras į saloną pareina po maždaug minutės, pasukus iki raudonos juostelės galo. valdymas - be priekaištų. nuspėjama ir patogi auto. minusai (subjektyvūs taip pat): važiuoklė - sukurta ne mūsų keliams. puikiausias valdymas ir komfortas plentuose ir autostradoj, bezbožnas jautrumas miesto gatvėse - labai nemėgsta nelygumų, duobių ir pan. - pernelyg skaudžiai juos priima ir išgyvena. čia gal “by design”? bet kol kas keista tik viena traukutė, 70 proc. važinėjant mieste ir 30 proc. - užmiesty. dar kažkas braška galinėj salono dalį važiuojant per nelygumus. blogai suleistos plastmasės ar pan. atšils - ardysim. maždaug tiek. tema bus pratęsiama Šypsena

“…gal netgi ESP…” ? Kai rasei apie sauguma, esp minejai kaip privaluma… O siaip nieko. Tik ziema kuro daugokai Apakęs

Cha cha

aha. nu bet žinai - šildymai, stovėjimai kur prie bankomato su motoru on, ir 3 km nuo namų iki darbo. manau, nurodant sąnaudas reklaminiam lankstinuky, tas nėra skaičiuojama Šypsena

Wtf ESP?

ponų išmislas

( c ) škoda

aha. teisybe. Taciau siom dienom maniskes overall yra apie 8.5, tai sakyciau prie dabartiniu kuro kainu nebaisiai kandziojasi. Na bet nevalit, teisybe… Toks pakabos ivertinimas cia man siurprizas. Nors… Itariu kad P406 turi panasia ypatybe kaip mano 626, t.y. trasoje maloniai stangriaiCha cha bet tuo paciu pakankamai komfortiskai, taciau mieste visas duobytes/plysius/suliniu dangcius apvazineji vos ne bet kuria kaina… beje, o visgi kas cia per sistema “gal esp”? Šypsena Skoda raso apie netokia Šypsena

Elektroninė stabilumo sistema?

espaniola… dėl to ir nešyla Cha cha

Kažkaip ta frazė toli gražu ne su auto man asocijojasi Nekaltas

stangriai. jojo, tas žodis. kai saka, perėjimas nuo torsioninės į žemišką pakabą turi savo etapus…

Paklausk Valiukeviciaus. Jis tiksliai zino su kuo.

dėl gal esp: kur jos atjungimo mygtukas? nerandu. dėl to ir gal. nors - važinėjant ant gryno ledo aplankydavo toks keistas jausmas, nelygu kas tam tikru (ir visada reikalingu momentu) timpteldavo rankinį į reikiamą pusę Cha cha ir tyla ant prietaisų skydelio.

Cha cha tuoj valiukeviciaus frazes taps auksinemis Cha cha

A ko medzio imitacija nepatiko? Man visai normaliai atrodo. O ka norejai pasakyt: objektas dokumentuose - peugeot 406 II ka reiskia tas “II”? Pas mane pasanus aparatas: 406 2.0 97kW benzas Šypsena tik '96 metu Nežinau idomu ar labai daug skirtumu, ar daug kas pasikeite per 4 metus…

išoriškai galėčiau išvardint kokius 3 skirtumus, pradedant nuo to, kad pas I galiniai žibintai 2 spalvų (balta - raudona), pas II - vienos (raudonos). skiriasi siluetas nežymiai, priekinės faros, grotelės… viduj nebuvau, negaliu pasakyt Šypsena

Pas tave ant vairo Peugeot liutas “metalinis”, pas mane ne Šypsena

Šypsena

Po 13000 km jau stabdziu diskus keist reik? Apakęs Apakęs Apakęs