2008 R6


2008 R6

· 4-stroke liquid-cooled DOHC 600cc in-line 4-cylinder 4-valve · Bore x stroke 67 x 42.5mm · Maximum power 135 PS at 14,500 rpm with direct air intake · Equivalent to over 200PS per litre · Yamaha Chip-Controlled Throttle (YCC-T) · Slipper clutch · Titanium EXUP – Exhaust Ultimate Powervalve · Air Intake System with straight induction · Lightweight titanium inlet and exhaust valves · Aluminium valve retainers · Magnesium head and crankcase covers · Close ratio 6-speed transmission · Compact 3-axis shaft layout · Race-developed fuel injection system with secondary injector · Titanium 'midship’ muffler with O2 sensor · Compact rare-earth type AC magneto

da nespejo 07 prakatalint jau 08 leidzia, kazkokia bileberda Miegantis

grazi suka Šypsena

dar labiau isgrazejo Šypsena

Biski galingesnis motoras, didesnis suspaudimo laipsnis, el.gazo valdymas ir oro angos valdymas perimtas is 07 R1. Biski aero modifikuota. Siaip 135hp is 599cc jau neblogai neblogai… Šypsena

tik kažin koks bus resursas motoro su 135 hp. Tikėkimės, kad iki 15000 km dar laikys Šypsena Bet dizainas tai tobulas Gerai

Dizainas vienas is da best…

Iki 70000km be problemu normaliai priziurint ir aptarnaujant mota. Nejuokinkit su 15000km nes cia tik normalios abkatkes pabaiga.

jai resursas 15000km… tai toks motas ne man… dizainas r6 naujo geras Gerai (numeriu laikiklis nebutu stok, dar geriau butu…)

HMC> nekreipk demesio ka kazkas svaigsta Mirkt Numerio laikiklis labai lengvai nusiima Šypsena

grazu Gerai

turiu pripazint kad afiginas dizainas.

Dailus Gerai

kaip siero sake - grazi curva grazi

Girtas

Y, priklauso kas ir kaip važinės dėl variklio resursų Mirkt

Uzdrozti gali ir per 100km varikli bet kalba manau eina apie normalu vazinejima ir normalu !!! aptarnavima, taip kaip priklauso pagal gamintoja. Kitas dalykas kad pas mus niekas neskaito tu manualu ir kam cia ta varikli priziureti, kazkokius voztuvus reguliuoti laiku ir gera alyva keisti, dar kazka ten…pili benza ir vazineji non stop.