15t km
Na štai, praėjo 5 mėnesiai, padarytas pirmas techninis aptarnavimas (tik tepalo keitimas). Turiu pasakyti, kad iš tiesų pasijautė, jog įvažinėjimas padarytas – tik ties 10t km - tiek variklio, tiek pakabos darbas tapo “švelnesnis”, stabdžiai – aštresni. Panašiai užtruko ir man pačiam priprast prie naujos mašinos, dabar jau drąsiau paspaudžiu (pvz Šilo serpantine ) ir prisiparkuoju jau greičiau nei iš pradžių kai dar reikėdavo galvot kaip įjungt atbulinę pavarą
Vieną kartą startuodamas nuo sankryžos net iki rev limiter dasukau pirma pavara, bet galima sakyt netyčia
ko termostato nepasikeitei tuo pačiu?
10 tukstanciu km priprast prie masinos… nu jo
speeder - atrodo kaip ir daug, bet kažkaip tą jau esu pastebėjęs su kitom auto irgi, kad reikia gerų poros mėnesių, kad pilnai susigyvenčiau su nauju automobiliu, suprasčiau kaip jis veikia įvairiais režimais, įvairiose situacijose, kur sukibimo ribos, koks stabdymo kelias kritiniu atveju ir pan.
as po 10 tukst parduodu, nes atsibosta
rafinuotas kai taip daznai masinas keiti tai is esmes tai nei su viena vaziuot taip ir nemoki normaliai
Rafi, saves masinose neatrasi. todel nebutina jas taip daznai keist.
ka gali zinot, galll…??
LS, kalbėjau su kolega dėl tos šeštos Mazdos, tai kažkokių blogų atsiliepimų neturėjo Prieš tai turėjo Lexus IS, tai Mazdą kaip geresnę įvardino, per pusę metų nuvažiavęs lyg 10k km.
tom4s - dėkui labai.
beje, atrodo jos
6 mazdos atrodo dar kolkas gerai, ir atrodys gerai kokius pora metu max, kaip ir kiekviena 6 mazda iki tol isejusiu, nauja atrodo super, ir kazkaip lb greit susensta jos dizainas, dingsta tas ispudis
Aš kai 10 metų senumo auto perku, tai gaunu dar geriau įvažinėtą