1.0 ecoboost
“Ford” žada šį itin efektyvų variklį montuoti į begalę savo modelių, pradedant mažyliu “Fiesta” ir baigiant sedanu “Mondeo”.
100kkm ir drozles i skupke
nu ir ka uz koki 100 baksu nauja paimt eis
jei vilks 100km,tai srote kainuos tikrai ne 100baGsu siaip man is esmes nepatinka tas cilindru mazinimas…ant popieriu bus grazus skaiciai,bet realiai bus
a kuo cia toks stebuklingas sitas ismislas?
tai ilgainiui stoves 5 turbinos ir mazas varikliukas. turbinos kartu su motoru lenksis
bet gerai kokioj mondeikoj toks spuogas atrodys. pakelia servise kapota, ir e kur variklis neisivaizduoju kokie ten kiti transmisijos elementai bus neuzxujarinsi kokio smagracio didesnio uz pati varikli
panasiai kai superbe 1.4i atidarem kapota tepalo dapilt, tai dar keli tokie varikliai tilptu
nu vuo…superbas 1.4t…tepalo dapilt
Bus man i Lotusa naujas variklis
nu jo ciuju gerai kankinasi tas varikliukas tokioj masinoj
vaziuoja, tai normaliai koks 10-11sec speju iki simto, gan ekonomiskas, dsg deze, bet toki turet, tik nauja ir kol garantinis yra
kadangi pats vazineju su 3 cilindru masina tai noriu pasisakyti, girdejau ne is vieno, taipat maciau ir realiu pavyzdziu kaip 1.4 tdi isisuka be parkiu iki 350k km, yra daug ir puse mln perlipusiu… Aisku dideleje masinoja toks variklis pornografija, bet is esmes nera cia taip viskas baisu
Mazas tai mazas, bet pas sita benzinini, stumokline, alkuninis, kaip pas dyzeli. turetu daugiau nei 100kkm atlaikyt.