Į tolimesnę kelionę
Bet kokia kelionė užima kažkiek laiko. Per tą laiką vieni užsinori į gamtą mažesniam ar didesniam reikalui, kitam trūksta benzo, dar kitas nori didinti tempą, etc.
Pastebėjau, jei prieš kelionę nesusitariamos pagrindinės važiavimo taisyklės, kelionė tampa anarchiška ir nesakyčiau, kad įdomia. Gal kam ir patinka taip važiuot, tačiau daug saugesnė ir, daugeliu atveju, greitesnė kelionė organizuotoje grupėje, kai žinai, kaip keisis lyderiai, kokį ženklą reikės parodyt, jei baiginėsis benzas arba užsinorėjai į … tada nebus nei atsisilikimų, nei avarinių situacijų dėl grupės narių nedrausmingumo.
Norėčiau paklausti, kaip organizuojatės važiuodami grupėje?
Dėdė
CB750K’81
Na mes jau esam kalbeje ta tema…Paieskok dede archyve…
O siaip visi sutiks kad geriausia i ilgesni kelia susiruost su draugais, kuriuos iki skausmo pazisti…Ir kad nesusikirstu nuomones ir butu smagu vaziuot-geriausia 3-4 motai…
Ambre, jei turi galvoje temą “Kelionė motociklu”
http://www.banga.lt/admlt/2forum.showPosts/49833.101-=(85541522 , tad ten kalba ėjo ne apie tai ką klausiu.
Visi žinom, kaip smagu keliaut mocu, kai šaunūs draugai. Tačiau juk tenka pavažiuot, kai grupė yra daugiau nei 5 mocai? Ir ta grupė susideda iš draugų ir draugų draugų? Tada reikalingos kažkokios taisyklės, kurios padeda keliaut tokioj grupėj. Apie tuos susitarimus ir noriu paklaust.
Jei tikrai čia fleiminu ir esu tikras dėdulė lameris, duokit nuorodą, kur apie tai kalbėjot.
Dėdė
Karta pavazeves didesneje grupeje supranti kad suorganizuoti kazka tvarkingo gan sunku,tad renkiesi maza kompani.Bent jau man sistema tokia susidare,kuo toliau vazioji tuo maziau baiku,tuo bus idomiau.O per miesta tai ir banda pravazioja,gal ish shono ir idomiai tas vaizdelis ziurisi,bet vistiek tai yra banda,o bandoj pats zinai kaip buna
LJ laukiau tavo komentaro ta tema Ir jam pritariu…I tolima kelione vaziuojant vis tiek , manau, kad butina pazint zmones…Na bet kuriuo atveju, toli ar arti vaziuoji svarbiausia tolerancija ir supratimas.O kurt tik kazkokias bendras taisykles galima.Pvz.stojama tik po keliu valandu keliones…Kas uzsimano gamtos reikalo stoja ir po to pasiveja ir t.t.
Ner cia ka komentuot vaziok,kad gyventum gyvenk,kad vaziotum jei gerai bandoj tai puiku,tam ir baikas,kad butum laisvas ir ten kur nori
nu ish shono tai valdanchiai atrodo, bet chiuju, kad bardakas visishkas turi buti kaip kariuomenej viskas
nu ilgoj kelionej nzn,nes ilgiausia kelione is silutes i vilniu varem 2 su 1 motu…
o su hebra taj toliausiai i pakruoji lekem,taj autostradoj plocio uzteko visiems issidirbineti…:
kaj kazkas kazko nori ,islekia i prieki ir rodo arba rekia kad i sona sukam,i aikstele…
pagridas vazinejimu sudaro “bandos” pasilakstymaj mieste
ir cia jau praktikos patikrinti dalykaj:
1.priekyje vaziuoja tie pas kurius blogiausi stabdziai,arba jej jau kas issirauna,taj visad turi turet omeni kad gali gaut i sikna nuo draugelio… cia dazniausiai pasitaikantis dalykas,nes labaj jau skirtingi stabdziai pas motus…
2.is anksto pries pajudant susitariam link ko judam arba kur susitinkam,jej kas atsiliks ar sugrius.
3.jej kas pridirba ar kas nutinka neleistino istatymu taj kas kaip moka tas taip bega,o kas ikliuna tyli kaip zuvis.
4.jokiu lakstymu nuo mentu,jej stabdo,stojam visi,jej atsiranda norinciu begt,tai sutariam is anksto,kad visi vienodaj sakytu,:“mes jo nezinom,prisijunge prie musu 2 minutes atgal,va toj sankryzoj”…
nu ir t.t.
cia ivairiai,man pagrindas taj del stabdziu,nes jau ne karta man sikna buciavo,, nors as su dniepru,bet stabdziai pas mane neblogitai jau pora japonu kesinosi i mano moto gala…
Patiko Žiurkės pirmoji taisyklė. Kažkaip nebuvau pagalvojęs apie stabdžių skirtumus. Nors iki šiol manau, kad grupės lyderis yra tas, kuris važiuoja pirmas (nes geriausiai mato kiti grupės nariai) ir atsako už koordinavimą, o ne dėl to, kad silpniausi stabžiai.
Žmonės kuria taisykles, kad būtų lengviau gyvent.
Šį bei tą radau WWW: http://ic.net/~mccon/riding_mores/Motorcycle_Signals.html
Įsitikinęs, kad sutarus su grupės nariais laikytis nors minimalių taisyklių, kelionė palengvėtų.
Dėdė
labai faina tema
mano cia isdestyta esmine patirtis laxtant mieste,kaj varai ilga kelione taj laikantis atstumo neesme stabdziai…
Gal tas taisykles reik pavadint SUSITARIMU, nes manau, sirdy motociklininkam jokios taisykles nepriimtinos…Uztenka jau eismo…
Ir dar…Bet kuriuo atveju tai tik teorija , o praktiskai, vaziuojant kartais zvilgsnio ar gesto uztenka, kad suprastum viens kita…
Beje dede tu irgi pasidalink patirtim kaip jus vaziuojat su kompanija…
Jau sakiau, - taisyklės, kad palengvintų gyvenimą. Jei jos maišo - nesilaikyk. Kiti nuspręs, tai toleruoti ar netoleruoti.
O dėl KET - tas pats. Jei tau maišo - nesilaikyk, tik nedrįsk kitus statyt į pavojų ir viskas.
Dėdė
Susitariam pradžioj kur važiuosim.
Susitariam porą ženklų: a) kai reikia užsipilt, b) kai norima sustot pailsėt ar kitiems reikalams; c) kai lyderis nori pasikeist.
Tempą paprastai laiko lyderis. Jei jis netinka, - sustojimo metu pasiūlomos korektūros.
Ir svarbiausia - jei nori išsikalinėt - grupėj to nedaryt. Juk lengva atsiskirt ir palėkt į priekį. Tada užtenka ir laisvės save išreikšt, ir grupė saugi.
Paprastai to užtenka, kad grupės nariai pritartų. Kaip ir pati sakei - tai paprastas susitarimas.
Dėdė
Praktikuoju tik vaziavima vienam. Kelis kartus teko vaziuot grupej - tai ne man. Tiesiog jauciasi tam tikras suvarzymas ir viskas. Net antras zmogus uz nugaros - jau nelabai gerai. Vaziuodamas ilgoj kelionej rikiuoju savo mintis, planuoju marsruta ir pan. O kai kas nors zirzia - sustokim pailset - nervina nerealiai.
Mieste kolona gal ir neblogai, bet keliaut - aciu, nereikia…
Labai teisinga tema! Keista, kad ji taip ir neissirutuliavo.
Tikrai labai idomu butu jei kas daugiau pasidalintu apie tas ilgesnes keliones po marga svieta. Apie tykancius pavojus, apie butina ekuperuote, apie marsrutus, kainas, baudas, salygas, kempingus… Juk daugelis tikrai svajoja pakeliauti, kad ir Europa.
Na del kompanijos dydzio jau mazdaug vaizdelis aiskus…
na sitos temos as dar nebuvau mates nors jai metu dchja
siaip is savo patirties galiu pasakyti kad laikomes KET ir jos labai neblogai padeda nereikia jokiu papildomu…pvz: jei kas nori sustoti isvaziuoja i prieki ir pakelia ranka ,iskarto visi supranta kad stojam,jei nori pasukti is anksto nesusitarus tas pats variantas : isvaziuoji i prieki ir parodai posuki (lempuciu pagalba arba "senoviskai" ranka) cia tas variantas tinka ir mieste ir tolimoje kelioneje nes pakelta ranka lengviau pastebeti negu (kaip pvz) M-72 galine lempute
o siaip dar tokia gal ir nelabai aktuali taisykle japonams bet kas vaziuoja su rusais tai labai patartina karts nuo karto pasiziureti i galiniu vaizdo veidrodeli ar vis dar vaziuoja is paskos tavo kolega…
Na ir su britvom reikia žiūrėti i veidrodėlius ir ne kartais o pastoviai…gal kas ant ratelio parmina arba šiaip su galingesniu pareina…
p.s. mano nuomone priekyje turi važiuoti tik "patyrę"nes paskui juos važiuojantys " mato teisingą " trajektoriją … neduok dieve ji bus neteisinga o tada … kaip sako kas kur
tas pats turbūt ir su stabdžiais … gale važiuodamas turi truputėlį daugiau laiko situacijos analizei…:
p.s. kalba eina tik apie britvas…
kazkur buvo imesta foto su labai teisingais zenklais ir paaiskinimais, rejk knistis foto…