Venecija

Venecija

vakar rode per zinias.
Beje, "kitokio kino" programoje dalyvauja A.Vildziuno "Nuomos sutartis"

hmmm… ka gi, ish vienos puses gerai, kad lietuvishki filmai rodomi Venecijoje, bet ish kitos - "Nuomos sutartis" deja yra labai jau vidutinishkas, neishbaigtas ir, sakyciau, megejishkas.

taigi nematei “Velnio ishvarymo…” Šypsena Liežuvis

o pasirinkimas nestebina - "Nuomos sutarties" premjera buvo per "Kino pavasari", filmas visai naujas.

Nemaciau, bet itariu, kad jis turetu susiziuret geriau uz nuomos sutarti (bent jau is Tavo pasakojimo pasirode labai linxmas) Šypsena

venecijieciai patys ishsivarytu nuo to “ishvarymo” Cha cha

Baigėsi 2002m festivalis.

"Antrą" vietą jame užėmė žinomojo NIKITA MICHALKOVO brolio ANDREJ KONČALOVSKY filmas apie psichiatrinę ligoninę ČEČENIJOJE. Pavadinimas Kvailių namai.

Lietuviškoje spaudoje prieš metus radau įdomių faktų dėl šio filmo. Ir baisiai keista, kad dabar mūsiškė spauda nutyli tuos faktus, kuriuos Jums priminsiu. Jau suabejojau - gal TAI neįvyko??:

"Taigi, Nekrosius, ne kur kitur, o per zymios teatro damos Kazimieros Kymantaites laidotuves pamate du brolius-dvynius (oi, ne, ne Michalkova su Koncalovskiu, ne) Jona (vel rysys su Voight’u!) ir Viktora Baublius. Tarp kitko, didelius kino statistikos zinovus, keistai panasius viens i kita, su tam tikrais fiziniais trukumais paprastus zmogelius iki tol, jei neklystu, uzsiemusiais pozavimu dailininkams. Ir padare juos AKTORIAIS savo paskutiniame hite “OTELAS”. Stebint, tai spektaklyje, kyla ivairiu minciu, bet dideli talentai tuo ir neordinarus, kad stebina. Kaip ir ANDREI KONCALOVSKY, kuris po “OTELO” spektaklio Maskvoje tiesiu taikiniu nuvare i uzkuliusius ir pasiule siems broliukams, bei pagrindiniam spektaklio aktoriui VLADUI BAGDONUI be bandymu vaidmenis savo filme!!
Naujasisi Andrejaus Koncialovskio filmas vadinsis “Kvailiu namai”, per kuriuos eina rusu ir cecenu frontas. Visas veiksmas suksis apie tai, kaip tas karas atsiliepe 8 namu pacientams ir gydytojui Iljiciui. Ji vaidins V.Bagdonas, o viena pacienciu - astuntoji !!! Koncialovskio zmona Julija Vysockaja, kurios heroje be galo isimylejusi BRYAN ADAMS. Sis kelioms dienoms atvyks nusifilmuoti i Maskva. Pagal scenariju tuo mylimuoju turejo buti Julio Igleasias, bet neturejo laiko dalyvauti projekte. Filmas vadinamas superkomerciniu projektu, nes bus baigtas per 2 menesius. Visi aktoriai tikejosi “uzsikalti” pinigo, kaip is holivudinio filmo, taciau jiems honorarai buvo pasiulyti net mazesni uz vietiniu rusu filmus.Dienpinigiu mokama po 1,5 $ parai. Dirbti reikia 12 val. per diena. Gyvenk kaip nori arba nesifilmuok. Mat filmuotis pas A.Koncalovski didziule garbe ir gera perspektyva. “Kvailiu namu” premjera numatyta spalio arba lapkricio men., bus pristatyta tarptautinei auditorijai. Atsirado galimybe lietuviams padaryti karjera pasaulyje… "

[quote]kertukas rašė:
"Taigi, Nekrosius, ne kur kitur, o per zymios teatro damos Kazimieros Kymantaites laidotuves pamate du brolius-dvynius (oi, ne, ne Michalkova su Koncalovskiu, ne) Jona (vel rysys su Voight’u!) ir Viktora Baublius. Tarp kitko, didelius kino statistikos zinovus, keistai panasius viens i kita, su tam tikrais fiziniais trukumais paprastus zmogelius iki tol, jei neklystu, uzsiemusiais pozavimu dailininkams…
[/quote]

idomu, ar cia ne tie patys broliukai, kurie priesh kokius 4-5 metus visuose alternatyvios mados tusuose ant podiumo lipdavo?.. Aš nekaltas

Tie patys… Taip

Neiškęsiu nepacitavęs RASOS PAUKŠTYTĖS:

" Andrejus Končialovskis "Kvailių namai". Filmui galima pasakyti nebent vieną, anaiptol kino kokybės neliudijantį komplimentą - jis apie Čečėniją, bet be šovinizmo.(A.Balabanovo "Karo" kontekste kiekvienas filmas, demonstruojantis pakantumą kitokiems, prašosi tapti vertybe; kitas dalykas, kad nebūtinai tampa.) Idėjiniu atžvilgiu filmas, kaip sakoma, tvarkingas. Pilnas bendrybių, kaip antai: aplink beprotnamį tikras beprotnamis, o ligoniai sugeba rasti sau gana logiškų ir humaniškų egzistavimo formų. Filmas buvo apdovanotas antruoju pagal reikšmę Venecijos festivalio prizu. Tai trikdo, nes tos formos, kurias šiuolaikinei realybei vaizduoti ekrane taiko A.Končialovskis, - vulgarios, neatitinkančios estetinių reikalavimų, konjunktūriškos, spekuliatyvios. A.Končialovskis agresyvus, jam visos priemonės tinka, kad sulaikytų prieš ekraną esantį žiūrovą. Dainuojantis Bryanas Adamsas, kuris vaidenasi pagrindinei beprotnamio beprotei kaip jos jaunikis, - gal primityviausias būdas prikaustyti prie filmo nereikalaujantį ypatingų kino meno subtilybių žiūrovą. Jau nekalbu apie neetišką neįgaliųjų filmavimo būdą - jie įkūnija tik bepročius, o pretenzija tapti nauju Milošu Formanu atrodo kaip aikštinga užgaida. Kai šitaip daro "Asios Kliačinos…" autorius, - apmaudu. Filme vyriausiąjį gydytoją vaidina Vladas Bagdonas, išties sugebantis suteikti "Kvailių namų" kadrams "sveiko proto" ir pademonstruoti rimtas profesines galimybes. Bet paguosti tai vargu ar gali.

A.Končialovskio filmas - vienas iš nedaugelio, kurių veiksmo vieta - šiandienos pasaulis. "

2019

https://www.lrytas.lt/kultura/meno-pulsas/2019/08/28/news/prasideda-76
-asis-venecijos-kino-festivalis-11618502/

LAUREATAI:
https://www.7md.lt/kinas/2019-09-13/Kino-naujienos-trumpai

2016

Nuo rugjūčio 31 d. iki rugsėjo 10 d. vyksiantis 73-aisis Venecijos kino festivalis atskleidė 55 programos filmus – 20 jų dalyvaus pagrindiniame konkurse, 18 – nekonkursinėje programoje, o 19 filmų bus pristatyta programoje "Horizontai".

Konkursinės programos žiuri prezidentu tapo filmų "Amerikietiškos grožybės" (American Beauty, 1999) ir "Operacija "Skyfall" (Skyfall, 2012) režisierius Samas Mendes. Festivaliui buvo pateikta 2901 filmo paraiška, 1468 jų – ilgametražiai filmai.

Konkursinė programa:

"La La Land", rež. Damien Chazelle

"The Bad Batch", rež. Ana Lily Amirpour

"Une Vie", rež. Stéphane Brizé

"The Light Between Oceans", rež. Derek Cianfrance

"El ciudadano ilustre", rež. Mariano Cohn, Gastón Duprat

"Spira mirabilis", rež. Massimo D’anolfi, Martina Parenti

"The Woman Who Left", rež. Lav Diaz

"La región salvaje", rež. Amat Escalante

"Nocturnal Animals", rež. Tom Ford

"Piuma", rež. Roan Johnson

"Paradise", rež. Andrei Konchalovsky

"Brimstone", rež. Martin Koolhoven

"On the Milky Road", rež. Emir Kusturica

"Voyage of Time", rež. Terrence Malick

"El Cristo ciego", rež. Christopher Murray

"Frantz", rež. François Ozon

"Questi giorni", rež. Giuseppe Piccioni

"Arrival", rež. Denis Villeneuve

"Les beaux jours d’Aranjuez" (3D), rež. Wim Wenders

"Jackie", rež. Pablo Larrain

Nekonkursiniai filmai:

"The Young Pope" (1 ir 2 epizodai), rež. Paolo Sorrentino

"Planetarium", rež. Rebecca Zlotowski

"The Magnificent Seven", rež. Antoine Fuqua

"The Bleeder", rež. Philippe Falardeau

"Hacksaw Ridge", rež. Mel Gibson

"The Journey", rež. Nick Hamm

"A jamais", rež. Benoit Jacquot

"Gantz: O", rež. Kawamura Yasushi

"The Age of Shadows", rež. Kim Jee woon

"Monte", rež. Amir Naderi

"Tommaso", rež. Kim Rossi Stuart

"Our War", rež. Bruno Chiaravalloti, Claudio Jampaglia, Benedetta Argentieri

"I Called Him Morgan", rež. Kasper Collin

"One More Time with Feeling" (3D), rež. Andrew Dominik

"Austerlitz", rež. Sergei Loznitsa

"Assalto al cielo", rež. Francesco Munzi

"Safari", rež. Ulrich Seidl

"American Anarchist", rež. Charlie Siskel

Programa "Horizontai":

"Tarde para la ira", rež. Raul Arevalo

"King Of The Belgians", rež. Peter Brosens, Jessica Woodworth

"Through The Wall", rež. Rama Burshtein

"Liberami", rež. Federica di Giacomo

"Big Big World", rež. Reha Erdem

"Gukoroku", rež. Ishikawa Kei

"Maudite Poutine", rež. Karl Lemieux

"Sao Jorge", rež. Marco Martins

"Dawson City: Frozen Time", rež. Bill Morrison

"Réparer les vivants", rež. Katell Quillévéré

"White Sun", rež. Deepak Rauniyar

"Malaria", rež. Parviz Shahbazi

"Kekszakallu", rež. Gastón Solnicki

"Home", rež. Fien Troch

"Die Einsiedler", rež. Ronny Trocker

"Il piu grande sogno", rež. Michele Vannucci

"Boys in the Trees", rež. Nicholas Verso

"Bitter Money", rež. Wang Bing

"Dark Night", rež. Tim Sutton

Internete radau tokią citatą:

""Le Monde" antraštė net skelbė: "Mažas festivalis pagimdė "Dramblį". "Dar niekad anksčiau taip neabejota festivaliu ir jo prezidentu Gilles’iu Jacobu. Priekaištauta, kad jam stinga diplomatijos bendraujant su Holivudu ir kartu pataikaujama "Matricos" kūrėjų kaprizams. Ne vienas kritikas teigė, kad Jacobą šiemet smarkiai lenkia neseniai Venecijos festivalio direktoriumi tapęs ilgametis Berlinalės vadovas Moritzas de Hadelnas. Pastarasis jau gali pasigirti būsimu šių metų konkursu: Altmanas, Kusturica, Rivette’as, Bertolucci, Wong Kar-wai, Angelopoulosas ir net vėl į kiną grįžtąs Bergmanas. "

Taip pat dar laukiama Quentin Tarantino būsimo filmo, bei garsiosios "pianistės" - n.zelandietės Jane Campion - (K.)

kazhka panashaus rashe ir Macaitis tv antenoj.

na pagyvensima - pamatysim, dar priesh metus visi kalbejo apie Venecijos mirti Nekaltas

As irgi skaiciau Macaicio straipsni. Neblogas. Po jo pasijutau neblogai nusvitus Cha cha
Ir uzsinorejau i venecija… filmu paziureti… Cha cha

Reklaminė info apie VENECIJA 2004 Venecijos kino festivalis virs Holivudu lagūnoje Holivudas susikrovė lagaminus ir išvyko į Venecijos kino festivalį, kuriame bus parodyta net 20 amerikietiškų filmų ir kuriam žavesio suteiks dešimtys ryškiausių kino žvaigždžių. Vienas garsiausių kino forumų prasidės trečiadienį ir baigsis rugsėjo 11 dieną - pastaroji data taip pat figūruoja keliose juostose. Kino kritikai teigia, kad 61-ą kartą viename seniausių pasaulio kino teatrų rengiama šventė yra tikroji “Oskarų” teikimo ceremonijos pradžia. “Kiekvieną dieną mūsų laukia bent pora “žavingų” momentų”, - neseniai sakė naujasis festivalio direktorius Marco Mulleris (Markas Miuleris). - Noriu, kad šis festivalis būtų skirtas žiūrovams, kurie plotų ir šauktų kaip stadione". M.Mulleris, kuris festivalio direktoriumi buvo paskirtas kovo mėnesį, šiame poste pakeitė Moritzą de Hadelną (Moricą de Hadelną). Su kino žvaigždėmis dėl dėmesio varžysis aktualios temos. Tarp filmų, gvildenančių rugsėjo 11-osios tematiką, yra Wimo Wenderso (Vimo Venderso) juosta “Gausybės žemė” (“Land of Plenty” Mirkt, kurioje kritiškai pažvelgiama į Ameriką po rugsėjo 11-osios, ir “Hamburgo kuopelė” (“The Hamburg Cell” Mirkt, kurioje pasakojama apie lėktuvų pagrobėjus. Kino fiesta prasidės Holivudo karališkosios šeimos narių Steveno Spielbergo (Stiveno Spilbergo) ir Tomo Hankso (Tomo Henkso) bendru darbu “Terminalas” (The Terminal). Tai romantinė komedija apie vieną keliautoją, kuris dėl politinių neramumų savo tėvynėje devynis mėnesius gyvena Niujorko oro uoste. Paparacams darbo tikrai netrūks - lagūnos mieste raudonu kilimu žada žengti Nicole Kidman (Nikol Kidman), Tomas Cruise`as (Tomas Kruzas), Meryl Streep (Meril Stryp), Robertas De Niro (Robertas De Niras), Reese Witherspoon (Ryz Viterspun), Alas Pacino (Elas Pačinas), Denzelis Washingtonas (Denzelis Vašingtonas) ir Scarlett Johansson (Skarlet Johanson). Pagrindinėje programoje dėl prestižinio “Auksinio liūto” apdovanojimo varžysis 21-as filmas, tarp jų Miros Nair naujoji juosta “Tuštybės mugė” (Vanity Fair) ir Jonathano Glazerio (Džonatano Gleizerio) juosta “Gimimas” (“Birth” Mirkt, kurioje N.Kidman vaidina moterį, įsitikinusią, kad vienas dešimties metų berniukas yra atgimęs jos velionis vyras. Kartu su ja šioje juostoje vaidina viena Holivudo aukso amžiaus deivių Lauren Bacall (Loren Bakol). L.Bacall, kuriai rugsėjį sukaks 80 metų, ekrane ir gyvenime palaikė santykius su viena garsiausių Holivudo įžymybių - Humphrey Bogartu (Hamfriu Bogartu). Tarp daugelio jų bendrų darbų yra “Didysis sapnas” (The Big Sleep) ir “Largo sala” (Key Largo). Maždaug pusė konkursinės programos filmų yra iš Europos, o kiti - daugiausia iš Amerikos ir Azijos. Artimųjų Rytų ir Pietų Amerikos kūrėjų juostų beveik nebus. Tačiau tarp 20 naujovėms skirtos “Horizontų” programos filmų yra trys Pietų Afrikos Respublikos režisierių juostos. Festivalio rengėjai taip pat sudarė specialią programą “Digital Film”. Kaip paprastai, dėl “Auksinio liūto” varžysis ir viena animacinė juosta - japonų režisieriaus Hayao Miyazaki (Hajao Mijazakio) “Judanti pilis” (Howl’s Moving Castle). Į nekonkursinę programą įtraukti Jonathano Demme’o (Džonatano Demo) “Mandžiūrijos kandidatas” (Manchurian Candidate), kuriame vaidina D.Washingtonas ir M.Streep, Michaelo Manno (Maiklo Mano) “Įkaitas” (Collateral) su T.Cruise’u , Spike’o Lee (Spaiko Li) “Ji manęs nekenčia” (She Hate Me) su Monica Belluci (Monika Beluči) ir Michaelo Radfordo (Maiklo Redfordo) “Venecijos pirklys” (Merchant of Venice), kuriame vaidina A.Pacino, Jeremy Ironsas (Džeremis Aironsas) ir Josephas Fiennesas (Džozefas Fainsas). Portugalų veteranas Manoelis de Oliveira (Manuelis di Oliveira), kurio juosta “O quinto imperio” taip pat bus parodyta nekonkursinėje programoje, gaus specialųjį “Auksinį liūtą” už gyvenimo pasiekimus. Antrasis “Auksinis liūtas” bus įteiktas 80 metų Stanley Donenui (Stenliui Donenui), kuris režisavo 1952-ųjų filmą “Dainuoju lietuje” (Singin’ in the Rain) ir 1954-ųjų “Septynias nuotakas septyniems broliams” (Seven Brides for Seven Brothers). Venecijoje nemažas dėmesys gali tekti ir prieš kapitalizmą protestuojantiems asmenims, kurie žada įkurti stovyklą, pavadintą “Globaliniu paplūdimiu”. Joje protestuotojai smerks gerai apmokamų talentų dominavimą ir milžiniškas sumas, kurias reikia pakloti, kad patektum į ekraną. “Reuters”-AFP-BNS

whatson.delfi.lt/news/film/article.php?id=5054848

Pamirsai J.Deppa ir K.Winslet, jiems , o ypac Deppui skiriamas ypatingas demesis, kodel ??? Todel, kad jie pristatineja Marko Forsterio filma Finding Neverland Niam niam Kritikai jau dabar nekelia abejoniu, kad Johnny 2 karta is eiles bus nominuotas Oskarui uz actor in leading role Tūsas

Venecijos “Auksinį liūtą” laimėjo drama apie abortus “Vera Dreik” Šeštadienį 61-ojo Venecijos kino festivalio prizus, tarp jų ir labiausiai trokštamą “Auksinį liūtą”, laimėjo rūsti režisieriaus Mike’o Leigh (Maiko Li) drama “Vera Dreik” (Vera Drake), pasakojanti apie valytoją, kuri praėjusio amžiaus šeštojo dešimtmečio Anglijoje darydavo nelegalius abortus. Pripažinta britų teatro ir kino aktorė Imelda Staunton (Imelda Stonton) buvo apdovanota geriausios aktorės prizu už vaidmenį darbininkės, kuri atlieka kriminalinius abortus, tačiau daro tai ne tiek iš finansinių paskatų, kiek iš rūpesčio merginų ir moterų likimu. Seniausiame pasaulio kino festivalyje dėl pagrindinio apdovanojimo su “Vera Dreik” varžėsi dar 21 pilno metražo meninė juosta. Apdovanotame britų režisieriaus M.Leigh filme keliami su abortais susiję klausimai, aktualūs šiandieniame pasaulyje, kur turtingoms ponioms prieinamas konfidencialus ir teisėtas nėštumo nutraukimas, o varguolėms tenka atsiduoti tokių šundaktarių kaip Vera Dreik malonei. “Žiūrovai turi išeiti nusiteikę diskusijoms ir kovai su tuo. Šie dalykai nėra vien balti ir juodi”, - duodamas interviu naujienų agentūrai “Reuters” sakė M.Leigh. I.Staunton filme vadina dirbančią motiną, kuri rizikuoja prarasti artimų draugų šeimos meilę, kai jų dukra, kuriai ji atliko kriminalinį abortą, rimtai suserga ir išaiškėja slaptasis jos užsiėmimas. Festivalio prizą šeštadienį namo išsivežė ir režisieriaus Alejandro Amenabaro (Alechandro Amenabaro) juosta “Jūroje” (Mar Adentro) - neišgalvotas pasakojimas apie ispaną jūreivį, kuris po nardant patirto nelaimingo atsitikimo lieka paralyžiuotas ir kovoja už teisę numirti. Šis naujausias juostos “Kiti” (The Others) režisieriaus darbas pelnė Didžiosios žiuri apdovanojimą, o jame nusifilmavęs ispanas Javieras Bardemas (Chavjeras Bardemas) - prizą už geriausią vyro vaidmenį. J.Bardemas suvaidino iš tikrųjų gyvenusį jūrininką Ramoną Sampedrą, kuris kovojo už eutanaziją ir prieš pat mirtį, 1998 metais, išleido savo dienoraštį, pavadintą “Laiškai iš pragaro”. Subtili juostos ironija pavergė Ispanijos žiūrovus. “Korėjos Michelangelo Antonioni (Mikelandželu Antonioniu)” vadinamo korėjiečių režisieriaus Kim Ki-Duko poetiškas ir gražiai glaustas pasakojimas “Tušti namai” (kor. “Binjip”, angl. “3-iron” Mirkt, kuriame kalbama apie meilę ir vienatvę, laimėjo specialų “Sidabrinį liūtą” už geriausią režisūrą. ITALŲ MAIŠTAS? Prizą už geriausią debiutą pasidalijo italų vaidybinėje juostoje “Dirbti lėtai” (Lavorare con Lentezza) nusifilmavę du jauni aktoriai, tačiau italų kino kritikai, realiu kandidatu laimėti “Auksinį liūtą” laikę “Namų raktus” (it. “Le Chiavi di Casa”; angl. “The House Keys” Mirkt, šįkart smarkiai prašovė pro šalį. Komisijos sprendimas antrus metus iš eilės skirti pagrindinį prizą kitam darbui Italijoje veikiausiai sukels audringą reakciją, kadangi penktadienį populiariausi šalies leidiniai jau buvo paskelbę “Namų raktus” tikruoju festivalio laimėtoju. Naujajame pilnametražiame filme vaidina italų aktorius Gianni Amelio (Džianis Amelijus). Šeštadienį dienraštis “La Repubblica” rašė, kad jeigu italų juosta negaus apdovanojimo, "kerštaujančios jėgos meste išmes iš darbo festivalio vadovus Davide’ą Croffą (Deividą Krofą) ir Marco Mullerį (Marką Miulerį). Praėjusiais metais apdovanojimų išvakarėse vienas italų filmas taip pat buvo laikomas festivalio laimėtoju, tačiau tąkart italai irgi panašiai apsigavo. Teigiama, kad dėl šios priežasties Italijos valdžia atleido iš darbo 2003 m. Venecijos kino festivalio vadovybę. “Jeigu dėl kieno nors įgeidžių arba kvailų prieštaravimų, klaidos ar nepagarbos veiksmų (mūsų filmo) laukia nesėkmė, tada paprasčiausiai kils maištas”, - grasinamai perspėjo “La Repubblica”. “Reuters”-BNS