SWOT analize
ar esate apie tokia ka nors girdeje? o gal net patys dare? gal galetumete duoti kokiu nors patarimu ar nurodyti kur galeciau apie tai placiau suzinoti? nes gresia sunkus darbas (isanalizuoti kokia nors organizacija), taciau nelabai zinau su kuo tai yra ‘valgoma’
uz bet kokia informacija busiu labai dekinga
Cia tikriausiai is imoniu strateginio valdymo Nueik i google.lt paieska ir irasyk SWOT analize, strateginis valdymas, silpnosios stipriosios puses ir pan. inete pakankamai lietuviskos info apie tai.
PS ir cia yra verslo forumas o ne studentu konsultavimo centras Tigi nenervuokite tokiais klausimais sio forumo dalyviu
netgi per daug info as irgi pameginau nesuturejes
jetau vajetau, persiprasau jei kam neitikau… kazkaip maniau, kad jei klausimas yra alle verslo klausimu, tai jis ir turetu buti uzduotas verslo forume
Niu neimk taip giliai i sirdy … as tik pastebejau kad cia prasidejo klausimai is “mokiniu gyvenimo” i kuriuos atsakymus labai lengva rasti ir be sio forumo pagalbos
Jiegu klausia, reiskia zmones (kad ir mokinukai) iesko atsakymu i jiems rupimus klausimus. internete galima rasti daug ‘sausos’ informacijos, o cia perskaityti idomiu bei vertingu intepretaciju…
Na siaip zmones uzsiimantys verslu ir suprantantys apie tai dazniausiai buna labai uzsieme todel vargu ar cia gali tiketis issamiu atsakymu i tokia gan placia tema
Bet juk bandyti reikia…
Nieko cia nera mistisko. SWOT, tikriausiai zinai, yra santrumpa is Strengths-Weaknesses-Opportunities-Threats (Stiprybes-Silpnybes-Galimybes-Pavojai).
Taigi, imi kompanija, lygini ja su konkurentais ir galvoji: kokios jos yra stiprybes, silpnybes, kur yra nepanaudotos galimybes ir kokie jai slypi pavojai. Tik reikia atsiminti, kad S ir W tai liecia dabartine imones busena, W ir O, paprastai, kalbama apie ateiti. Darant SWOT analize dazniausiai ziurima i kompanijos darbuotojus, klientus, produktus, rinka, menedzmenta. Dar galima analizuoti geografine padeti ir kt., jei tai kaip nors turi itakos kompanijos veiklai.
Atsiprasau, sioje eiluteje vietoje "W ir O" turi buti "O ir T".
O cia tai atsakymas
o jei pradedant viska nuo nulio, kokia organizacija siulytumete imt? UAB ar AB, mazesne ar didesne, is kokios sferos ir pan…
Na ar imone AB ar UAB tai nemanau kad tau labai svarbu turetu buti… bet pasistenk kad ymone butu kuo didesne, veikla vystytu ne maziau kaip 10-tyje valstybiu, gamintu yvairius produktus pav Mitsubishi (nuo mikroschemos iki transporto priemoniu ) tada pasirink rinka pav. Lomaro respublika ir isanalizuok kiek realiai tos firmos produktai yra konkurentabilus toje rinkoje.
Jei tau reikia padaryti realu SWOTa ant realios imones - as imciau mazesne, UAB. Bet tada turi tureti priejima bent jau prie tos imones finansu. Jei to neturi - imk listinguojama kompanija is birzos. Ju fin.ataskaitas galima paskaityti birzos bibliotekoje.
Geriausiai imti imone is tos srities, kuria pati kiek nors ismanai. Geriau, jei tokia imone turi ne viena, bet ir nedaug konkurentu (kad nereiketu daug su kuo lyginti). Del imones veiklos geografijos, tai irgi (jei nenori persidirbti) geriau imti ta, kuri dirba tik vietineje rinkoje. Tokiai imonei is karto jau gali sakyti,kad egzistuoja Opportunity plestis i uzsieni.
Geriau pasirink sriti, kurioje gaudaisi. Tada ir imones dydis dideles reiksmes netures. Na aisku didesnei imonei, turetu buti isamesne analize. Na o geriausiai susirask kokius pazistamus ar gimines, kurie turi firmele ir ju imonei gali padaryt ta analize.
Dar karta labai aciu uz patarimus tikrai labai padejot apsisipresti
kortele rašė:
Dar karta labai aciu uz patarimus tikrai labai padejot apsisipresti
Na mums juk nesunku zmogui padet
[/quote]
Dar karta labai aciu uz patarimus tikrai labai padejot apsisipresti
[/quote]
Sekmes. Parasyk, kaip sekesi.
kortele,
nesileisk klaidinama! cia ziuriu tikrai idomiu interpretaciju galima pamatyti net apie SWOT’a
Litas2:
"Tik reikia atsiminti, kad S ir W tai liecia dabartine imones busena, W ir O, paprastai, kalbama apie ateiti."
drisiu patikslinti: S/W apima vidine organizacijos veikla, W/O - isorine aplinka ir rinkos (ar itakojanciu rinku) tendencijas. Gal ir galima tai susieti su dabartimi/ateitimi, bet poteisybei tai kalba eina apie mikro/makro analizuojamo objekto aplinkas. Beje, analizuoti galima ne tik imone, bet projekta, produkta ar subjekta…
Principine metodologija nusiunciau tau e-mail’u
turesi pasiknist po visa jos gyvenima,po to isvadas parasyt