Jei perki nauja, labiausiai reikia atkreipti demesi i kaina . Kokybe tiesiogiai proporcinga jai. Jeigu padeveta, tada sudetingiau. Pachio dvirachio pavadinimas nieko nereishkia, jeigu perki ne super brangu. Esme detalese - zhvaigzhdese, guoliuose, begiu perj. mech., grandineje, etc. t.y. besidevinchiuose mazguose. Geriau vengti detaliu, pagamintu "neaishkiu" firmu. "Shimano" tikriausiai vienas geresniu variantu kuriuo galima pasitiketi, nors ir jie turi keleta klasiu.
Aliuminis remas lengvesnis = dviratis greitesnis, bet ji lengviau sulenkti. V-tipo (kur troselis tempia ish shono o ne ish virshaus) stabdzhiai efektyvesni. Dabar jau buna ir diskiniai . Amortizatoriai ir kiti navarotai - tavo paties paasirinkimas.
Mino rašė: i ka labiausiai reik atkreipt demesi perkant dvirati: remas(AL ar paprastas),ratai,padangos,dalys begiu mechanizmas ar kt? Ir kokie jie turi buti?
Eduonis rašė: Jei perki nauja, labiausiai reikia atkreipti demesi i kaina . Kokybe tiesiogiai proporcinga jai. Jeigu padeveta, tada sudetingiau. Pachio dvirachio pavadinimas nieko nereishkia, jeigu perki ne super brangu. Esme detalese - zhvaigzhdese, guoliuose, begiu perj. mech., grandineje, etc. t.y. besidevinchiuose mazguose. Geriau vengti detaliu, pagamintu "neaishkiu" firmu. "Shimano" tikriausiai vienas geresniu variantu kuriuo galima pasitiketi, nors ir jie turi keleta klasiu.
Aliuminis remas lengvesnis = dviratis greitesnis, bet ji lengviau sulenkti. V-tipo (kur troselis tempia ish shono o ne ish virshaus) stabdzhiai efektyvesni. Dabar jau buna ir diskiniai . Amortizatoriai ir kiti navarotai - tavo paties paasirinkimas.
Tai tiek
Ne su viskuo norėčiau sutikti. Perkant normalų dviratį (ne Gariūninį) abejoju ar rasi kitokį mechanizma negu Shimano, tačiau ir jie turi savo klases ir kainas. Aliumininis rėmas daugiau rodo dviratininko finansines galimybes negu svorį/greitį. Kiek žinau svoris skiriasi tik apie 1-1,5 kg. Dėl sulenkimo irgi nesutinku. Naudojamas aliuminis yra storasienis (iš čia ir svoris). Dėl amortizatorių 3 minusai: svoris, papildomi gedimai ir vagystės (kai sėdynė su amortizatoriumi). Aš pats išsirinkau Panther (Šiaulių vairo), 28' ratais, aliuminio rėmu ir amortizuojančia sėdyne. Nesiskundžiu. Vistik pirmiausiai reikia apsispręsti kur važinėsi ir kam dviratį naudosi. Labai neblogų straipsnių (lietuviškų) gali rasti internete.
Pirma turi apsispresti, kam tu ji perki. Is savo patirties galiu pasakyti, kad jei vazinesi po miesta ar trauksi i kaima, t.y. varinesi zvyrkeliais nepakeiciamas bus kalnu dviratis. Jei vazinesi kur toliau i turistinius zygius ir jei daug reikes vaziuoti asfaltuotais keliais ir dar su kroviniu - tai geriausiai pirkti turistini-kelionini. O sportini gali pirkti jei nori pajusti greiti, turi daug pinigu ir zinai, kad vasara bus be lietaus (bet tokiu dviraciu i kelione nenuvaziuosi, bent jau nerekomenduoju).
Kai tai apsispresi - tada jau gali ziureti koki dvirati pirksi. Tada tiks kitu forumo dalyviu issakytos mintys.
Sekmes.
siaip labai geras daiktas yra amortizatoriai... ypac jei leksi zvirkeliu ar mieste tai jie labai pravercia. Pas mane ir stovi du amortikai ir prieki ir gale. Dar kas be ko svarbu stabdziai, dabar pasirode diskiniai stabdziai, bet dviraciai su jais pakankamai brangus, geriausi yra stabdziai is virsau... pas mane priekyje stabdziai is visraus, o gale V formos, tai gale esancius stabdziu reikia daznai reguoliuoti, mano manymu, dvirati geriau pirkt dalim, pigiau iseis, nes as taip dariau... ir visai nieko toks dviratis gavos
Geros kokybes 21 pavaros naujas dviratis kainuoja apie 1000 Lt.. Dabar, i sezono pabaiga, gera galima ir pigiau nusiprkti. Tikrai nepatariu pirkti kalnu dvirati su storom ( ir su ziaurai gruobletu protektorius ) padangom, jeigu nezadi uzsiimineti extrymu. nepalyginamai mazesnis oro ir ne tik pasipriesinimas. Praverstu dvigubi ratlankiai, is kitos puses, jeigu dideliu svoriu nevezinsi ir ziaurai dideliu perkrovu nepraktikuosi gerai ir viengubi. Bet dvigubi - amzinam naudojimui ;]] Siaip neblogas sprendimas - baltic vairo produkcija. As ne reklamos tikslais. Bet jie is ties padagamina DAIKTA.
Pats tai nelabai . Geriausiai ieskot kokio draugelio, kuris nusimano. Na, o jei tokio ner... As kai rinkausi tai pervaziavau visas parduotuves, isklausiau mln. pasakojimu apie dviracius, juos sudejau i kruva ir nusipirkau, kuris labiausiai atitiko visus tuos pasakojimus - Baltik vairo Panther. Dabar jau zinau daugiau, bo sia vasara teko su 50 zmoniu grupe per 10d nuvaziuot 1000km . Tai 2 dalykus keisciau savo dviratyje: pirkciau 28\' diametro padangas ir nepirkciau su amortikais (jie ne tokie labai reikalingi, bo ir su jais, ir be ju vis tiek riesai ir klynas nutirpsta ).
As pats su dviraciu vazineju visais metu laikais ir visur tad duosiu keleta vertingu patarimu.
1. Nepirk dviracio su amortizatoriais (nebent jis kainuoja virs 2000lt).
2. Nepirk naujo pigaus dviracio! Visokie \"stream\", \"super bike\" ar kas nors panashaus yra visiskas slamstas.
3. Pirk dvirati su aliuminiu (AL) remu ar bent jau chromo-libdemo (Cr-Mo).
4. Nepirk dviracio su diskiniais stabdziais, nes sumokesi daug, o stabdymas tikrai neefektyvus.
5. Ziurek, kad visa sistema (rankeneles, simpleksai, stabdziai, zvaigzdes) butu shimano deore lx, shimano deore, shimano alivio, shimano acera ar bent jau shimano altus. Nes visa kita yra pigus kinietishkas slamstas.
6. Jei vazinesi mieste gali pirkti dvirati su vidinemis pavaromis. Maziau devisi dalys del to sutaupoma.
7. Atkreipk demesi i ratlankius. Vertetu pasirinkti dvigubus, bet jie yra sunkesni.
Na manau uzteks, jei dar ka sugalvosiu pridesiu. Viska sakau is savo dviratasto patirties. Sekmes perkant dvirati.
Pats vazineju su:
1. "Kalnu" 26 ratai, aliuminis remas, sistema deore/alivio, ratlankiai viengubi prancuzishki "Rigida", 21 pavara. 2. Sportinis 28 ratai, Cr-Mo remas.
3. 26 ratai, vidines pavaros 7, Cr-Mo remas. Dviratis skirtas ziemai.
Turiu tris dviracius su paskutiniu vazineju ziema, nes dalys labiausiai devesi.
aisku, dabar jei zinai, kad vazinesi nuo pavasario.. pats pernai vasario men pirkau, paemiau Baltik vairo TX700 priespaskutini vieneta (pries prasidedant sezonui) uz 849, jau kovo pradzioj jis kainavo 999
flag rašė:
sunday rašė: geri patarimai, heh... as irgi noriu vasara pirkt, bet supratau kad turbut geriausia i parduotuve varyt su vienu is jusu dviratastu
sokolads rašė: aisku, dabar jei zinai, kad vazinesi nuo pavasario.. pats pernai vasario men pirkau, paemiau Baltik vairo TX700 priespaskutini vieneta (pries prasidedant sezonui) uz 849, jau kovo pradzioj jis kainavo 999
flag rašė:
sunday rašė: geri patarimai, heh... as irgi noriu vasara pirkt, bet supratau kad turbut geriausia i parduotuve varyt su vienu is jusu dviratastu
O kada pirkt geriau, dabar ar laukt vasaros.
Aisq, as irgi ruosiuos pradet jieskot zadu tik uz max 500lt , tik kad klaipedoj ne per daugiausia parduotuviu
Rėmo dydis be abejonės turi priklausyti nuo ūgio, tačiau atėjau parašyti ne dėl to. Turit įvertinti kokiu keliu važiuosite, jei tik mieste - rinktis su siaurom padangom, jei sportui ne tik lygiu keliu, bet ir mišku, ir biškį kaliukais - storesnėm padangom, sportinius dviračius. O galbūt net ir hibridinius https://www.bikko.lt/hibridiniai-dviraciai/ . Kas liečia firmas, cube, merida dviračių firmos yra geros ir patikimos. Nebijokit konsultuotis su dviračių parduotuvių konsultantais, išdėstykit poreikius.