Klubai ir forumai Klubai ir forumai Klubai ir forumai Klubai ir forumai Klubai ir forumai
Prisijunk: Pamiršau slaptažodį  Užsiregistruoti
Rėmėjai:

SCANORAMA 2020 (nemokami seansai 06-07 mėn. Alytuje)


Tikrinti, ar yra naujų atsakymų temoje

Atsakyti Kitos temos Nauja tema Temą 2020 10 06 d. 15:27 pradėjo  kertukas, peržiūrėta 1541 k.
Puslapiai: <pirmas 1 2 
kertukas
Banginis

Klube: VIP narys

Parašė žinučių: 14579

2020-11-17 08:18 26 žinutė iš 33 Atsakyti forume: visiem Atsakyti privačiai: kertukas Įtraukti kertukas Į adresų knygelę
DAU žiūrėjau 2 dalis. Kadangi savo esme jos panašios, DAU.Nataša neskubu pamatyti, atiduodamas pirmenybę kitiems Scanoramos filmams. Todėl pacituosiu TOMĄ RAMANAUSKĄ, puikiai apibūdinusį šį galingą visą projektą:

"Apie ambicijas. Režisierius Ilja Chržanovskij nusprendė, kad jei nori filmuoti tam tikrą laikmetį, turi jį atkurti iki detalių. Ir taip dviejų futbolo stadionų dydžio filmavimo aikštelė pavirto stalinistiniu Institutu, kuriame vyksta tikras tų laikų gyvenimas, moksliniai atradimai, eksperimentai, santykiai, budi agentai ir aktoriams bei komandai skiriamos baudos už įvairius nusižengimus (netvarką, draudžiamų žodžių vartojimą). Be abejo, jokių šių laikų technologijų, jokių kalbų apie šiandieną. Vien Stalino ir kažiek post-stalinistinė era. Maistai (su tų laikų datomis), gyvenimo sąlygos, apranga, net tų laikų pinigai, juos buvo galima leisti filmavimo aikštelėje. Aktoriai ir komanda ištisus mėnesius ir metus gyveno Institute be jokios ribos tarp asmeninio ir fiksuojamo gyvenimo. Kaip kokie influenceriai, tik be instagramo ir niekas jų neįspėdavo, kad filmavimas prasideda, atsuk savo gražiąją pusę.

Į režisierių Institute kreipiamasi "bose" ar "galva", jis sakosi tik kuriąs to sukonstruoto pasaulio taisykles, nieko nerežisuojąs. Garsiai Institute apie kažkokį kiną išvis nekalbama. Nepaisat to, per keletą metų projektas prakošė 392 000 !!! kastingo dalyvių bei daug žymių vardų, tarp kurių Ambramović, Castellucci, Kawakubo, Eno, Depardieu, Dafoe, Ardant, Huppert, Rampling ir pavirs 14 pilno metro filmų, trimis serialais, video menais, jau buvo paroda Paryžiuje.

Projekto centras — fizikas, svarbus ir ekspansyvus nobelistas Lev Landau, itin liberalus narkotikų ir sekso atžvilgiu, savo santykius su žmona vadinęs "sutuoktininiu neagresyvumu", galiausiai, aistringai nuvairavęs į komą. Jo gyvenimas suimponavo I. Chržanovskij, kuris interviu žurnalui "GQ" piešiamas kaip nepasotinamo seksualinio apetito dirigentas. Režisieriaus metodai jau apkalbėti viešumoje, jis ir kaltintas kritikų dėl nesuvaidintos prievartos, ir gintas savo aktorių dėl vizionieriškumo. Galvos meninės ambicijos susiplakė su begalines kišenes turinčiu investuotoju (sakoma, kad viskas kainavo 25 mln. Eur), įgalinusiu megalomaniakišką kontrolės poreikį paversti DAU.

"Stalinistinis Trumano Šou", "Synechdoche, New York" gyvai", "Naujasis Stanfordo eksperimentas" — taip pravardžiuojamas Chržanovskij projektas. Kinas, virtęs gyvenimu arba gyvenimas, išdegintas kadre. Simuliacija, parodanti realybės veidą. Manipuliacija, kurioje viskas tikra. Bosas nurodo, kad represyvios sąlygos yra ir mūsų dienų atspindys, turėdamas galvoje tobulesnį išradimą nei KGB — išmaniuosius. Viską sutalpinti bandantis DAU gali sau leisti būti apie viską.

Pirmąjį projekto filmą "DAU.Nataša" parodė Scanorama. Jame kameros atsuktos į kelias meile tikinčios ir jos neišsipildymo kartumą burnoje jaučiančios valgyklos vedėjos Natašos dienas. Veiksmas lėtas, kaip dienos kitoje pusėje baro. Priespaudos sistemoje nuotykiai reti ir su labai skausmingomis pasekmėmis. Jas lydi pastovus savęs budrinimas mąstat apie filmo nefilmiškumą. Ar girtieji geria, besimylintieji improvizuoja, mušantysis skelia per veidą? DAU neatsiejamas nuo užkadrinių istorijų. Ir šia prasme tai yra keista, ypatinga patirtis. Skatinu paskaityti, pažiūrėti, pasiklausinėti savęs."


kertukas
Banginis

Klube: VIP narys

Parašė žinučių: 14580

2020-11-17 09:49 27 žinutė iš 33 Atsakyti forume: visiem Atsakyti privačiai: kertukas Įtraukti kertukas Į adresų knygelę
Pepe Andreu ir Rafa Moles Omarų sriuba

Pabandžius išsiaiškinti kas čia per filmas, apniks tam tikri neaiškumai. Visose anotacijose rasime, jog filmas apie Islandijos miestelio Grundavikas kasdienybę, akcentą dedant ant populiariausios jame kavinės BRYGGJAN. Minimų režisierių dosje bus, kad jie yra prodiuseriai. Maža to – ispanai! Ir jau visai bus neaišku, kodėl filmas Scanoramas virtualiojoje kino salėje įrašytas į .... lietuviškų filmų programą?! Galų gale, viso to nepavyks išsiaiškinti bent jau festivalio metu, kadangi filmas toks naujas, jog jo net nėra internetinėje (visažinėje!) filmų duombazėje (imdb.com).

Žingeidumą geriausia patenkinti, pasižiūrint filmą, būtinai nepraleidžiant pabaigos titrų skambant puikiai lyriškai muzikai. O dar tvirčiau paaiškins bei paskatins pamatyti filmą vieno iš autoriaus interviu:

https://www.lrytas.lt/kultura/meno-pulsas/2020/11/17/news/kino-rezisie
rius-arunas-matelis-dokumentika-yra-didysis-burtas--17081855/


Taigi, man atpuola rašymas, kaip vienu filmo scenarijaus autoriumi ir prodiuseriumi tapo didžiausio šiuolaikiniame kine pripažinimo pasaulyje sulaukęs lietuvis dokumentininkas Arūmas Matelis ir kaip yra ten su tais ispanais Islandijoje...

Filmas apgaubtas islandiška ramybe ir yra maloniai "šiltas". Matai paprastus GRUNDAVIKO gyventojus-veteranus, kurie žmogiškai jautriai pasakoja apie savo mylimą kraštą. O štai ispanų ir lietuvių reikalas – šauniai visa tai parodyti. Ir visi su savo užduotimis susitvarko, pradedant minėtais autoriais, taip pat titruose minimais reiškiant jiems padėką mūsų kino žymūnams, kaip antai Algimantui Puipai, Ievai Norvilienei, etc., kurių konsultacijos neabejotinai prisidėjo prie filmo kokybės, ir baigiant šauniais mūsų džiazo muzikantais, kurių grojimo filme neįmanoma neišgirsti!

Šiais laikais užplūstas turistų GRUNDAVIKAS filme prisimenamas, kai XXa. viduryje buvo jame 500 gyventojų ir visi vienas kitą pažinojo. Tinklų įmonės 1974 m. įkūrėjai broliai pasakoja, kad 1982 m. ėmė trūkti iki tol neribotai žvejotos žuvies, liko įmonėje 4 darbuotojai ir jie sugalvojo pirmame aukšte įkurti kavinę "Bryggjan", kad verslas nesustotų.
Palaipsniui ji tapo šio miestelio gyventojų susitikimo tašku ir dabar, kai senyviems broliams tenka parduoti visą verslą perkantiems biznieriams reikjavikiečiams, visiems vietiniams liūdna. Organizuojamas šaunus atsisveikinimo vakarėlis...
Ar pavyks naujiesiems šeimininkams išlaikyti buvusią aurą?

Iš to ką papasakojau, manau, susidaro įspūdis, kad filmas neįpatingas. Nerodoma kažkas ekstrordinaraus...
Jeigu taip galvojate – klystate. Apie tikrą, neišgalvotą gyvenimą filmas pasakoja ir įdomiai ir labai patraukliai. Žiūrovas pasijunta esąs artimas tiems atokaus miestelio senbuviams. Šalia to yra puiki proga pažinti to šiaurietiško gyvenimo kasdienybę ir tradicijas. O tai tikrai verta, kai esi kito krašto atstovas!


kertukas
Banginis

Klube: VIP narys

Parašė žinučių: 14581

2020-11-17 10:28 28 žinutė iš 33 Atsakyti forume: visiem Atsakyti privačiai: kertukas Įtraukti kertukas Į adresų knygelę
Jallikattu (Indija)

Mūsų kino teatrų retenybės – Indijos atstovas. Iš karto reikalinga pasakyti, kad būdingų Bolivudui dainų ir šokių čia visai nėra. Gerai atsimenu, kai maždaug prieš dešimtmetį KINO PAVASARIS surengė šiuolaikinio indų kino retrospektyvą, turėjau didelį malonumą – lygis ir intrigos tuose filmuose paliko kuo geriausią įspūdį.

Pradžioje "Jallikattu" įdomiu filmu neatrodo, nes siužetas labai vienaprasmis ir tiesmukas. Miestelyje įvykis – pabėga bulius. Daug kalbų, svarstymų. Netgi – ar žlugs suplanuotos vestuvės, nes nebus jautienos. Atrodo visi bėgioja iš vieno galo į kitą, o to buliaus niekas ir nemato.

Įdomumas prasideda, kai į gaudynes įsitraukia jau šimtai !!! vietinių indų. Visi drąsūs, svajoja savo rankomis sugauti jautį ir tapti didvyriais. Bet kai su juo susiduria betarpiškai – pilnos kelnės baimės...

Medžioklei vis aštrėjant, ryškėja ir buvusios anksčiau priešpriešos tarp kaimynų, kurias bulius tarsi "atskeidžia". Didėja konkurencija ir pavydas būsimam buliaus sutramdytojui. Gaudynės tampa savotišku maištu prieš realybę. Nusiaubiami net policininkai, bandantys antausiais Šypsena raminti įsiaudrinusius bendrapiliečius.

Galų gale pasiekiamas finalas. Jau tūkstančiai gaudytojų, akivaizdžiai sugyvūlėjusių ar net sužvėrėjusių pasiekia tikslą. Vizualiai man pasirodė panašu į J.Biliūno "Laimės žiburį", nes matysite kokiu būdu medžioklės herojai lips į "savo tikslo" kalną. Tiesiogine to žodžio prasme...
Baisi žmogiškumo praradimo parabolė.

Filmas gal ir nėra ypatingas. Tačiau indų kine pamatyti tikrą potekstinę žmogiškos natūros filosofijos raišką, man buvo stipriai netikėta...


kertukas
Banginis

Klube: VIP narys

Parašė žinučių: 14582

2020-11-18 21:05 29 žinutė iš 33 Atsakyti forume: visiem Atsakyti privačiai: kertukas Įtraukti kertukas Į adresų knygelę
Vesela Kazakova, Mina Mileva Katė sienoje

Bulgarų kiną matome retai. Yra likusių ryškių prisimimų apie keletą jų sėkmingų filmų patekusių į "Kino pavasario" programas.
"KATĖ SIENOJE" patvirtina, kad bulgarai gabūs kurti įdomų kiną. Šįkart ekrane – belaukianti Brexit realizavimosi Anglija emigrantų iš Bulgarijos akimis. Išplitus ekonominės emigracijos mąstams, filmų apie tai turėtų būti vis daugiau ir daugiau...

Maždaug keturiasdešimties Irina su sūneliu ir bendraamžiu broliu gyvena Londone pačių įsigytame bute daugiabutyje. Ji nesijaučia laiminga, nes negali gauti architektės darbo ir dirba bare, kaip emigrantams dažnai tenka. Nesiseka su kaimynais, vis keliančiais nemalonių rūpesčių. Santykių katalizatoriumi tampa rasta bešeimininkė katė. Vėliau paaiškės, ar ji išties benamė ir kodėl filmas vadinasi "Katė sienoje"...

O per tuos buitinius bendragyvenimiškus rūpesčius, bulgarai parodo žiupsnelį Anglijos įpročių, realybės atspindžių. Žiūrisi nenuobodžiai ir įdomiai. Išgirsime ir kaip patys anglai filme kalba 2019 m. apie būsimą Brexitą.


kertukas
Banginis

Klube: VIP narys

Parašė žinučių: 14583

2020-11-21 23:55 30 žinutė iš 33 Atsakyti forume: visiem Atsakyti privačiai: kertukas Įtraukti kertukas Į adresų knygelę
Oskar Roehler Enfant terrible

Dar nemačius filmo apie vokiečių kino klasiką Rainer Werner Fassbinder, koks filmas bebūtų, mintyse pagalvoji apie genialumą. Šį autorių kažkiek bandysi mintyse gretinti prie Mocarto (mirė 35-ių), M.K. Čiurlionio (realiai kūrė tik 5-6 metus, o koks palikimas!), Vincent van Gogh (mirė 37-ių), nes jis taip pat tesulaukė 37-ių ir kūrybinis palikimas – 40-imt pilnametražių kino ir TV filmų !!!. Na, tokio produktyvumo kūrėjų galima surasti ir tarp dabar kuriančių kino autorių (31-ių kanadietis Xavier Dolan kaip scenaristas ir režisierius savo sąskaitoje turi gerus 8 pilnametražius filmus + 25 įvairius aktorinius kino darbus; 60-metis japonas Takashi Miike – daugiau kaip 100 pilno metro filmų), tačiau skirtumas yra tarp filmų lygiavertės kokybės (ypač Miike atveju). Ogi vokiečio filmai yra išskirtiniai lygio atžvilgiu, nors žiūrint šį biografinį filmą, susidarai įspūdį, kad žymiai svarbiau jam buvo seksualiniai ryšiai, o filmų kūrimas "Enfant terrible" atrodo lyg kokia parodija, o ne kūryba...

Deja, susipažinus su Fassbinderio biografija Vikipedijoje, supranti, jog autoriai rodo realiai buvusius įvykius. Tik kokių 18 metų režsiseriaus gyvenimo sutalpinus į 2 valanadas, vaizdas ekrane atrodo kad gavosi perspaustas, "persūdytas". Ogi iš tiro, visi filme pavaizduoti Fassbinderio meilužiai vyrai, pasirodo, išties egzistavo menininko gyvenime ir virė nesuvaidintos aistros. Net keista, kaip tokį intensyviai palaidą gyvenimą propogavęs autorius sugebėjo būti toks produktyvus?! 3-4 ilgi filmai kasmet...

Bet filme "Blogas vaikas" (taip verčiasi enfant terrible) ne viskas pavyksta. Atvaizduojant homoseksualius santykius ir aistras, filmas užsitęsia. Ir kaip priekaištas būtų, kad visai neatskleidžiama biseksuali Fassbinderio pusė – kiek filme parodoma meilužių vyrų, lygiai tiek pat jis turėjo ir moterų. Didžiulį kruvį turintis 50-51 m. aktorius Oliver Masucci įkūnijęs Fassbinderį išties išoriškai panašus į susideginusį ant gyvenimo aukuro kino poetą Fassbinderį (mirė perdozavęs narkotikų). Tačiau filmas pradedamas maždauf 1969 m., kai Raineriui buvo apie 24 metus. O aktorius, nepaslepiantis savo pilvuko ir visą filmą vienodai apsirėdęs (odinė striukytė) atrodo ne ką jauniau kaip 50-imties. Akivaizdžiai filmo autoriams reikėjo realumo šioje srityje.

Teatro kine stilius leido autoriams sutaupyti ir išlaikyti vienodą stilių. Kartoninės ar popierinės filmo dekoracijos su rėkiančio kičo elementais atitinka "rojaus kanalizacijoje" foną, kuriame nuolat gyveno Fasbinderis. Deja, nedegindamas savo sveikatos, menininkas negalėjo egzistuoti. Deja, ne jis vienas toks tarp menininkų – gerai, kad tokį iškilū kūrybinį palikimą
paliko....

Menas per kančią. Kenčiant skausmą pačiam ir priverčiant skausmą jausti kitiems. Toks buvo Fassbinderio ir daugumos Dievo apdovanotų genialumu ir tuo pačiu likimo prakeiktų įvairių menų poetų devizas. Jie degino kitus, (Fassbinderis – iš gatvės prostitučių padarydamas žvaigždes), bet patys sunaikindavo save pirmiausia. Net meniniame kine į juos žiūrėti labai sunku, bet palikimas meno istorijai – grandiozinis...
---------------------------------------------

Pagilina požiūrį į filmą Živilė Pipinytė:

"Roehleris nuolat pabrėžia Fassbinderio homoseksualumą, lyg tik šis paaiškintų režisieriaus kūrybą. Sąlygiškos "Enfant Terrible" dekoracijos turi pabrėžti, kad Roehleris Fassbinderį tarsi perkėlė į teatro sceną, kurioje ir vyksta jo gyvenimas, primenantis spektaklį. Šiame spektaklyje visi žino savo vaidmenis. Tačiau Roehlerio spektakliui stinga gyvybės, personažai redukuoti iki poros bruožų, o istorija į jį įsiveržia tik iš televizoriaus ekrano, nors Fassbinderis buvo politiškai angažuotas menininkas. Roehleris rodo Fassbinderio gyvenimą kaip nesibaigiančią degradaciją – alkoholis, narkotikai, meilužių ir artimų bendradarbių žeminimas, prievarta, manipuliacijos... Tai vis labiau formą prarandančio vyro margu kostiumu, kurį vaidina Oliveris Masucci, nuoseklus ritimasis žemyn ir mirtis, sulaukus tridešimt septynerių nuo narkotikų perdozavimo ir begalinio nuovargio (Fassbinderis sukūrė 44 filmus). Roehleris, regis, mėgaujasi kiekvienu šios degradacijos elementu.

Tikiu, kad režisierius atkūrė filme realias situacijas, kad Fassbinderis naudojosi savo artimaisiais ir jų gyvenimu, kurdamas savo filmus, bet juk Fassbinderis kur kas negailestingiau papasakojo apie save filmo "Vokietija rudenį" ("Deutschland im Herbst", rež. R.W. Fassbinder, A. Kluge, E. Reitz, V. Schlöndorff, VFR, 1978) novelėje. Bandymas ją atkurti daug pasako ir apie Roehlerį. Bet ne todėl "Enfant Terrible" atrodo beprasmiškas kūrinys. Fassbinderio gyvenimo prasmė, tikiu, buvo ne narkotikai ir net ne meilės paieškos, bet kūryba, kuri, kaip patys žinote, gali gimti iš bet ko. Roehleris šios paslapties net nebando įminti. Fassbinderis, aistringas prancūzų Naujosios bangos ir Douglaso Sirko gerbėjas, buvo prieštaringas ir intelektualus žmogus, kovojęs su radikaliais konservatyviosios Vokietijos mitais, analizavęs vokiečių sielos paslaptis. Fassbinderis sukūrė ne vieną kino šedevrą, kuris aktualus ir dabar, lyg būtų sukurtas vakar. Tie filmai nebuvo atsitiktinumas, likęs režisieriaus gyvenimo paraštėse."


kertukas
Banginis

Klube: VIP narys

Parašė žinučių: 14584

2020-11-22 13:21 31 žinutė iš 33 Atsakyti forume: visiem Atsakyti privačiai: kertukas Įtraukti kertukas Į adresų knygelę
Benoit Delepine, Gustave De Kervern Išvalyti atmintį

Beveik pusvalandį žiūrėdamas šį filmą stebėjausi, kodėl jis įvardijamas kaip juokingiausia Berlyno k/f komedija. Tačiau, kai pagrindinė veikėja nukanka į barą, vyriškis išsiduoda, jog alpsta iš meilės Mirandai iš interneto, o nebejauna taksistė išsipasakoja, jog niekaip negali pakelti savo reitingo svetainėje ir yra gavusi tik vieną žvaigždutę, komedija išties ima vystytis aiškiau, sparčiau ir žiūrovui nuolat besišypsant iš akivaizdžiai suprantamų šiuolaikinio pasaulio aktualijų. Neverta pasakoti ką prancūzai toliau mums rodo apie savo veikėjų nuotykius, bet juokinga, kaip žmonės bando įveikti interneto sukurtas realijas, asmeniškai juos palietusias.

Kiekviena iš matomų situacijų yra akimirksniu atpažįstama. Gal po dešimties metų jos atrodys pasenusios, iš retro laikų, bet šiandien jos veikia!

Filmo privalumas kad jis politiškai neutralus – internete čia prapuolę visi. Ir prancūzai, ir amerikiečiai, ir trumpai parodyti indai. Ir senyvi, ir vaikai.

Juokaudami apie pasaulį, apsvaigusį nuo pernelyg greitai besivystančių technologijų, režisieriai primena, kad žmogus, kokių pažiūrų bebūtų, dažnai elgiasi kaip durnelis. O svarbiausi, gi, žmogiškas ryšys, jausmai, draugystė.

Reikia šito visiems mums nepamiršti.


kertukas
Banginis

Klube: VIP narys

Parašė žinučių: 14585

2020-11-22 17:24 32 žinutė iš 33 Atsakyti forume: visiem Atsakyti privačiai: kertukas Įtraukti kertukas Į adresų knygelę
Anders Refn Į tamsą

Scanoramai artėjant į pabaigą, noro žiūrėti danų šeimyninę likimo sagą prasidedant ir tęsiantis II pas. karui, entuziazmo nedaug. Tačiau tingulys šiuo atveju būtų apgaulingas jausmas. Kaip buvo keletas norvegų klasikinio stiliaus puikių filmų apie šalies kolaboravimo ir pasipriešinimo istorijas, užgriuvus vokiškąjam fašizmui, taip ir šis Danijos istorinis epas žiūrisi labai įdomiai ir yra stiprus kinas.

Pirmieji kadrai ir istorinės aplinkybės rodomos per nemenko Danijos pramonininko Skovo šeimos gyvenimo peripetijas labai priminė Lietuvos istoriją. Rodomi respektabilūs danai nemano, kad įsiveržus 1940 m. į jų šalį vokiečių nacistams ir užėmus valdžios institucijas, Danijos gyvenimas esmingais keisis. Juk ir mūsų iškilaus talento menininkai vyko šiuo laikotarpiu į Maskvą, tikėdami, jog Lietuvai blogiau nebus. Poetiškais žodžiais, parsiveš geresnio gyvenimo "saulę". Kaip klydo, paaiškėjo gana greitai. Kaip ir paaiškėjo klaida tikėtis "geros" Vokietijos, kai po metų ji išvijo sovietus. Danijoje taip pat, okupacija sutrikdė normalų gyvenimą, o danai įsijungę į nacistų armiją, žūdavo fronte. Pasirodo, ir šioje šalyje vyko ginkluotas pasipriešinimas. Filme įtaigiai parodoma.

Puikiai visas istorines peripetijas atskleidžia filmas per gausios stambaus pramonininko šeimos narių pasirinkimus ir likimus. Kartoju, – nežiūrint minėtos klasikinio kino manieros, šeimyninė drama šauniai žiūrisi, kaip sakoma, vienu atsikvėpimu. Kaip ir galima buvo tikėtis, šeimyna susiskaldė į skirtingas požiūrių ir veiksmų puses. Visa tai parodyta aukšto Danijos kino lygmenyje, nesistengiant dirbtinai jaudinti ar graudinti žiūrovo. Logiška, nes 75-ių filmo scenaristas ir režisierius labai patyręs daugelyje kino kūrybos srityse.

Labai rekomenduoju kas galite, pasistengti pamatyti filmą. Ir istoriškai bus nauda ir profesionalaus kino netrūks.


kertukas
Banginis

Klube: VIP narys

Parašė žinučių: 14690

2021-06-24 10:49 33 žinutė iš 33 Atsakyti forume: visiem Atsakyti privačiai: kertukas Įtraukti kertukas Į adresų knygelę
2021

Bireželio pabaigos-liepos pradžios festivalis SCANORAMA Alytuje!

https://scanorama.lt/lt/alytus

Plačiau apie europietiško kino atostogas:

https://banga.tv3.lt/lt/2content.content_view_club/2436155-=(266420996
7


Paskutinis puslapis. Atgal
Puslapiai: <pirmas 1 2 
Tikrinti, ar yra naujų atsakymų temoje
Atsakyti Kitos temos Nauja tema



Pranešti apie naujas žinutes šioje temoje
Mano prenumeratos

Statistika

Kinomanai: 3.109 Žinučių forume 189.334 2.245 Narių klube 3.025 Banga.lt laikrodis 21:01 Dažnai užduodami klausimai ir atsakymai



Kinomanai

Moderuoja: Diaboliq, BangaLT, kertukas, Froidas
Statusas: ne narys (Įstoti)
Filmų archyvas
Forumas
Naujienos
Nariai
Foto
Nuorodos

Banga.lt klubai


Mano įrankiai

Privačios žinutės
Mano temos
Dienoraštis
Draugų adresai
Mano duomenys

Mano meniu

Į mano meniu įkelti puslapį: SCANORAMA 2020 (nemokami seansai 06-07 mėn. Alytuje)

Prisijungę draugai

Visi draugai

Paieška

 

Dažnai užduodami klausimai