Lab vakar, žodžiu situacija. astra 1996 realiai pardavinėčiau arba vežčiau utilizavimui aš ją bet paskolinau žmogui kuris dabar sėdi be auto ir turi šiek tiek toliau nuo Vilniaus važinėt už trakų ir t.t. Situacija tokia lapkritį baigiasi techninė apžiūra. auto kaip būdinga opeliam parūdijus keleivio priekinis sparna nuo apačio nurudyjęs tą prasme, buvo priklijuotas, dabar atsiklijevęs. vairuotojo pusės sparna apačioje taip pat nurudijęs bet dar laikosi aišku su pirštu jį galima paspaust ir jaučiasi kaip surūdijus karda linksta, apačio skardos gabalas atšokęs. Buvo prarūdijęs duslintuvo vamzdis. Jis apvyniotas ta nuo karščio prilimpančia plėvele.
Dabar klausimas kiek Tuvlita žiūri tokius dalykus ar kabinasi dėl tokio tipo rūdžių gal kam teko bandyt su tokios būklės auto technikinę patikrą? Važiuoklė viskas tavrkoj, bent jau važiuojant niekas važiuoklej, kiek girdėjau nebarška. Variklis lyg ir norma. Tai va klausimas kaip dėl tokio tipo rūdžių? Gal teko kam susidurt?
paprastai. inpis įrašą, kad kebulas pažeistas korozijos ir važiuosi į šrotą. jei prieš ta nesusivirinsi taip, kad neitu prisipist. jei netvarkingai suvirinta, taipat važiuosi į šrotą, nes įpis įrašą, kad netinkamai suremontuotas kėbulas..
Krachaboras ra: paprastai. inpis įrašą, kad kebulas pažeistas korozijos ir važiuosi į šrotą. jei prieš ta nesusivirinsi taip, kad neitu prisipist. jei netvarkingai suvirinta, taipat važiuosi į šrotą, nes įpis įrašą, kad netinkamai suremontuotas kėbulas..
Nuo kada dėl skardos korozijos technikinė kabinasi? Dabar gi sušvelnino tuos reikalavimus korozijai, kuri nepazeidzia pagrindinių laikančių konstrukcinių dalių staramsčių ir t.t. ir nesumazina auto saugumo.
Neaišku pagal aprašymą kiek ten rimtai surūdiję. Analogiško tipo mašinoj buvo skylės durelėse prie rankenėlių. Apklijavom izoliacija ir užpurškėm ant viršaus dažais. Nesikabino
Bet va šita vieta "buvo prarūdijęs duslintuvo vamzdis. Jis apvyniotas ta nuo karščio prilimpančia plėvele." tai tikrai prisiknis mano nuomone.
Krachaboras ra: paprastai. inpis įrašą, kad kebulas pažeistas korozijos ir važiuosi į šrotą. jei prieš ta nesusivirinsi taip, kad neitu prisipist. jei netvarkingai suvirinta, taipat važiuosi į šrotą, nes įpis įrašą, kad netinkamai suremontuotas kėbulas..
Nuo kada dėl skardos korozijos technikinė kabinasi? Dabar gi sušvelnino tuos reikalavimus korozijai, kuri nepazeidzia pagrindinių laikančių konstrukcinių dalių staramsčių ir t.t. ir nesumazina auto saugumo.
tau sparnas nupuvo. vamžiuojat atsiknos ir nutrūkes sužeis praeivius. ar px kad vamžiuojant barstai detales?
gediminas99 ra: Neaišku pagal aprašymą kiek ten rimtai surūdiję. Analogiško tipo mašinoj buvo skylės durelėse prie rankenėlių. Apklijavom izoliacija ir užpurškėm ant viršaus dažais. Nesikabino
Bet va šita vieta "buvo prarūdijęs duslintuvo vamzdis. Jis apvyniotas ta nuo karščio prilimpančia plėvele." tai tikrai prisiknis mano nuomone.
čia yra pipiec.. čia jau pavojus sukelti gaisrą. gal tokiem geriau nevažiuot į gatvę.
Krachaboras ra: paprastai. inpis įrašą, kad kebulas pažeistas korozijos ir važiuosi į šrotą. jei prieš ta nesusivirinsi taip, kad neitu prisipist. jei netvarkingai suvirinta, taipat važiuosi į šrotą, nes įpis įrašą, kad netinkamai suremontuotas kėbulas..
Nuo kada dėl skardos korozijos technikinė kabinasi? Dabar gi sušvelnino tuos reikalavimus korozijai, kuri nepazeidzia pagrindinių laikančių konstrukcinių dalių staramsčių ir t.t. ir nesumazina auto saugumo.
tau sparnas nupuvo. vamžiuojat atsiknos ir nutrūkes sužeis praeivius. ar px kad vamžiuojant barstai detales?
Nevazineju as su juo, jau rasiau Vazineja kitas zmogus. Ne ant tiek surudijus ten kad detales barstytusi, bet jo tvarkyt neapsimoketu bo jau virs 20 metu masinai Ai dar jei idomu apie bendra jos bukle, o ne skardos. tai pries du metus sava eiga ir be jokiu ten priimkit praleiskit, technikine praejo be jokiu trukumu. Bet anyway ne to aš klausiau.
O ar uzkliudu del skardos ir duslintuvo, ciuju uzkliutu tada reikia parduot ja supirkejam, nes taisyt skardu nebeapsimoka.