Gal dar mendeljevo lentele mintinai ismokt paprasyk.
Tavo arogantiskai galvai asmeniskai patarimas: - nepatingek problemos sprendimu paieskoti paprasciau. Pasimokykyk naudotis google.ru. 99.8 procentais atveju padeda …
Ir nereik is paprastos kiausinienes kepimo padaryt masonu lygio samoklso teorijos.
Dar neuzmirsk paskelbti VBS lygio naujienu ir sensaciju apie “****inus shello tepalus”
o tai siltas dyzelinis variklis ne maziau kuro ima nei saltas?jei jau sakai shropna kad vienintele nauda dyzeliui greitesnis darbines temperaturos pasiekimas o bendzinui tipo taupo kuro sanaudas
Dyzeliui EGR nauda tik viena - pašildymas, kai dirba mažomis apkrovomis. Realiai, benzui EGR svarbesnis, norint sutaupyt kuro, ir išvengt detonacijos, bei azoto oksidų.
Beje, Nissan jau paleido į seriją benzininius variklius su mechaniškai kintamu suspaudimo laipsniu. Įdomu, kaip ten kovos su azoto oksidais, ba šiluminių variklių efektyvumo taisyklių dar niekas nepakeitė
Ar gali pirma paruost chemijos namu darbus, tema: molekuline mase, tada kalbesim toliau, nes su atsilikeliu mokyklos astuntoku tokios temos negvildenamos
Pabandyk paaiskint.
Man kazkaip pasakojimai apie tepalo degradacija del "padidijusios degimo temperaturos" susidariusio kazkokio azoto sh… nelabai itikinami.
Pagal EGR veikimo principa-visi vokieciai autobanuose mina su "padidejusia temperatura", bo EGR pri max apkrovu vistiek privalo buti uzsidares…
O koki dar- koki "geri"motorui duoda atidirbusios dujos su suodziais isiurbime - davai, papasakok
Manau longlife skirti keist kas 30 kkm tarnaus bent jau 10-12 kkm.
Ant tepalu netaupau- pilu tik 0/30 su 507 specifikacija. Anie man atsiperka per kuro sanaudas. Per 4 menesius jau pramyniau puse dirzo resurso, tad ir nuo egr sutaupyti keli simtai gramu metu gale pavirstu i nemaza suma
P.S. man patinka uzrasas ant backos SHELL
Zmogus turi servisiuka, dirba jau gal 15 metu, klijenturos neatsigina, tai man pirma karta isiule pabandyt (tipo skirtas vokietijai). Pabandziau, patiko - jau antri metai kitokiu nebepilu.
Ekologija- giliai dzin. Jei nežinai, tai 1 didelis ugnikalnio išsiveržimas į atmosferą išmeta tiek visokio š , kiek per metus sudėjus viso pasaulio automobiliai su savo išmetamosiomis dujomis. Pažiūrėk http://quakes.globalincidentmap.com/ O dar tas dalykas, kad benzinas iš esmės yra taršesnis už dyzelį (kiekybės prasme dyzelis lyg ir daugiau teršia, bet tie teršalai gan greit suyra ir iš jų bėdos nėra, jie nėra tokie jau baisūs). Benzino degimo produktai suyra žymiai lėčiau ir jie pavojingesni.)
EGR gali užglušint. Pasikeis variklio darbas į gerąją pusę, jei sėdi tik už vairo. Jei būtum mechanikas ir sėdėtum po kapotu, tuomet suprastum, kad užglušinus EGR, tepalus reik keist dažniau. Ir keist skystesniais. Sakyčiau kas 6000 km, į Castrol Edge. Šitie yra pakankamai skysti (sintetika). Beje- ir turbinai patinka. Pataikyk Senukuose ant 40 proc nuolaidos- bėdos nebus. Px, kad tikriausiai lenkiški, bet kitokiu ant LTU nelabai ir rasi. Aš su savo TDI butent taip ir darau. Kokie bebutu tepalai- 6000 tarnaus. Širdį glosto Castrol užrašas
Trukdo, nacher reikalingas gimarojus masinoj…
Netraukia, kura srebia, diagnostika nieko neduoda. MAF jau trecias pakeistas… Jeigu 74 kW lupa is vietos geriau negu 85 - tai kazka reik daryt.
Ne vienas vazinejasi uzglusintu, ale neteko atsiliepimu po 100 kkm girdet… Kas gali but ten negerai?
P.S.
Shamanu su bugneliu musamu ir as galiu pabut - tuoj va liepsiu kam galva pasitikrinti