1.9 TDI PD EGR kastracija

1.9 TDI PD EGR kastracija

Cia apie save papasakojai?
Nebereikejo vargintis, as tai esu senai suprates… Pavargęs

su beviltiskais, BAZARAS beviltiskas, laisvasKvankt?Labas

a taip ir kraunuMirkt informacija neviesa ir labai netgi slapta!!!

Gal dar mendeljevo lentele mintinai ismokt paprasyk.
Tavo arogantiskai galvai asmeniskai patarimas: - nepatingek problemos sprendimu paieskoti paprasciau. Pasimokykyk naudotis google.ru. 99.8 procentais atveju padeda …
Ir nereik is paprastos kiausinienes kepimo padaryt masonu lygio samoklso teorijos.

Dar neuzmirsk paskelbti VBS lygio naujienu ir sensaciju apie “****inus shello tepalus” Cha cha Kvankt?

Aga, tikrai, ką? Cha cha
Aik geriau batareikų kraut, kaip tu moki:
http://banga.tv3.lt/lt/2club.club_f_reviews/241.1013805.1…-=(25158708
79

Cha cha

Klema, jei zinios ties tuo baigiasi- sedek, tylekTaip

Shropnai dar dabar px ar H2O Ar H9O jam chemija kazkas is anapusJuokiasiGerai Koks egr benzui, droselio sklende ka tada veiksCha chaCha chaCha cha gerai atausesGerai

o tai siltas dyzelinis variklis ne maziau kuro ima nei saltas?jei jau sakai shropna kad vienintele nauda dyzeliui greitesnis darbines temperaturos pasiekimas o bendzinui tipo taupo kuro sanaudas

Dyzeliui EGR nauda tik viena - pašildymas, kai dirba mažomis apkrovomis. Cha cha Realiai, benzui EGR svarbesnis, norint sutaupyt kuro, ir išvengt detonacijos, bei azoto oksidų.
Beje, Nissan jau paleido į seriją benzininius variklius su mechaniškai kintamu suspaudimo laipsniu. Įdomu, kaip ten kovos su azoto oksidais, ba šiluminių variklių efektyvumo taisyklių dar niekas nepakeitė Mirkt

Ar gali pirma paruost chemijos namu darbus, tema: molekuline mase, tada kalbesim toliau, nes su atsilikeliu mokyklos astuntoku tokios temos negvildenamos

Pabandyk paaiskint.
Man kazkaip pasakojimai apie tepalo degradacija del "padidijusios degimo temperaturos" susidariusio kazkokio azoto sh… nelabai itikinami.
Pagal EGR veikimo principa-visi vokieciai autobanuose mina su "padidejusia temperatura", bo EGR pri max apkrovu vistiek privalo buti uzsidares…

O koki dar- koki "geri"motorui duoda atidirbusios dujos su suodziais isiurbime - davai, papasakok Skaitau

nelabai Tu ka suprasi, net jei ir paaiskinsiu, bet jei taip atrodo, sveikinu, tik viskas ka matai yra atvirkscia, tiksliau tai, ka noretum matyti

O i tema:
Po dalines kastracijos (shriubo gabalas i slangute) Sanaudos - 0.4L/100 km, gazas “astresnis”, + 1 kg istirpusio grenlandijos ledo Cha cha

Tau viskas, kas pardavinejama ne tavo "larioke", yra totalus sh…

Pavargęs

JuokiasiJuokiasiJuokiasidel to ir neatsigina, kad shell, butu kokybiskas tepalas, visi ne i servisa vaziuotu

Manau longlife skirti keist kas 30 kkm tarnaus bent jau 10-12 kkm.
Ant tepalu netaupau- pilu tik 0/30 su 507 specifikacija. Anie man atsiperka per kuro sanaudas. Per 4 menesius jau pramyniau puse dirzo resurso, tad ir nuo egr sutaupyti keli simtai gramu metu gale pavirstu i nemaza suma Pinigai

P.S. man patinka uzrasas ant backos SHELL Mirkt
Zmogus turi servisiuka, dirba jau gal 15 metu, klijenturos neatsigina, tai man pirma karta isiule pabandyt (tipo skirtas vokietijai). Pabandziau, patiko - jau antri metai kitokiu nebepilu.

Ai, dabar aisku, siaip ne karve jis kainuoja pasikeisti, as esu keites. Kazkaip neatejo i galva net, kad kastruotŠypsena

Jei nenori EGR:

  1. Ekologija- giliai dzin. Jei nežinai, tai 1 didelis ugnikalnio išsiveržimas į atmosferą išmeta tiek visokio š , kiek per metus sudėjus viso pasaulio automobiliai su savo išmetamosiomis dujomis. Pažiūrėk http://quakes.globalincidentmap.com/ O dar tas dalykas, kad benzinas iš esmės yra taršesnis už dyzelį (kiekybės prasme dyzelis lyg ir daugiau teršia, bet tie teršalai gan greit suyra ir iš jų bėdos nėra, jie nėra tokie jau baisūs). Benzino degimo produktai suyra žymiai lėčiau ir jie pavojingesni.)
  2. EGR gali užglušint. Pasikeis variklio darbas į gerąją pusę, jei sėdi tik už vairo. Jei būtum mechanikas ir sėdėtum po kapotu, tuomet suprastum, kad užglušinus EGR, tepalus reik keist dažniau. Ir keist skystesniais. Sakyčiau kas 6000 km, į Castrol Edge. Šitie yra pakankamai skysti (sintetika). Beje- ir turbinai patinka. Pataikyk Senukuose ant 40 proc nuolaidos- bėdos nebus. Px, kad tikriausiai lenkiški, bet kitokiu ant LTU nelabai ir rasi. Aš su savo TDI butent taip ir darau. Kokie bebutu tepalai- 6000 tarnaus. Širdį glosto Castrol užrašas

Trukdo, nacher reikalingas gimarojus masinoj…
Netraukia, kura srebia, diagnostika nieko neduoda. MAF jau trecias pakeistas… Jeigu 74 kW lupa is vietos geriau negu 85 - tai kazka reik daryt.

Ne vienas vazinejasi uzglusintu, ale neteko atsiliepimu po 100 kkm girdet… Kas gali but ten negerai?

P.S.
Shamanu su bugneliu musamu ir as galiu pabut - tuoj va liepsiu kam galva pasitikrinti Be be be