Koki Espace 4 rinktis

Koki Espace 4 rinktis

Taip

Turi omeny chrysler?

"Bet tai kad metu senumo masina sitaip puliuotu Tai normalu?"

Tai gal skenduolis buvo. Kad metų laiko puliuotų nenormalu jokiam auto. O jei visi espace po metų taip puliuotų tai apie jį nediskutuotume. Su juo kažkas buvo šiaip negerai.

Jei minveną, kaip ir sakė, imk amerikoną.

Noriu sėst į miniveną. Tarp kitko prancūzai nuo merso 93m komfortu neatsilieka, bet atsilieka kokybe tas faktas.

Ir nori po merso i prancuza atsisest??? Kvankt?

Bet tai kad metu senumo masina sitaip puliuotuKandaTai normalu?Nu nxPiktas

Tai butent, čia apie kiekvieną mašiną galim išgirst visokių nuomonių, vienas su kokiu pežu važinėja 5metus be jokio vargas kitas tokį patį nespėja remontuoti ir keikia Šypsena Aš pavyzdžiui jau 6metai vairuoju Mersą c180 ir galiu sakyt patikimiausia mašiną pinigų visai nereikalavo tik elementarūs dalykai, nerudytų būtų tobula mašina. O kitas tokį pat auto į šuns dienas išdėtų Šypsena

Tai taip ir būna, kai kaitai pasekmes, o ne priežastį.
Tas pats su elektronika, sako, kad puliuoja. Reikia ieškoti dėl ko puliuoja. Gal vandens gavo, gal vėl kas. Saviškei antrai lagūnai dariau variklio remontą. buvo trūkęs pagrindinis diržas. Pats kaltas, nepasikeičiau laiku. Tai kai taisė meistrui sakiau jei matai, kad kažkas gali būti ne taip keičiam. Sukišau nei daug nei mažai 1400Lt (čia prieš 3-4 metus). Per tuos 3-4 metus pralėkiau ~140.000Km. Dar su kartus pasikeičiau diržą ir viskas. ir toliau važiuoju.
Pvz. uošvis senas krienas. Nusipirko lupeną už 500EUR, pavažiavo 1500Km ir pakalė motorą. Ir kokie atsiliepimai? Ble xhujovas nisanas buvo. š… ne mašina Cha cha

Sitas stebuklas pas mus firmoj buvo.Pirktas 1 metu senumo uz 30k litu su 2.2 dyzeliu.Metus riedejo dar puse velnio,o poto prasidejo…keitem varikli,tada pradejo elektra durnuot ir taip toliau.Nespedavom is paskos su tralu lakstyt.
P.S.variklis is sroto keistas du kart.

Ziurek galaxy, arba Alahambra. Pigesni variantai bus. Zafyra irgi gera.

Dėkui už rekomendacijas namini Šypsena
tikrai pritarimo neieškau tik svarstau kas tai per auto, ar verta su juo prasidėt ar ne. Žinau, kad su juo važinėdamas labai ramiai nesijauščiau, nes jis nustebint moka: tai užvedimas puliuoja tai variklis užkala tai elktronika durniuoja. Bet panašių dalykų būna ir su kitais auto, taigi tiklsas išsiaiškinti ar verta rizikuoti ar ne Šypsena
Gal kas nors iš kitų minivenų ką parekomenduotų prie to pačio, jei apie reno daugiau niekas neturi ką papasakoti Šypsena

[quote]
Sandman^KFMF ra:
Tai, kad speju renault remonto kainos didesnes tik del to, kad masina tiesiog naujesniu metu. Su laiku tos kainos bet kuriuo atveju krenta.

Kol kainos nukris-renuskems remonto jau nebereikes… Seniai jau ilsesis metalo lauze.

Pasikartosiu- iki 2000 anos buvonormal, o paskui.
Aplamai-man tai kas, jei autorius nori pritarimo-taip,taip, reno puikiausi is puikiausiuju automobiliu. Rekomenduoju pirkti Ufff

Tas sharanas vis dar pas mane. Vaziuoja kol kas. 350 k km. Dar ko nepaminejau- pasidomekit greiciu dezes kainos. Aisku dabar pakrite, bet itariu deficitas bus. Perjungiat pavaras taip idomiai dunksi ypac is aukstesnes i zemesne. Apie automatus, nelaikancius nei 150 k km isvis nekalbu.

Tai, kad speju renault remonto kainos didesnes tik del to, kad masina tiesiog naujesniu metu. Su laiku tos kainos bet kuriuo atveju krenta.
O visokie dyzelioku dvimasiai smagraciai tai visose masinose po 2000 lt kainuoja speju (tiesa peugeot407 luk sankabos, isminamo guolio ir smagracio dvimasio komplektas uz 1200 lt (TIK smagratis atrodo apie 600 lt ar tai 700 lt) cia tik isimtis Cha cha pavydekite Be be be).

P.S. Cinkas matyt su melejonu km buvo sharanas, nes vw negenda, nemeluok. Velniūkštis

Botanikai patarejai Juokiasi jei benzas px nx tada aisku koks grandvoyageris geriau grynai del komforto. O kas liecia gedimus tai viskas su tais ketvirtukais normaliai. Esme, kad uz ta oacia pinigu suma nupirksi tvarkingesni nei koki sharan/galaxy. Cia kas triedzia apie elektra tai galiu palygint tavo tureta treciuka su sharan ph2. Sharanas vos man nesudege del besilydancios saugiklines. Pastovios problemos del netraukos. Nekalbu apie rudis. Webasta reikejo atsikelt 300 eur. Tepalo spaudima lygiai taip pat reik mechaniniu manometru pasimatuot, nes megsta tepalo pompos gliucint, kas seka veleneliu ir turbos pabaiga. Kur dar visoki cirkuliaciniai siurbliai, purkstukai ir t.t. imi 1,9 dyzeli, arba 3,5 benza. Pastarasis turetu smagai suktis. Su reno viena beda- nera pigiu detaliu, kur uz kilogramo kaina parduoda, kas daro remonta kiek brangesniu nei kokio vw

1,9 tiek 2,2 tas pats.problemos su tepimu todel iseina turbai ir varikliai.spaudimo lempecka dega nuo 2 atmosferu o tai jau buna pervelu kska daryt.siaip stebuklu nebuna .uz 3e espeisa galima paimt su pilnu farsu.? kodel tokie pigus, todel kad *****.slegio davikliai padangu ir automatini rucnika iskart ismest.na bent galima pasidziaugt kad nepuna.aliuminio remas su cinkuotom skardom. geriau pragerkCha cha
ir dar yra senas posakis, prancuza nusipirkt labai lengva bet parduot Ne
as pats turejau espeisa 2,8benza at ir visi jam priklausomi navarotai.nupirkau pilnai dirbanti po 1m ir 50kkm nebedirbo niekas,paklausi konkreciau kas butent nedirbo tai sakau niekas nedirbo totaliai niekasJuokiasi

Zodziu, viskas kas pas vagena sugenda, tik sutapimas? Juokiasi

Po melelejono kapremontas tik reikalingas, o ne po remonto tiek.