Klubai ir forumai Klubai ir forumai Klubai ir forumai Klubai ir forumai Klubai ir forumai
Prisijunk: Pamiršau slaptažodį  Užsiregistruoti
Rėmėjai:

Nauji techninės apžiūros standartai .


Tikrinti, ar yra naujų atsakymų temoje

Atsakyti Kitos temos Nauja tema Temą 2012 03 02 d. 11:58 pradėjo  Ralfas, peržiūrėta 32223 k.
Puslapiai: 1 2 3 4 5 +10 paskutinis> 
Ralfas
Patyręs dalyvis

Klube: narys

Parašė žinučių: 446

2012-03-02 11:58 1 žinutė iš 253 Atsakyti forume: visiem Atsakyti privačiai: Ralfas Įtraukti Ralfas Į adresų knygelę
Na kaip kas vertinate ta techo pabrangimą? Gazavimą iki dugno ir visas kitas įvestas naujoves? Gal kas nors jau ėjote techą po 2012.03.01?Šypsena

Karolis
Blogas banginis

Klube: VIP narys

Parašė žinučių: 16071

2012-03-02 12:00 2 žinutė iš 253 Atsakyti forume: visiem Atsakyti privačiai: Karolis Įtraukti Karolis Į adresų knygelę
chebryte?

huntero
Banginis

Klube: narys

Parašė žinučių: 3836

2012-03-02 12:01 3 žinutė iš 253 Atsakyti forume: visiem Atsakyti privačiai: huntero Įtraukti huntero Į adresų knygelę
jei jau tema apie standartus, tai ir sukelk juos. o ne tema blevyzgoms apie gazas dugnas

Ralfas
Patyręs dalyvis

Klube: narys

Parašė žinučių: 447

2012-03-02 12:06 4 žinutė iš 253 Atsakyti forume: visiem Atsakyti privačiai: Ralfas Įtraukti Ralfas Į adresų knygelę
Dyzeliniams automobiliams — nauji ekologiškumo reikalavimai
Nuo 2012 m. kovo 1 d. dyzelinių variklių dūmingumas techninėje apžiūroje (TA) bus tikrinamas taikant naują procedūrą, suderintą su ES teisės aktų reikalavimais.

Jais siekiama suderinti ES valstybėse narėse TA metu taikomus reikalavimus ir kontrolės atlikimo būdus, užtikrinant, kad transporto priemonių išmetamųjų dujų kiekis būtų kuo mažesnis per visą jų naudojimo laiką. Tuo pačiu garantuojant, kad transporto priemonės, kurios yra didžiausios teršėjos, nebūtų naudojamos, kol nebus tinkamai sutvarkytos.

Lietuvoje registruoti dyzeliniai automobiliai, sudarantys 48 proc. viso šalies transporto priemonių parko, pagal pirmosios registracijos datą turės atitikti savo "amžiaus grupei" taikomus variklio dūmingumo reikalavimus. Reikalavimai dėl dūmingumo, kaip ir iki šiol, nebus taikomi tik motorinėms transporto priemonėms, pirmą kartą įregistruotoms iki 1980 m. sausio 1d.


Žemiausi reikalavimai nustatyti transporto priemonėms, pirmą kartą įregistruotoms nuo 1980 m. sausio 1-osios iki 2008 m. birželio 30 d. Priklausomai nuo to, variklis be turbopripūtimo ar su turbopripūtimu – jų maksimalios (ribinės) absorbcijos koeficiento reikšmės atitinkamai neturės viršyti 2,5 ir 3,0 m-1.

Beveik pusantro karto griežtesnės maksimalios (ribinės) absorbcijos koeficiento reikšmės, siekiančios 1,5 m-1, reikalavimai nustatyti transporto priemonėms, įregistruotoms nuo 2008 m. liepos 1-osios iki 2011 m. gruodžio 31-osios.

Automobiliams, įregistruotiesiems nuo 2012 m. sausio 1 d., taikomi griežčiausi reikalavimai. Jais nustatoma, kad maksimali (ribinė) išmatuota absorbcijos koeficiento reikšmė neturi būti didesnė už nustatytą transporto priemonės tipo patvirtinimo metu. Kitaip sakant, neturi viršyti gamintojo deklaruotos maksimalios (ribinės) absorbcijos koeficiento reikšmės.

Esminių pokyčių, galinčių nemaloniai nuteikti transporto priemonių savininkus, esama ir pačioje kontrolės atlikimo procedūroje. Tikrinimo metu bus privalu akceleruoti iki sūkių ribotuvo suveikimo, t.y. iki maksimalių sūkių, kuriuos gali pasiekti variklis.

Akceleravimo trukmė apibrėžta taip pat griežtai – patikros metu akceleratoriaus pedalas turės būti nuspaudžiamas iki galo greičiau nei per 1 sek. Taip siekiama sukurti sąlygas, kurioms esant dyzelinio variklio įpurškimo siurblys veiktų didžiausiu našumu. Naujoji dyzelinių variklių dūmingumo tikrinimo procedūra suderinta su gamintojų reikalavimais ir atitinka jų rekomendacijas bei nuorodas dūmingumo matavimui.

"Dyzelinių variklių dūmingumo matavimo procedūros pokyčius vadinti naujove tiktų tik pas mus. ES valstybėse senbūvėse toks tikrinimo metodas taikomas ganėtinai seniai. Net ir kaimyninėje Latvijoje ši procedūra naudojama jau 12 metų", - teigia asociacijos "Transeksta" prezidentas Antanas Dadurka.

Pradėjus taikyti naują dūmingumo matavimo metodą, atvykusiems į TA transporto priemonių valdytojams gali kilti psichologinio pobūdžio problemų. Pirmiausia, kad dyzelinis variklis per trumpą laiką bus akceleruojamas iki aukščiausios variklio sūkių ribotuvo padalos. Tai natūraliai sukels daugiau triukšmo, padidės agregato vibracija.

"Tokia tikrinimo technologija leidžia susidaryti pilnesnį vaizdą apie bendrą variklio techninę būklę ir nuspręsti ar tikrinamas automobilis nebus pernelyg didelis aplinkos teršėjas. Iš automobilių vairuotojų dažnokai girdimas teiginys , kad įprastai važinėjant dyzelinis variklis niekada nepasiekia aukščiausios sūkių ribos.

Jis nesuteikia pagrindo nukrypti nuo nustatytos patikros technologijos, nes kontrolės esmė – dūmingumo kontrolė, kai įpurškimo siurblys veikia didžiausiu pajėgumu ", - sako bendrovės "Transporto studijos" ekspertas Ramūnas Vėlavičius.

Anot jo, galima prognozuoti, kad pradėjus taikyti naują dyzelinių variklių dūmingumo matavimą procedūrą TA techninių reikalavimų netenkins daugiau transporto priemonių, ypač tos, kurios nebuvo tinkamai prižiūrimos.

Besirengiantiems vykti į TA transporto priemonių valdytojams pirmiausia rekomenduojama patiems pasitikrinti, ar nėra užterštas oro filtras. Net gamintojo numatytas intervalas, kuris gali būti ganėtinai didelis, tarkim, 60 tūkst. km rida neužtikrina, kad filtras nėra pernelyg užterštas. Mat transporto priemonės naudojamos labai skirtingomis eksploatavimo sąlygomis.

Pavyzdžiui, nuolatos važinėjant gruntiniais keliais, o kartais ir miesto, kur keliai nėra reguliariai valomi, gatvėmis, filtras gali užsiteršti kur kas greičiau nei tai numatė transporto priemonės gamintojas. Todėl jis turi būti keičiamas atsižvelgiant į užterštumą, nepriklausomai, kiek transporto priemonė nuvažiavo po oro filtro keitimo.

Atsižvelgiant į patikros technologijos pasikeitimus griežtesni reikalavimai bus keliami ir bendrai variklio techninei būklei. Atsakomybė už ją TA metu teks pačiam transporto priemonės valdytojui. Pastarasis įpareigotas užtikrinti, kad transporto priemonės techninė būklė ir atskirų agregatų bei sistemų veikimas būtų priimtini TA atlikimui taikant nustatytus patikros metodus.

Transporto priemonės valdytojas turi užtikrinti, kad būtų tinkamai sureguliuotas ir tinkamai prižiūrėtas (pvz.: pakeičiant krumpliuotą pavaros diržą ir (ar) įtempiklį) variklio paskirstymo mechanizmas, kad būtų savalaikiai pakeisti eksploataciniais skysčiai (aušinimo skystis, alyva), kad eksploatacinių skysčių lygis atitiktų nustatytąjį, kad dirbant varikliui nebūtų girdimi normaliam variklio darbui nebūdingi triukšmai ar jaučiamos vibracijos.

"Įsigaliojus naujiems reikalavimams, į variklio "patobulinimus", pvz.: oro tiekimo ir aušinimo sistemų konstrukcijų bei įvairius kitų elementų pakeitimus – bus žiūrima griežčiau. Tai didina variklio gedimo, galinčio pasireikšti patikros metu, riziką, be to, mažina paties matavimo patikimumą", - teigia R.Vėlavičius.

Yra numatyta ir variklio bendrosios techninės būklės įvertinimo procedūra. Pagal ją pirmiausia turėtų būti atliekama vizuali neveikiančio variklio ir jo skyriaus apžiūra, patikrinamas alyvos bei aušinimo skysčio lygis, išsiplėtimo bakelio ir jo dangtelio būklė, patikrinami identifikaciniai žymenys. Nenustačius trūkumų, bus atlieka veikiančio variklio vizuali apžiūra pastarajam dirbant tuščiosios eigos minimaliais sūkiais ir padidintais tuščiosios eigos sūkiais.

Apžiūrą atliekančiam kontrolieriui stovint šalia automobilio, vairuotojo bus paprašyta nuspausti akceleratoriaus pedalą iki galo arba bent jau iki sūkių, artimų maksimaliems ribotuvo ribojamiems alkūninio veleno sūkiams. Jei tokio patikrinimo metu bus nustatyti trūkumai, dūmingumo patikra neturėtų būti atliekama, kol pastarieji nebus pašalinti.

Dyzelinių automobilių vairuotojų dėmesys atkreiptinas ir į tai, kad ne vien techniniai trūkumai ar nepakankama automobilio priežiūra gali pakišti koją atliekant dūmingumo patikrą TA metu. Pernelyg aukštas, reikalavimų neatitinkančias variklio dūmingumo reikšmes gali nulemti ir ilgalaikis važinėjimas trumpais atstumais (pvz.: kai automobilis daugiausia naudojamas mieste) ir (ar) važinėjimas mažais sūkiais.

Tokia rizika ypač reali esant šaltesniam orui, kai automobiliai šildomi varikliui dirbant tuščiąja eiga. Taip užteršiamos ne tik variklio degimo kameros, bet ir visa išmetimo sistema. Siekiant sumažinti tokių problemų tikimybę, prieš pateikiant transporto priemonę TA, būtų tikslinga nuvažiuoti ilgesnį atstumą varikliui dirbant optimaliomis sąlygomis (kai variklis yra įšilęs iki normalios darbinės temperatūros) aukštesniais - apie 3 tūkst. aps./min. sūkiais, tokiu būdu išmetimo sistema savaime apsivalytų.

Prieš pat TA procedūrą pravartu ir pačiam valdytojui papildomai "prapūsti" išmetimo sistemą. Tai atliekama keletą kartų akceleruojant iki aukščiausios variklio sūkių ribos.

"Jeigu akceleravus pirmą kartą bus išmestas ganėtinai "sodrus" debesis, o atliekant pakartotinius bandymus dūmai blės, galima spręsti, kad išmetimo sistema valosi. Tačiau TA atlikimui numatytas ribotas akceleracijų skaičius, todėl išmetimo sistemą tikslinga pravalyti dar iki pristatant automobilį techninei apžiūrai, nes priešingu atveju į TA dėl užterštos išmetimo sistemos gali tekti atvykti pakartotinai.

Prieš TA su dyzeliniu automobiliu būtų tikslinga nuvažiuoti ilgesnį atstumą arba laukiant eilėje variklį pašildyti padidintais 2000 – 3000 min-1 sūkiais , kad TA teikiamo automobilio variklis būtų pasiekęs įprastinę darbinę temperatūrą. Dūmingumo matavimus numatoma atlikti tik varikliui pasiekus darbinę temperatūrą, kitu atveju teks gaišti, laukiant, kol variklis tinkamai įšils dirbdamas tuščiąja eiga", - pataria R.Vėlavičius.

Dyzelinių automobilių išmetamųjų dujų dūmingumo patikros pasikeitimai ženkliai išplečia pačią patikros procedūrą. Įsigaliojus pasikeitimams pailgės vidutinės laiko sąnaudos, reikalingos pasiruošimui patikrai ir pačiai patikrai. TA įmonės turės išplėsti (modernizuoti) turimą techninę bazę, atlikti pakeitimus programinėje įrangoje.

Atsižvelgiant į TA kaštų padidėjimą atliekant dyzelinių automobilių dūmingumo patikrą maksimalių kainų su PVM už techninės apžiūros atlikimą sąrašas buvo papildytas nauju punktu. Juo nustatyta kaina – 12 Lt, už papildomą procedūrą atliekant transporto priemonių dyzeliu varomų variklių išmetamųjų dujų dūmingumo patikrą.





huntero
Banginis

Klube: narys

Parašė žinučių: 3837

2012-03-02 12:09 5 žinutė iš 253 Atsakyti forume: visiem Atsakyti privačiai: huntero Įtraukti huntero Į adresų knygelę
tai va. tema galima rakinti. nes apie tai jau diskutuota naujienose.

ubagss
Banginis

Klube: narys

Parašė žinučių: 7156

2012-03-02 12:17 6 žinutė iš 253 Atsakyti forume: visiem Atsakyti privačiai: ubagss Įtraukti ubagss Į adresų knygelę
cia tema is tu temu, kur kiekviena diena vis kazkam reik sukurt naujai Taip Cha cha

Ralfas
Patyręs dalyvis

Klube: narys

Parašė žinučių: 448

2012-03-02 12:20 7 žinutė iš 253 Atsakyti forume: visiem Atsakyti privačiai: Ralfas Įtraukti Ralfas Į adresų knygelę
nu jasna cia gi kiekvienas vis protingesnis is ismoningesnis uz kita Šypsena

huntero
Banginis

Klube: narys

Parašė žinučių: 3838

2012-03-02 12:24 8 žinutė iš 253 Atsakyti forume: visiem Atsakyti privačiai: huntero Įtraukti huntero Į adresų knygelę

Remigis™ ra:
Nuvariau Forduką, pagazavo... Sako- tai, kad čia pas tave nulius rodo, net neidomu Cha cha


butu keista, jei taip nebutu buve.. visgi ne 15m masina su pusmilijoniniu prabiegu..


huntero
Banginis

Klube: narys

Parašė žinučių: 3839

2012-03-02 12:28 9 žinutė iš 253 Atsakyti forume: visiem Atsakyti privačiai: huntero Įtraukti huntero Į adresų knygelę

Remigis™ ra:
Bet realiai žiūrint tai nx nx kiek visiškų lavonų mūsų gatvėse Apsvaigęs važiuoja koks 2 Golfas, kiaurai kaiuras, dūmais apsivertęs, lempos *pimp...*znajit kaip šviečia (jie šviečia visai). Tai gal nors šituos išnaikins.


vargu bau. kol TA 100lt kupiura patvarkoma..


rhcpepper
Banginis

Klube: ne narys

Parašė žinučių: 455

2012-03-02 12:29 10 žinutė iš 253 Atsakyti forume: visiem Atsakyti privačiai: rhcpepper Įtraukti rhcpepper Į adresų knygelę

Remigis™ ra:
Bet realiai žiūrint tai nx nx kiek visiškų lavonų mūsų gatvėse Apsvaigęs važiuoja koks 2 Golfas, kiaurai kaiuras, dūmais apsivertęs, lempos *pimp...*znajit kaip šviečia (jie šviečia visai). Tai gal nors šituos išnaikins.


Kad didzioji dauguma tokiu be TA ir taip vazineja Cha cha


Ralfas
Patyręs dalyvis

Klube: narys

Parašė žinučių: 449

2012-03-02 12:35 11 žinutė iš 253 Atsakyti forume: visiem Atsakyti privačiai: Ralfas Įtraukti Ralfas Į adresų knygelę
bet ar praeina tie kysiai jeigu dabar dalis matavimo eina tiesiai į kompą, ta prasme neparasysi ranka, kad viskas ok kai masina visa dūmais apsivertus... Ir su tais sūkiais iki ribotuvo ant kiek tai sveika nenaujai masinai, nes dauguma is musu vazineja ne su 1-2 metu senumo auto.

huntero
Banginis

Klube: narys

Parašė žinučių: 3840

2012-03-02 12:36 12 žinutė iš 253 Atsakyti forume: visiem Atsakyti privačiai: huntero Įtraukti huntero Į adresų knygelę

Ralfas ra:
bet ar praeina tie kysiai jeigu dabar dalis matavimo eina tiesiai į kompą, ta prasme neparasysi ranka, kad viskas ok kai masina visa dūmais apsivertus...


o iranga "mato", koks automobilis duma "duoda"? tvarkingas dusulys pragazuos ir uz dumais besipilanti..


huntero
Banginis

Klube: narys

Parašė žinučių: 3841

2012-03-02 12:40 13 žinutė iš 253 Atsakyti forume: visiem Atsakyti privačiai: huntero Įtraukti huntero Į adresų knygelę

Remigis™ ra:

huntero ra:

Ralfas ra:
bet ar praeina tie kysiai jeigu dabar dalis matavimo eina tiesiai į kompą, ta prasme neparasysi ranka, kad viskas ok kai masina visa dūmais apsivertus...


o iranga "mato", koks automobilis duma "duoda"? tvarkingas dusulys pragazuos ir uz dumais besipilanti..


Nevisai taip, huntero. visur stovi kameros ir tokių naglų bajerių jau nebedaro. Dėl 100 Lt nieks darbu nerizikuos Ne



et, nejuokauk su tom kamerom.. stovi jos senai, ir ka? ogi nieko. kaip eme, taip ema. tik atidziau ir tt.


Ralfas
Patyręs dalyvis

Klube: narys

Parašė žinučių: 450

2012-03-02 12:41 14 žinutė iš 253 Atsakyti forume: visiem Atsakyti privačiai: Ralfas Įtraukti Ralfas Į adresų knygelę
tai as ta ir sakau,kad esminiai dalykai per kysi nebepraeina. Pakaba, sviesos tai kas darosi po kapotu gali suderint, bet visa kita nebelabai.

huntero
Banginis

Klube: narys

Parašė žinučių: 3842

2012-03-02 12:43 15 žinutė iš 253 Atsakyti forume: visiem Atsakyti privačiai: huntero Įtraukti huntero Į adresų knygelę

Remigis™ ra:

huntero ra:

Remigis™ ra:

huntero ra:

Ralfas ra:
bet ar praeina tie kysiai jeigu dabar dalis matavimo eina tiesiai į kompą, ta prasme neparasysi ranka, kad viskas ok kai masina visa dūmais apsivertus...


o iranga "mato", koks automobilis duma "duoda"? tvarkingas dusulys pragazuos ir uz dumais besipilanti..


Nevisai taip, huntero. visur stovi kameros ir tokių naglų bajerių jau nebedaro. Dėl 100 Lt nieks darbu nerizikuos Ne



et, nejuokauk su tom kamerom.. stovi jos senai, ir ka? ogi nieko. kaip eme, taip ema. tik atidziau ir tt.


Tai aišku, kad ima ir ims Nežinau Bet bijo naglai jau kažką daryt. Seniau tai žydėdavo Valio


is kitos puses, jei vadylos labiau rupintus, kuo vazineja, ir maziau kistu, nereiketu ir piktintis.. o ir kontroles daugiau reikia..


SUOMIS
Banginis

Klube: ne narys

Parašė žinučių: 2482

2012-03-02 13:58 16 žinutė iš 253 Atsakyti forume: visiem Atsakyti privačiai: SUOMIS Įtraukti SUOMIS Į adresų knygelę


Aš pvz labai gerai pažystu tuos, kas dirba apžiūroj, bet nei karto gyvenime nesu kyšio jiems net siulęs. Aš nekenčiu kai mašina netvarkinga. Garantuoju, kad esant kokiam nereikšmingam - kaip šviesų reguliavimas ar kokia traukė, mane praleistų, bet aš susitvarkau prieš varydamas apžiūrą.


Su visa pagarba Mirkt suprantu kad tau gėda pas juos atvaziuoti su netvarkinga auto, bet ar tau neatrodo kad jie truputi kitaip i tave ir ziuri ?
pvz. vilniaus filiale justiniskese, mano tevuka "pramete" del tokios grynai "popierines" problemos, kad teko man vaziuoti ir aiskinti jiem partijos linija, būties bei egzistencijos teorija...
jeigu jie yra jauni "profesionalai" lai buna principingi is esmės,nes principingumas jų suprantimu tai yra chamizmas,arogancija ir susireiksminimas.
kiek teko susidurti yra ir tikrai profu, kurie ivertina ne tik transporto priemone bet ir visus už ir pries....o ne tik aklai vykdo instrukcijas...kai....negauna valstybės iždo popiereliu Mirkt


ubagss
Banginis

Klube: narys

Parašė žinučių: 7157

2012-03-02 14:04 17 žinutė iš 253 Atsakyti forume: visiem Atsakyti privačiai: ubagss Įtraukti ubagss Į adresų knygelę
labai taikliai suomis pasake Taip Gerai gal ten kokiam rajoneli ir kitaip, bet didziuosiuose miestuose is pirmo kart praeit TA su tvarkinga auto- nu gal 1 is 10.. visada ras kokia visiska pieva nereiksminga, kad uzakcentuot, pvz. viena fara svies vos vos per zemai Cha cha

Ralfas
Patyręs dalyvis

Klube: narys

Parašė žinučių: 451

2012-03-02 14:11 18 žinutė iš 253 Atsakyti forume: visiem Atsakyti privačiai: Ralfas Įtraukti Ralfas Į adresų knygelę
na del lempu nera taip jau greiztai, jeigu biski ne taip sviecia tai paprasai vietoj duoda pareguliuot, tik reikia zmoniskai kalbetis Šypsena

ubagss
Banginis

Klube: narys

Parašė žinučių: 7158

2012-03-02 14:14 19 žinutė iš 253 Atsakyti forume: visiem Atsakyti privačiai: ubagss Įtraukti ubagss Į adresų knygelę
matyt neskaites straipsniu straipsniuku apie zmoniu nusiskundimus del tokiu kabinejimusi ir nepraleidimo, kai viskas tvarkoj? apstu info Taip
asmeniskai esu taip susideures pries keleta metu kauno jutoj, kai exdrauges toyota pravarinejau- viena lempa per zemai myzeri Gerai


Sniechkus
Banginis

Klube: narys

Parašė žinučių: 14345

2012-03-02 15:30 20 žinutė iš 253 Atsakyti forume: visiem Atsakyti privačiai: Sniechkus Įtraukti Sniechkus Į adresų knygelę
"kai įpurškimo siurblys veikia didžiausiu pajėgumu"

sekmes jiems issukant turbavyka ant laisvo iki "didziausio pajegumo"Juokiasi


Sniechkus
Banginis

Klube: narys

Parašė žinučių: 14347

2012-03-02 19:27 21 žinutė iš 253 Atsakyti forume: visiem Atsakyti privačiai: Sniechkus Įtraukti Sniechkus Į adresų knygelę

Remigis™ ra:

Sniechkus ra:
"kai įpurškimo siurblys veikia didžiausiu pajėgumu"

sekmes jiems issukant turbavyka ant laisvo iki "didziausio pajegumo"Juokiasi



Tai jiems giliai px. gali ir stendus pastatyt- juk pinigai tai upe plaukiaUfff


galetu ir pastatyt tam reikalui tuoos stendus, nes be apkrovos guldyt redlaina varikliui tikrai ne i sveikataNekaltas


Ralfas
Patyręs dalyvis

Klube: narys

Parašė žinučių: 453

2012-03-02 19:29 22 žinutė iš 253 Atsakyti forume: visiem Atsakyti privačiai: Ralfas Įtraukti Ralfas Į adresų knygelę
vat idomu ar nepasipils jiems visokie teismai po tu gazavimu iki ribotuvo ir pan.

delma_s
Banginis

Klube: ne narys

Parašė žinučių: 9439

2012-03-02 22:01 23 žinutė iš 253 Atsakyti forume: visiem Atsakyti privačiai: delma_s Įtraukti delma_s Į adresų knygelę
ka jus cia bl visi svaigstat? kenkia jiems matai, taigi numins dugna, ir po kleiu sekundziu atleis, kas pasidarys tam motorui, toks jausmas kad visi ant laisvu vazinejat ir gazo paspaudimas yra kazkas baisaus Nekaltas atrodo kad i autostrada ivazinejant dugnoi neiminat,

o tas ant laisvu gazavimas taigi nelaikys imynes 10minuciu... Nekaltas

p.s siandien Moteris pasata 00 1.9tdi variau prabegusi 185Kmyliu, tai dumu riba 3m/s, o ipute tik 1.32m/s Nekaltas


Gerasdviratis
Geras banginis

Klube: ne narys

Parašė žinučių: 22982

2012-03-02 22:06 24 žinutė iš 253 Atsakyti forume: visiem Atsakyti privačiai: Gerasdviratis Įtraukti Gerasdviratis Į adresų knygelę

delma_s ra:
ka jus cia bl visi svaigstat? kenkia jiems matai, taigi numins dugna, ir po kleiu sekundziu atleis, kas pasidarys tam motorui, toks jausmas kad visi ant laisvu vazinejat ir gazo paspaudimas yra kazkas baisaus Nekaltas atrodo kad i autostrada ivazinejant dugnoi neiminat,

o tas ant laisvu gazavimas taigi nelaikys imynes 10minuciu... Nekaltas

p.s siandien Moteris pasata 00 1.9tdi variau prabegusi 185Kmyliu, tai dumu riba 3m/s, o ipute tik 1.32m/s Nekaltas

Dirzs niekad neikeistas nutruks...


Rafinuotas
Banginis

Klube: narys

Parašė žinučių: 2882

2012-03-02 22:21 25 žinutė iš 253 Atsakyti forume: visiem Atsakyti privačiai: Rafinuotas Įtraukti Rafinuotas Į adresų knygelę
o tai kiek dabar kainuoja TA dyzeliui ir kiek benzui, ir benzui/dujoms?

Versti kitą puslapį
Puslapiai: 1 2 3 4 5 +10 paskutinis> 
Tikrinti, ar yra naujų atsakymų temoje
Atsakyti Kitos temos Nauja tema



Pranešti apie naujas žinutes šioje temoje
Mano prenumeratos

Statistika

auto.Banginiai: 46.461 Žinučių forume 2.019.780 4.619 Narių klube 2.077 Banga.lt laikrodis 02:30 Dažnai užduodami klausimai ir atsakymai



auto.Banginiai

Moderuoja: shropna, dr002™, quattre, BangaLT, ubagss
Statusas: ne narys (Įstoti)
Forumas
Naujienos
Nariai
Foto
Nuorodos

Banga.lt klubai


Mano įrankiai

Privačios žinutės
Mano temos
Dienoraštis
Draugų adresai
Mano duomenys

Mano meniu

Į mano meniu įkelti puslapį: Nauji techninės apžiūros standartai .

Prisijungę draugai

Visi draugai

Paieška

 

Dažnai užduodami klausimai