Priekabos gamyba

Priekabos gamyba

Prisiskaitęs apie transo laužymą ir kitus blogius valčiai vežiojant variklį ant transo ,nuiminėjau savo toha 25 ag.Nors uždėt/nuimt dar galiu,juk tik kažkokie vargani 69 kg tas varikliuks Juokiasi,bet nugara negeležinė ir nebe jauna jau,tai jau du metus/sezonus nenuimu ano nuo valties ir,tfu tfu tfu,viskas tvarkoj.Niekaip kitaip ar spec. netvirtinu ano,tik pririšu,kad nesisukiotų į šonus ans,vežioju "darbinėj"padėtyj.Kas dėl tos kilpos priekyj,man su draugų pagalba pavykoo ją nuplėšt,nes kabinta buvo kelis kart į tą kuri yra kaip rankena kampuota,dabar kabinu išskirtinai tik į tą ovalią ir nieks nebeplyšta.Keliu visada su varikliu ir ktom šmutkėm.Kad nepabėgtų iškart padariau ilgesnę virvę ir nuleidinėjant,nes dažnai varau viens ir nėra kam prilaikyt,prikabinu prie priekabos ir Gerai.Nuplaukia ji kiek virvė leidžia,paskui traukiant priekabą iš vandens ir valtis iki kranto parsitraukia.Tai tiek iš mano pusės.

Va va, man tai irgi atrodo mitas del to transo lauzymo. Tohatsu manuale parasyta, kad trasportuoti ant transo darbineje padetyje, jeigu sraigtas per arti zemes - pakelti varikli ir tik tada naudoti papildoma atrama (transom saver).O kad per banga tampo valti taip,kad kelyje turetum kaip Vanagas Dakare varyti.

Kai neramioj juroi varai glisuodamas , variklis transa tampo gerokai stipriau nei vaziuojant keliu , o ir per duobes irgi nevarai gazas dugnas . Sitoj vietoj manau svarbiau yra balionus laikyti normaliai pripustus o ne apytuscius .

O kaip del duobeto kelio, ar nera tikimybes visai transa nuplest. Girdejau, kad dar papildomus kazkokius pricindalus deda transui apsaugoti? Valtis BUSH 410, motoras 20 honda, priekaba Tauras vandens motociklo. Kai reikia uzkabineti varikli tenka paprakaituot nemazai ir nugarai peilis Liūdnas

Pabandysiu tau patarti, kas būtina žinoti, vežiojant valtį priekaba:

  1. Transportuojant variklį ant transo užtenka galima jį tik priveržti, tačiau tai nėra labai patikimas būdas. Vieną kartą taip vos napamečiau variklio, todėl kaip kolega rašė, jeigu variklio nenuiminėji, jo tvirtinimą reiktų perdaryti į daug rimtesnį.
  2. Ar galima prikabinus už tos metalinės rankenos valties priekyje gervės kablį užtraukinėti valtį ant priekabos , ar nenuplėšiu ? Nieko ten nenuplėši, bet vidurnaktį atsikėlęs atsimink, kad nuleisdinėdamas valtį į vandens telkinį, niekada neatkabink gervės kablio ant kranto. Vieną kartą aš atkabinau ir stūmiau vežimą į vandenį, vežimo ratas pataikė į duobę, valtis pati nuo vežimo skrido į ežerą ir nuplaukė kokia dešimt metrų nuo kranto. Gerai, kad bagažinėje turėjau atsarginį būgnelį su pintuku, pasidariau lasą ir kaip arklį sužvejojau valtį, o tai būtų buvę nuotykių kaip reikiant. Vėjas pūtė į ežero pusę. Nuo tada turiu pasidaręs penkiolika metrų raudonos neskęstančią virvę su trijų kilogramų inkarėliu gale.

Kazkada turejau 4m. valti su 20 ag. varikliu tai uztempti ant priekabos tikrai be problemu , tampiau kol pardaviau 8 metus ir jokiu bedu , na o pries vezant papildomai risau gala valties , kad nenusoktu per duobes vaziuojant . Del variklio tvirtinimo tai nezinau ar butina , bet as buvau pragrezes transa tai buvo ramu ir tampant ir per bangas sokinejant juroje ir gal pagrindinis tai nuo greitos vagystes kol miegi masinoje , reik tik galvutes ir verzles kokias gudresnes padaryti.

Kadangi įsigijau priekabą tai turiu porą klausimų:

Ar transportuojant variklį ant transo užtenka jį priveržti tik tais greito priveržimo varžtais, ar vis tik reikia gręžti transą (labai nenoriu) ir stacionariai kabinti ( variklis 20AG rankinio valdymo , valtis 420cm PVC)
Ar galima prikabinus už tos metalinės rankenos valties priekyje gervės kablį užtraukinėti valtį ant priekabos , ar nenuplėšiu ? Bendras svoris valties su varikliu ~140kg + dar smotkiu valtyje ale inkarai,akumas, benzas ~30kg bus.