Klubai ir forumai Klubai ir forumai Klubai ir forumai Klubai ir forumai Klubai ir forumai
Prisijunk: Pamiršau slaptažodį  Užsiregistruoti
Rėmėjai:

Komplektai dviračių konvertavimui į varomus elektra (60 km/h !!!)


Tikrinti, ar yra naujų atsakymų temoje

Atsakyti Kitos temos Nauja tema Temą 2009 03 03 d. 15:10 pradėjo  circuit, peržiūrėta 37616 k.
Puslapiai: 1 2 paskutinis> 
circuit
Ultra gerietis

Klube: ne narys

Parašė žinučių: 2642

2009-03-03 15:10 1 žinutė iš 32 Atsakyti forume: visiem Atsakyti privačiai: circuit Įtraukti circuit Į adresų knygelę
Siūlau įsigyti elektrinius motorus dviračiams. Perkant kelis vienetus - pigesnis siuntimas.

naminis
Geras senbuvis

Klube: ne narys

Parašė žinučių: 7365

2009-03-05 20:40 2 žinutė iš 32 Atsakyti forume: visiem Atsakyti privačiai: naminis Įtraukti naminis Į adresų knygelę
o jeigu dar prikombinuoti generatoriu tai gautusi amzinas variklisTaip

circuit
Ultra gerietis

Klube: ne narys

Parašė žinučių: 2644

2009-03-05 23:51 3 žinutė iš 32 Atsakyti forume: visiem Atsakyti privačiai: circuit Įtraukti circuit Į adresų knygelę
Tai matau niekas nesusidomėjo. Na ir gerai.



naminis rašė:
o jeigu dar prikombinuoti generatoriu tai gautusi amzinas variklisTaip

Visi išsilavinę žmonės žino, kad toks daiktas neegzistuoja ir egzistuoti negali.


Netas
Blogiausias banginis

Klube: VIP narys

Parašė žinučių: 12576

2009-03-06 08:03 4 žinutė iš 32 Atsakyti forume: visiem Atsakyti privačiai: Netas Įtraukti Netas Į adresų knygelę
kad iki šiol niekas neišrado, dar nereiškia, kad egzistuoti negali... kol dar yra iki galo nepaaiškinamų reiškinių, tol egzistuoja galimybė apeiti ar kompensuoti kažkokius fizikos dėsnius...
kita vertus, naudos iš amžinojo variklio mažiau negu nulis, net jei toks variklis ir būtų kada nors išrastas, jis nesugebėtų nieko nei maitinti nei sukti, nes faktiškai visa pagaminama energija būtų skiriama palaikyti tolesnį funkcionavimą, o jau jau šitą dalyką apeiti kažin ar įmanoma...


skyway168
Naujas dalyvis

Klube: ne narys

Parašė žinučių: 0

2009-04-02 23:44 5 žinutė iš 32 Atsakyti forume: visiem Atsakyti privačiai: skyway168 Įtraukti skyway168 Į adresų knygelę
beje, kol jus variklius is toli siunciates...
http://panterra.eu/de/page/ed-1-system.php
cia baltik vairo ( http://www.baltikvairas.lt ) elektriniu dviraciu produkcija. I detales nesigilinau, bet kadangi dviraciai surinkinejami lietuvoje, gal kartais paprasciau butu nuvaziuoti i siaulius ir tiesiai is gamyklos nusipirkti reikiamu daliu? Tuomet neveikiancias galima grazinti, vietoj patikrinti ir t.t.

(cia tik siaip ideja, pats nesigilinau nes tokie dalykai netraukia. man paciam dviratis = sportas ir treniruote)


Netas
Blogiausias banginis

Klube: VIP narys

Parašė žinučių: 12777

2009-04-13 10:17 6 žinutė iš 32 Atsakyti forume: visiem Atsakyti privačiai: Netas Įtraukti Netas Į adresų knygelę
na man kažkaip irgi atrodo, kad jei dviratis, tai minamas pedalais, nors jei tiksliai atsimenu, tai vasarą turbūt tik vieną kartą su dviračiu buvau išvaręs pasivažinėti...
visgi būna žmonių ir būna metas, kada dviratis yra kur kas didesnė prabanga už mašiną laiko atžvilgiu ir kad ir kaip norėtųsi paminti pedalus, per mažai tam laiko lieka...
visgi galvoju, kad reikia nusipirkti bagažinę dviračiui, tada būtų kur kas patogiau nusivežti kažkur dviratį ir būtų svaresnė priežastis pedalus paminkyti...


klajūnas12
Dažnas dalyvis

Klube: ne narys

Parašė žinučių: 760

2009-04-21 22:56 7 žinutė iš 32 Atsakyti forume: visiem Atsakyti privačiai: klajūnas12 Įtraukti klajūnas12 Į adresų knygelę
uždėjai ant dviračio variklį ir dingo visas kaifasNe. O 60 km/h - ir be variklio įmanoma pasiekti - su geru dviračiu, tinkamom sąlygom, be didelių problemųKietas. kol kas greičio rekordas 52km/h su MTB tipo dviračiu, bet įmanoma ir daugiauLaimingas

skyway168
Naujas dalyvis

Klube: ne narys

Parašė žinučių: 2

2009-04-22 01:44 8 žinutė iš 32 Atsakyti forume: visiem Atsakyti privačiai: skyway168 Įtraukti skyway168 Į adresų knygelę
MTB, jei is autobusui is paskos (pasinaudojant jo oro maisu) 50kmh be dideliu pastangu rieda... O nuo gero kalno irgiŠypsena

circuit
Ultra gerietis

Klube: ne narys

Parašė žinučių: 2721

2009-04-25 00:19 9 žinutė iš 32 Atsakyti forume: visiem Atsakyti privačiai: circuit Įtraukti circuit Į adresų knygelę

skyway168 rašė:
MTB, jei is autobusui is paskos (pasinaudojant jo oro maisu) 50kmh be dideliu pastangu rieda... O nuo gero kalno irgiŠypsena

O Į gerą kalną? Nes aš tai į gerus kalnus nemindamas važiuoju. Ir tikrai greitai važiuoju.

Na bet jau pasiūlymas nebegalioja.


klajūnas12
Dažnas dalyvis

Klube: narys

Parašė žinučių: 814

2009-05-08 23:20 10 žinutė iš 32 Atsakyti forume: visiem Atsakyti privačiai: klajūnas12 Įtraukti klajūnas12 Į adresų knygelę

circuit rašė:

skyway168 rašė:
MTB, jei is autobusui is paskos (pasinaudojant jo oro maisu) 50kmh be dideliu pastangu rieda... O nuo gero kalno irgiŠypsena

O Į gerą kalną? Nes aš tai į gerus kalnus nemindamas važiuoju. Ir tikrai greitai važiuoju.

Na bet jau pasiūlymas nebegalioja.



ačiū dievui, kad nebegalioja, bus galima normaliai važinėtiCha cha


circuit
Ultra gerietis

Klube: ne narys

Parašė žinučių: 2745

2009-05-17 16:35 11 žinutė iš 32 Atsakyti forume: visiem Atsakyti privačiai: circuit Įtraukti circuit Į adresų knygelę

klajūnas12 rašė:

ačiū dievui, kad nebegalioja, bus galima normaliai važinėtiCha cha


Kažin Šypsena

http://www.youtube.com/watch?v=Obx5XUoQQu0


I_am_the_Stig
Geriausias senbuvis

Klube: ne narys

Parašė žinučių: 1584

2009-07-29 02:33 12 žinutė iš 32 Atsakyti forume: visiem Atsakyti privačiai: I_am_the_Stig Įtraukti I_am_the_Stig Į adresų knygelę
Šiai daiktas įdomus. Bet kainuoja nepigiai. Aš kaip supratau, tai jį net ir po modifikavimo galima naudoti kaip elementarų dviratį, tik jis gerokai sunkesnis.
Kaip tie elementai reaguoja į drėgmę? Nėr bėdos? Kiek sudėtingas yra visų tų įrenginių sumontavimas?


circuit
Ultra gerietis

Klube: ne narys

Parašė žinučių: 2791

2009-08-06 20:35 13 žinutė iš 32 Atsakyti forume: visiem Atsakyti privačiai: circuit Įtraukti circuit Į adresų knygelę
Sumontavimas labai paprastas jei nekyla problemų remontuojant paprastą dviratį. Na, reikia nuimti senus pedalų švaistiklius, išsukti ašį, įsukti naują, uždėti naujus švaistiklius, įsukti pedalus.

-Kapitonas-
Dalyvis

Klube: ne narys

Parašė žinučių: 80

2009-08-23 22:44 14 žinutė iš 32 Atsakyti forume: visiem Atsakyti privačiai: -Kapitonas- Įtraukti -Kapitonas- Į adresų knygelę
Kiekvienam savo, aisku, ale su dviraciu butent ir yra malonumas pedalus minti, sportuoti... jei nori be pastangu kazkur nukakti, tai rinkis kitas transpporto priemones, motoroleri etc.

Kiek dviratis pasunkeja, uzdejus visus tuos bajerius, akumus ir t.t.?


FRYZEr
Geriausias senbuvis

Klube: ne narys

Parašė žinučių: 5404

2009-09-19 21:13 15 žinutė iš 32 Atsakyti forume: visiem Atsakyti privačiai: FRYZEr Įtraukti FRYZEr Į adresų knygelę
Aš dabar su dviračiu visur važinėju Kaune, ale va tarkim leki į centrą, jau reikia leistis nuo gero kalno į kurį paskui reiks pakilt, tai šitas dalykas tikrai būtu gerai. Užtektu netgi kokių 5km atstumo, kad laikytu.
Jei ateitį atsiras atliekamų pinigų, manau reiks pasidomėt plačiau Šypsena.


Alikasb
Naujas dalyvis

Klube: ne narys

Parašė žinučių: 0

2009-11-23 18:55 16 žinutė iš 32 Atsakyti forume: visiem Atsakyti privačiai: Alikasb Įtraukti Alikasb Į adresų knygelę

circuit ra:
Sumontavimas labai paprastas jei nekyla problemų remontuojant paprastą dviratį. Na, reikia nuimti senus pedalų švaistiklius, išsukti ašį, įsukti naują, uždėti naujus švaistiklius, įsukti pedalus.

Kam to reikia?





delma_s
Banginis

Klube: ne narys

Parašė žinučių: 8965

2009-11-24 10:05 17 žinutė iš 32 Atsakyti forume: visiem Atsakyti privačiai: delma_s Įtraukti delma_s Į adresų knygelę

Alikasb ra:

circuit ra:
Sumontavimas labai paprastas jei nekyla problemų remontuojant paprastą dviratį. Na, reikia nuimti senus pedalų švaistiklius, išsukti ašį, įsukti naują, uždėti naujus švaistiklius, įsukti pedalus.

Kam to reikia?

kiek pastebejau fotkese, tai turbut tam kad pedalai visa laika nesisuktu, nes su standartiniais pedalais, manau, ta elektro-dvirati mestum i krumus po geru 15 min

Nekaltas


Alikasb
Naujas dalyvis

Klube: ne narys

Parašė žinučių: 4

2009-11-24 13:33 18 žinutė iš 32 Atsakyti forume: visiem Atsakyti privačiai: Alikasb Įtraukti Alikasb Į adresų knygelę

delma_s ra:

Alikasb ra:

circuit ra:
Sumontavimas labai paprastas jei nekyla problemų remontuojant paprastą dviratį. Na, reikia nuimti senus pedalų švaistiklius, išsukti ašį, įsukti naują, uždėti naujus švaistiklius, įsukti pedalus.

Kam to reikia?

kiek pastebejau fotkese, tai turbut tam kad pedalai visa laika nesisuktu, nes su standartiniais pedalais, manau, ta elektro-dvirati mestum i krumus po geru 15 min

Nekaltas

Aš jau sužinojau, kad ašies ilgesnės reikia ir, kad pedalai kartu nesisuktų.

Taikos ir laimės!


Alikasb
Naujas dalyvis

Klube: ne narys

Parašė žinučių: 5

2009-11-24 13:54 19 žinutė iš 32 Atsakyti forume: visiem Atsakyti privačiai: Alikasb Įtraukti Alikasb Į adresų knygelę

I_am_the_Stig ra:
Šiai daiktas įdomus. Bet kainuoja nepigiai. Aš kaip supratau, tai jį net ir po modifikavimo galima naudoti kaip elementarų dviratį, tik jis gerokai sunkesnis.
Kaip tie elementai reaguoja į drėgmę? Nėr bėdos? Kiek sudėtingas yra visų tų įrenginių sumontavimas?


Aš sau pasidariau pigesnį elektrinį dviratį. Nupirkau bešepetėlinį variklį, kurio galia turbūt 880 vatų ne ilgiau 60 sekundžių (14,8-18,5 V turbūt, srovė esant maksimaliam efektyvumui 45 A turbūt, sakau "turbūt", nes vienur (modelis.eu) vienaip parašyta, kitur - kitaip, aš duodu 16-30 A srovę (jis ima tokia srovę, tiksliau) ir 12 voltų įtampą, variklis sveria maždaug 250 gramų be propelerio) iš Modelis parduotuvės už 141 litą maždaug. Greičio reguliatorių ir servo testerį su siuntimu ir pervedimu (1 litas už pervedimą) iš propeleris.lt gavau už, tiksliai nepsisimenu, 90 litų. Akumuliatorių nupirkau Lemonoj 12 V, 18 Ah už 105 litus. Reguliatorius per silpnas tokiam varikliui, bet man tai beveik vienodai rodo. Jis maždaug 4-17 voltų, 30 A, 40 A ne ilgiau 10 sekundžių; reikėtų maždaug 100 A reguliatoriaus tokiam varikliui.
Nupirkau dviratį 26 ratų colių už 240 litų su priekiniais amortizatoriais ir bagažinę už 10 litų turguje.

Viso 140 + 90 + 105 (laidų ir jungiklį turėjau) = 335 litai.

Pritvirtinau akumuliatorių ir variklį prie bagažinės, išdrožiau 12 colių propelerį, pritvirtinau prie variklio arba dar esu nupirkęs 12 colių propelerį GWS už 5 litus, tas geriau traukia vietoje, bet kol kas uždėjau savo, pabandyti. Dviratis laikomas už rankenų važiuoja greičiau negu aš greitai einu, jeigu duočiau jam įsibegėti, gal net greičiau važiuotų negu aš bėgu. Bet atsisėdus ant jo jis nevažiuoja, gal reikėtų pabandyti su mažesniu žingsniu propelerį uždėti, kad startuojant didesnė trauka būtų. Dviratis nevažiuoja lygiame kelyje, bet padeda važiuoti, o iš nedidelio kalniuko, kur paprastas dviratis nevažiuotų, jis važiuoja. Žodžiu, minti padedanti sistema, be minimo nevažiuoja. Tarsi visiškai legalus. Dabar priekyje dar uždėjau Bosh variklį 12 voltų, kurį radau savartyne. Ir 18 colių propelerį, ima jis 5 amperas maždaug.

Štai tokie dviračiai tik su vidaus degimo varikliu:
http://www.youtube.com/watch?v=KontJYj5pNg

http://www.youtube.com/watch?v=7h7AmVPpaEY

http://www.youtube.com/watch?v=iGxWIbhTqwg

http://www.youtube.com/watch?v=dPQGFalmbxU

http://www.youtube.com/watch?v=unB6XWA9ntc

Dar jeigu aš statyčiau į ratą variklį, magnetai trauktų statoriaus ar rotoriaus polius ir tokį dviratį sunkiau būtų minti išsikrovus akumuliatoriui.

Sumuontuoti man akumuliatorių buvo sąlyginai nesunku. Prikišau aš po juo parolono, kad spiruokliuotų akumuliatorius, kurį radau savartyne ir spyruoklėm aptraukiau, kurias radau savartyne.

Taikos ir laimės!


Alikasb
Naujas dalyvis

Klube: ne narys

Parašė žinučių: 6

2009-11-24 16:28 20 žinutė iš 32 Atsakyti forume: visiem Atsakyti privačiai: Alikasb Įtraukti Alikasb Į adresų knygelę
Circuit, ar kas žino ar galima pervynioti bešepetėlinį variklį, kurio vidus sukasi, ir kai rotorius turi 8 polius (magnetukus), o statorius 16 polių (dvigubai daugiau), kad varikliui reikėtų trijų laidų, būtų trifazis ir veiktų su paprastu greičio reguliatoriumi, kurį naudoja radijo bangomis valdomi modeliuotojai?

Taikos ir laimės!


circuit
Geras senbuvis

Klube: ne narys

Parašė žinučių: 2846

2009-11-27 00:32 21 žinutė iš 32 Atsakyti forume: visiem Atsakyti privačiai: circuit Įtraukti circuit Į adresų knygelę
Kai (jei) pabaigsi savo projektą su RC motoru papasakok kas gavosi. Įmesk fotkių, video. Įvertinsim..

Tuo keliu aš jau ėjau. Neteisingas jis. Ypač dėl švino akumuliatorių - po 100 įkrovimų reikės pirkti naujus.


Alikasb
Naujas dalyvis

Klube: ne narys

Parašė žinučių: 14

2009-11-27 11:24 22 žinutė iš 32 Atsakyti forume: visiem Atsakyti privačiai: Alikasb Įtraukti Alikasb Į adresų knygelę

circuit ra:
Kai (jei) pabaigsi savo projektą su RC motoru papasakok kas gavosi. Įmesk fotkių, video. Įvertinsim..

Tuo keliu aš jau ėjau. Neteisingas jis. Ypač dėl švino akumuliatorių - po 100 įkrovimų reikės pirkti naujus.

Jei tai man.
Štai kas parašyta apie mano akumuliatorių 12 V 18 Ah:
"- 6-9 years in standby service
- more than 500 cycles at 50% depth of discharge in cycle
service": http://www.lemona.lt/LIUSE/NI/AK-12V_5-18Ah.pdf

Projektas tarsi pabaigtas, bet kitaip vis norisi geresnio veikimo (kad stipriau stumtų ir toliau važiuotų), todėl galiu dar kažką keisti. Gal nuo 2-5 laipsnių nuokalnės mano dviratis su manimi pats važiuoja, o jeigu statesnis kalnas tai aplenktų tą, kuris mina pedalus ramiai. Kai aš su broliu važiavau nuo nuokalnės. Jis minė pedalus, o aš neminiau ir aš mano dviratis greičiau riedėjo (nors dar akumuliatoriaus svoris gal duoda greičio nuo kalno).
Akumuliatorius sveria 5,3 kilogramus (taip parašyta savybėse jo) yra 12 voltų ir 18 Ah. Esant 12 A srovei išsikrauna per valandą, nors sąlyginai turėtų išsikrauti per valandą esant 18 A srovei. Todėl apsimoka didesnės talpos akumuliatorių švino pirkti.

Jo vaizdas, apžiūrėjimas:

http://www.youtube.com/watch?v=13n4lkxKGU8

http://www.archive.org/details/OruIrmogausJgaVaromasDviratis

Nuotraukos:

http://img257.imageshack.us/gal.php?g=img0218a.jpg

Radau panašų į mano dviratį su panašiu varikliu į mano:

http://www.youtube.com/watch?v=xmv7EOP0NF0

http://www.youtube.com/watch?v=ElDojoIoMq4&feature=response_watch


Čia vaizdas kaip sukasi variklis mano dviračio.

http://www.archive.org/details/ElektraVaromoDviraioBandymas


Taikos ir laimės!


circuit
Geras senbuvis

Klube: ne narys

Parašė žinučių: 2855

2009-12-05 13:36 23 žinutė iš 32 Atsakyti forume: visiem Atsakyti privačiai: circuit Įtraukti circuit Į adresų knygelę

Alikasb ra:
Štai kas parašyta apie mano akumuliatorių 12 V 18 Ah:
"- 6-9 years in standby service
- more than 500 cycles at 50% depth of discharge in cycle
service": http://www.lemona.lt/LIUSE/NI/AK-12V_5-18Ah.pdf

Aha, gerai. O kiek ciklų laikys iškraunant 100%? Ar tu nori vežiotis kokius 20kg lyšno svorio?
O kokia bus talpa, akumuliatorių iškraunant 40A srove (kas yra normali srovė važinėjant maždaug 40km/h greičiu su 36V akumu). Kad nepaskaustų galva aiškinantis, pasakysiu: apie 13 Ah. T.y., vietoje deklaruojamos 18Ah talpos tu gausi tik 13Ah, ir tai tik kambario temperatūroje. Jei norėsi išlaikyti didesnį ciklų skaičių, akumuliatorių iškrauti galėsi tik iki 50%, o tai palieka tik 6 Ah. Kas yra TREČDALIS to, ką teoriškai galėtum paimti. O ar atkreipei dėmesį, kad sveria 2x daugiau nei ličio jonai? tai rezultate, tam pačiam atstumui nuvažiuoti, tau reikės vežiotis ŠEŠIS kartus sunkesnį ir didesnį akumuliatorių.
Taipogi, gamintojo deklaruojamas ciklų skaičius galioja tik dirbant su 0,1C srovėm (max 2A). Iškraudinėjant 40A srove ir kraunant greičiau kaip per 10 valandų akumuliatoriaus švino plokštelės subyrės dar nepasiekus 100 ciklų.


Beje, idėja su propeleriu tai... Niekada nesuvoksiu kaip iš vis galima priimti tokius "inžinerinius" sprendimus. Atsargiai kad kiaušinių neišpjautų, nes joks tavo tariamas dievas visarijonas nebepadės.


Alikasb
Dalyvis

Klube: ne narys

Parašė žinučių: 69

2009-12-05 14:36 24 žinutė iš 32 Atsakyti forume: visiem Atsakyti privačiai: Alikasb Įtraukti Alikasb Į adresų knygelę

circuit ra:

Alikasb ra:
Štai kas parašyta apie mano akumuliatorių 12 V 18 Ah:
"- 6-9 years in standby service
- more than 500 cycles at 50% depth of discharge in cycle
service": http://www.lemona.lt/LIUSE/NI/AK-12V_5-18Ah.pdf

Aha, gerai. O kiek ciklų laikys iškraunant 100%? Ar tu nori vežiotis kokius 20kg lyšno svorio?
O kokia bus talpa, akumuliatorių iškraunant 40A srove (kas yra normali srovė važinėjant maždaug 40km/h greičiu su 36V akumu). Kad nepaskaustų galva aiškinantis, pasakysiu: apie 13 Ah. T.y., vietoje deklaruojamos 18Ah talpos tu gausi tik 13Ah, ir tai tik kambario temperatūroje. Jei norėsi išlaikyti didesnį ciklų skaičių, akumuliatorių iškrauti galėsi tik iki 50%, o tai palieka tik 6 Ah. Kas yra TREČDALIS to, ką teoriškai galėtum paimti. O ar atkreipei dėmesį, kad sveria 2x daugiau nei ličio jonai? tai rezultate, tam pačiam atstumui nuvažiuoti, tau reikės vežiotis ŠEŠIS kartus sunkesnį ir didesnį akumuliatorių.
Taipogi, gamintojo deklaruojamas ciklų skaičius galioja tik dirbant su 0,1C srovėm (max 2A). Iškraudinėjant 40A srove ir kraunant greičiau kaip per 10 valandų akumuliatoriaus švino plokštelės subyrės dar nepasiekus 100 ciklų.


Beje, idėja su propeleriu tai... Niekada nesuvoksiu kaip iš vis galima priimti tokius "inžinerinius" sprendimus. Atsargiai kad kiaušinių neišpjautų, nes joks tavo tariamas dievas visarijonas nebepadės.


"O kiek ciklų laikys iškraunant 100%?"

Kas tau yra 100 %? Kai įtampa nukrenta iki 0 V ar kai įtampa nukrenta iki 10 V ar kas? Aš nežinau, kiek bus.

"Ar tu nori vežiotis kokius 20kg lyšno svorio?"

Aš gal pirksiu 45 Ah, 12 V akumuliatorių, jis svers maždaug 12 kg. Todėl 20 kg svorio nebus. Jei reikės pasuksiu pedalus, kad kojos neatrofuotusi. Šypsena O rimti keliautojai galėtų vežiotis ir 50 kg akumuliatorius. Mes juk žinom, kad kuo didesnis akumuliatorius švino, jo talpa, tuo jis efektyviau bus iškraunamas, jeigu variklis ims srovės tiek pat. Juk padarė lokomotyvą su 12 voltų akumuliatoriais, kuris gali lyg važiuot 24 valandas. Tai ir prie motorolerio galima daug pridėti akumuliatorių ir nuvažiuos daug kilometrų, jei vietos ten bus. Dviratis, jau gali neatlaikyti didelio svorio. Nors skaičiau, kad padarė tokį dviratį su mašinos akumuliatoriais ir jis gali nuvažiuoti atrodo 60 mylių. Tik ten nėra pedalų, forma panašesnė į dviračio, o paskirtis į motociklo. Ten atrodo buvo trys akumuliatoriai po gal 55 Ah.

"O kokia bus talpa, akumuliatorių iškraunant 40A srove (kas yra normali srovė važinėjant maždaug 40km/h greičiu su 36V akumu)."
Tu nepasakei, kokia akumuliatorių talpa.

"apie 13 Ah. T.y., vietoje deklaruojamos 18Ah talpos tu gausi tik 13Ah, ir tai tik kambario temperatūroje."

Jeigu 18 Ah akumuliatorių aš iškrausiu 40 A srove, tai talpa jo bus ne 13 Ah, o maždaug 5 Ah. Jeigu iškrausiu 18 Ah (http://www.lemona.lt/LIUSE/NI/AK-12V_5-18Ah.pdf) akumuliatorių 12,4 A srove, tada jo talpa bus 12,4 Ah.

"O ar atkreipei dėmesį, kad sveria 2x daugiau nei ličio jonai?"

Ne 2 kartus, 2,4 kartus.

"Iškraudinėjant 40A srove ir kraunant greičiau kaip per 10 valandų akumuliatoriaus švino plokštelės subyrės dar nepasiekus 100 ciklų."

Aš gal pirksiu 45 Ah akumuliatorių ir iškrausiu jį 45 A srove. Tokiam akumuliatoriu, manau, tokia srovė normali. Jo talpa bus, esant tokiai srovei, gal 20-30 Ah.

Aš jį (45 Ah akumuliatorių) krausiu ne 10 valandų, o 3-5 dienas su 0,75 A srove, nes aš turiu tokį kroviklį, o naujo kol kas pirkti nesiruošiu, nes kai krauni mažesne srove, gal ne taip gadini akumuliatorių.

O ką man daryti? Aš neturiu tiek pinigų, kad galėčiau nupirkti ličio jono akumuliatorius už 3000 litų ir kroviklį už 1000 litų. Belieka man naudotis švino akumuliatoriumi. O 2,4 karto didesnis svoris nėra labai baisus, jeigu 5 kartus būtų didesnis scvoris... Ir tada vis tiek nepikčiau ličio jono akumuliatorių, nes neturiu tiek pinigų. ŠypsenaJuokiasiCha cha Už tiek pinigų, kiek biletelių galima nusipirkti... Tai daugiau dėl idomumo (kūrimas elektrinio dviračio ir važinėjimas), o ne dėl praktikos.

"Beje, idėja su propeleriu tai... Niekada nesuvoksiu kaip iš vis galima priimti tokius "inžinerinius" sprendimus. "

Na, mano dviratis nebuksuos, kaip tavo, nes jį stumia propeleris, o ne ratas. Yra rogės kurios varomos propeleriu, jos buvo labai paplitusios Rusijoje.

Aš naudočiausi varikliu, kuris suka ratus, bet negaliu to padaryti, nes tada kartu pedalai suksis su varikliu. Ir sunku man jį pritaisyti, reikia vyrinti gal, o aš neturiu virintuvo ir pedaluot maišys variklis, dar kelnės į grandinę patekti galės.
Dėl paprastumo pasirinkau propelerį. Mane du kartus matė policininkai su propeleriu (kai aš savartyne variklius ištraukinėjau iš sėdinių išmestų automobilių) ir kalbino mane, klausė ar greitai važiuja dviratis ir nieko man nepadarė. Gal nereiklūs policininkai pasitaikė. Tai va, dėl neturėjimo galimybės padaryti, kad pedalai ir grandinė, kurią suka variklis kartu nesisuktu, iš esmės dėl to, ir nedarau, kad variklis ratus suktų. Ir dėl neturėjimo daug pinigų.

Taikos ir laimės!


Alikasb
Dalyvis

Klube: ne narys

Parašė žinučių: 70

2009-12-05 14:50 25 žinutė iš 32 Atsakyti forume: visiem Atsakyti privačiai: Alikasb Įtraukti Alikasb Į adresų knygelę
Žiūrėk, Cirkut, koks "krūtas" švino akumuliatorius: http://www.lemona.lt/LIUSE/NI/AK12V26AH.pdf

Esant -15 laipsnių temperatūrai talpa tampa 65 procentai. Na, stiprokai sumažėja, bet kitų tokia talpa būna 0 laipsnių temperatūrai.

Bet ir kaina jo 179 litai.

Taikos ir laimės!


Tikrinti, ar yra naujų atsakymų temoje
Atsakyti Kitos temos Nauja tema



Pranešti apie naujas žinutes šioje temoje
Mano prenumeratos

Statistika

Ekstremalų klubas: 147 Žinučių forume 3.290 30 Narių klube 153 Banga.lt laikrodis 08:55 Dažnai užduodami klausimai ir atsakymai



Ekstremalų klubas

Moderuoja: Netas, BangaLT
Statusas: ne narys (Įstoti)
Forumas
Naujienos
Nariai
Foto
Nuorodos

Banga.lt klubai


Mano įrankiai

Privačios žinutės
Mano temos
Dienoraštis
Draugų adresai
Mano duomenys

Mano meniu

Į mano meniu įkelti puslapį: Komplektai dviračių konvertavimui į varomus elektra (60 km/h !!!)

Prisijungę draugai

Visi draugai

Paieška

 

Dažnai užduodami klausimai