Reiktu info-kas geriau axton ar pioneer garsiakalbiai?

Reiktu info-kas geriau axton ar pioneer garsiakalbiai?

kaina ziurejau pansi bet garsikalbiai -axtono atrodo galingiau,konkreciai mane domina elipses priekiui(t.y. nedideles)
Dekui Dekui

Pioneeriu kaina 229lt , o axton 226lt ,bet pvz axton magnetas vos ne dvigubai didesnis už pioneer, TAd nezinau,nes girdejau nuomone kad axton skambesys tikrai geras. Ir man reikia i prieki,pas mane standartineje skyleje eina mazos elipses 5*7.

Aha CAGIVA yra gerai. tik vat ziuriu kad karba jie jau ta pati naudoja jau kokius 15metu. stumokliu ir ziedu ismatavimai nepakito irgi (as liginu su Freccia ir Mito) Matyt labai geros Šypsena

koks dar rezonansas, cia yra sukimo momentas prie labai dideliu apsuku ir labai “netoli” nuo arkliu. Todel visa trauka tik labai siaurame diapazone.

Matt, tai pats busi *pimp…*is sudukas? Kartais geriau patylek!

gal jis ir kudas bet uztat jis yra lengvas !!! Mirkt

ne bet kad kudas jis tai todel ir p.y.z.d.u.k.a.s

Jauciu rezonansas kai isijungia,tai sita zvereli sunku buna suvaldyt Cha cha

“kazkox p.i.z.d.u.k.a.s.” ?? Juokiasi Juokiasi Tavo zinios apie motogp (gp500) nekokios oj nekokios…pasidomek daugiau apie John Kocinski

matt, esi tikras kad uzteks…?.. Cha cha

180ag ant 130kg!???!?!?! Isivaizduojat kaip ji trauktu? duotum dugno tai padarytum triguba salto ore Cha cha kazkoks ****ukas vairuoja ji, galetu man duot Šypsena Idomu kokia kaina, kas nors praneskit, parduosiu visu giminiu turta ir pirksiu cagiva Cha cha

Nu jo, brangoka gal koke 250 000 $ sitas kainuotu Šypsena

todel kad Italisku ranku darbo, todel ir brangus Mirkt Cha cha

CAGIVA nebloga, bet jos visos (serijines gamybos) brangios labai, girdejau ranku darbo, bene visos italiskos ranku darbo…

1994 CAGIVA 500 – Specifications Engine Type: 2 stroke, water cooled, 4 cylinders (80-degrees V formation), crankcase reed valve Bore x Stroke: 56 x 50.6mm Displacement: 498.3cc Exhaust Device: CTS varying ex-port height by electronically controlled valve Max Power/Torque: Over 177 horsepower at 12,600rpm/10.5kgm at 12,100rpm Carburettor: Mikuni TM (flat valve) type with electronically controlled power jet, air funnels modified Ignition: CDI digital with battery Gearbox: Extractable 6 speeds Clutch: Dry multiple discs Frame: Twin spar – hybrid of aluminium and carbon fibre reinforced plastic Front Suspension: Ohlins upside-down telescopic fork, adjustable spring pre-load, compression and rebound damping Rear Suspension: Ohlins swing-arm and mono shock with linkage, adjustable spring pre-load, compression and rebound damping, carbon fibre reinforced plastic swing-arm Front Brakes: Disc: carbon-composite (320mm). Caliper: Brembo 4 pistons. Mechanical anti-nose dive system Rear Brakes: Disc: carbon-composite (194mm). Calliper: Brembo 2 pistons Front Wheel: 3.75-17 (Marchesini, magnesium alloy) Rear Wheel: 6.25-17 (Marchesini, magnesium alloy) Weight: 130kg Wheel Base: 1,390mm Fuel Tank Capacity: 21 litres Gal kas isigyti nori? Šypsena