IŠBANDŽIAU SAVO SAAB'ą ANT GALIOS STENDO

IŠBANDŽIAU SAVO SAAB’ą ANT GALIOS STENDO

jo
gavosi nekas

o gal gali parashyt kiek kur visa tai atlikot ir kiek kainavo?

Nu stebuklų aisku nėra. Bet tu nenorėk, masina tai ne pirmos jaunystesŠypsena geriau nesinervuok o Alus paimk

Tarp kitko, Juozai, ash tau taip tiesiai nepasakiau, bet manishke valina ne ka prasciau uzh tavo… Ash buvau kiek nusivyles, kai su tavaja pasivazinejau… Daugiau tikejausi… Tiesa, manishke max sukimo momenta vysto prie 3000 rpm (pagal gamyklinius tex duomenis)
Btw, o kiti toki dalyka galetu susiorganizuot? Kiek tai kainuotu ir kur ta daro?

Ash irgi noriu Cha chaCha chaCha cha

Nepergyvenk, Juozai, bus dar tu kW svarbu, kad tarpine gera bootoo Alus

Idomu butu suzinoti, kaip tas matavimas vyksta, kas ten per stendas, kur kabinami davikliai ir pan.
Ir, aisku , traukos galia- baisiai idomus parametras. As irgi nezinau, ka jis reiskia, bet jis vienintelis matuojant su dujomis buvo geresnis, negu su benzinu…
Dar mane nustebino gana didelis skirtumas tarp variklio galios ir galios ant ratu- tokie dideli nuostoliai transmisijoje:o

Jo, įdomu būtų sužinoti, kur, Juozai, darei dyno testus. Kiek žinau, Seimo autoūkyje daro galios testus, kainuoja apie 400 Lt, jei neklystu.

================================

Ka reiskia traukos galia!? Cia kazkoks nevykes terminas, nes paziurekit i matematika:
51 + 30 = 81 kW,
38.5 + 33.5 = 72 kW.
Taip kad persasi isvada, jog ta "traukos galia" yra ne kas kita, kaip nuostoliai perduodant variklio galia ratams Šypsena

Tikrai pagal matematika taip iseina, bet kodel tada nuostoliai transmisijoje (jei cia jie pavadinti ta traukos galia) su dujomis didesni? Apakęs

Šiaip mtai jus teisus tai ir yra nuostoliai ta traukos galia. Kaip jie ten nustatomi man sunku pasakyti, bet tie kas kure tuos stendus tai matyt ismano apie taiŠypsena Nes stendas ne samapalas, o TUV aprobuotas, vokiskas.

Jei kam idomu del kainu ir kur daroma rasykit man i muila , nes del tam tikru priezasciu viesos reklamos negalima daryti.

J.

O kur tu tai darei ir kiek kainuojaKietas

Juozas rašė:

Variklio galia - 81 kW (110,1 PS)- turi būti 101 kW, bet kažkūr dingo mano kW.Liūdna
Galia ant ratų - 51 kW (69,3 PS)
Traukos galia (ka reiskia nezinauŠypsena )- 30 kW (40,8 PS)

Kodel ten pavadinta traukos galia, tai ash nezhinau, bet kad chia prarasta galia nuo variklio iki ratu, tai savaime suprantama, man tik labai idomu kodel tie nuostoliai yra tokie dideli, t.y. ~36% benzo atveju ir ~45% duju atveju, speju chebra nemoka susikonfigint irangos Šypsena

P.S. Dar klausimelis: labai man idomu kaip buvo matuojamas variklio galia? Kaip i ratus tai suprantu, bet jei variklis ishimtas nebuvo, tai jo galios niekaip ir nepamatuosi, yra ivedamas koeficientas k, kuris ivertina galios nuostolius nuo ratu iki variklio, panaudojus ji apskaichiuojamas variklio galingumas, bet ish praktikos galiu pasakyt, kad paklaidos buna nuo 0 iki 100000000%, nulis tai idealiu atveju, kai tas koeficientas atspejamas, bet realybej taip nebuna, dazhniausiai paklaida buna ~15%

Gangas. rašė:

Juozas rašė:

Variklio galia - 81 kW (110,1 PS)- turi būti 101 kW, bet kažkūr dingo mano kW.Liūdna
Galia ant ratų - 51 kW (69,3 PS)
Traukos galia (ka reiskia nezinauŠypsena )- 30 kW (40,8 PS)

Kodel ten pavadinta traukos galia, tai ash nezhinau, bet kad chia prarasta galia nuo variklio iki ratu, tai savaime suprantama, man tik labai idomu kodel tie nuostoliai yra tokie dideli, t.y. ~36% benzo atveju ir ~45% duju atveju, speju chebra nemoka susikonfigint irangos Šypsena

P.S. Dar klausimelis: labai man idomu kaip buvo matuojamas variklio galia? Kaip i ratus tai suprantu, bet jei variklis ishimtas nebuvo, tai jo galios niekaip ir nepamatuosi, yra ivedamas koeficientas k, kuris ivertina galios nuostolius nuo ratu iki variklio, panaudojus ji apskaichiuojamas variklio galingumas, bet ish praktikos galiu pasakyt, kad paklaidos buna nuo 0 iki 100000000%, nulis tai idealiu atveju, kai tas koeficientas atspejamas, bet realybej taip nebuna, dazhniausiai paklaida buna ~15%

Tai va ir aš bandau iš Juozo išpešt, kaip tas procesas vyksta, kur matuojama tiesiogiai variklio galia.

Gangas. rašė:

Kodel ten pavadinta traukos galia, tai ash nezhinau, bet kad chia prarasta galia nuo variklio iki ratu, tai savaime suprantama, man tik labai idomu kodel tie nuostoliai yra tokie dideli, t.y. ~36% benzo atveju ir ~45% duju atveju, speju chebra nemoka susikonfigint irangos Šypsena

Įrangą sukonfiguruoja jos gamintojo atstovai. Taip kad speju, kad jie tą moką padaryti. Taip kad ši prielaida atkrenta.

P.S. Dar klausimelis: labai man idomu kaip buvo matuojamas variklio galia? Kaip i ratus tai suprantu, bet jei variklis ishimtas nebuvo, tai jo galios niekaip ir nepamatuosi, yra ivedamas koeficientas k, kuris ivertina galios nuostolius nuo ratu iki variklio, panaudojus ji apskaichiuojamas variklio galingumas, bet ish praktikos galiu pasakyt, kad paklaidos buna nuo 0 iki 100000000%, nulis tai idealiu atveju, kai tas koeficientas atspejamas, bet realybej taip nebuna, dazhniausiai paklaida buna ~15%

Nori pasakyti, kad Autoūkio garažas kur matuoja ir taip pat nustato variklio galia nuima variklį?
Beje buvo matuota Toyota Coroll, jos pamatuotas variklio galingumas nuo gamintojo duodamo skirėsi tik 1 kW. Buvo mažesnis.

Vyručiai,nedarykit tokių bandymų,bus gyvenimas ramesnis. Kai kW bus per mažai, ir taip pajusit…Cha cha

kai nezinai, tai ir galvos neskauda…

Juozas rašė:

Įrangą sukonfiguruoja jos gamintojo atstovai. Taip kad speju, kad jie tą moką padaryti. Taip kad ši prielaida atkrenta.

Netikiu, kad gali buti tokie nuostoliai ir tuo labiau ne AWD ar 4WD, be to ash tau jau sakiau, kad variklio neishemus galingumo nepamatuosi

Nori pasakyti, kad Autoūkio garažas kur matuoja ir taip pat nustato variklio galia nuima variklį?
Beje buvo matuota Toyota Coroll, jos pamatuotas variklio galingumas nuo gamintojo duodamo skirėsi tik 1 kW. Buvo mažesnis.
Ne, ash noriu pasakyti, kad jie variklio galios nenustato, o speja koeficienta ir tada paskaichiuoja pagal galinguma i ratus