KINO salė OZO g. 4, Vilniuje

KINO salė OZO g. 4, Vilniuje

raison,

bet kox filmo paminejimas - yra netiesiogine reklama. taip kad belieka tik uzhdaryti shita foruma. ir ne visi turi nuosavas kino sales. tie, kas neturi, eina i Sklavija ar Oza.

TAIP KAD BAIK KABINETIS PRIE ZHMONIU ! nera tai jau taip samojinga, kaip Tau gali pasirodyti.

ramios.bites rašė:

raison,

bet kox filmo paminejimas - yra netiesiogine reklama. taip kad belieka tik uzhdaryti shita foruma. ir ne visi turi nuosavas kino sales. tie, kas neturi, eina i Sklavija ar Oza.

TAIP KAD BAIK KABINETIS PRIE ZHMONIU ! nera tai jau taip samojinga, kaip Tau gali pasirodyti.

Ok ok… raison krenta ant keliu ir barstosi galva pelenais Liūdna isikimba r.b. i palto skverna - paskutini karta kabinuosi - atleisk atleisk Liūdna

05-23 18val. KAIMO SHVENTIKO DIENORASHTIS (rez.Rober BRESSON)1950m

Didžiojo prancūzų režisieriaus Robert’‘o Bresson’‘o filmas, sukurtas pagal Georges’'o Bernanoso romaną. Tai pasakojimas apie jauno kunigo vidinę dramą. Ypatingas Bressono stilius - asketiškumas, "neutralus" vaizdas, iš kurių išauga religinės ir filosofinės metaforos, būdingas ir šiam filmui, apdovanotam Didžiąja prancūzų kino bei Venecijos festivalio premijomis.

05-24 18val. RUSHKANOS DIDZIUJU GRIZULO RATU ZVAIGZDES (rez. Luchino Viskonti)1965m

Luchino Visconti perkėlė senovės graikų mitą apie Orestą ir Elektrą į 7-ojo dešimtmečio Italiją… Į gimtąjį miestą grįžta filmo herojė Sandra (Claudia Cardinale) su vyru amerikiečiu. Senuose šeimos rūmuose ji pasikeičia, ypač po susitikimo su broliu (Jean Sorel). Pamažu ima aiškėti niūrios šeimos paslaptys, susijusios su tėvo mirtimi, motinos beprotyste, brolio ir sesers santykiais

05-25 16val. JESUS CHRIST - SUPERSTAR (rez. Norman JEWISON)1973m

Garsiosios A.L. Webberio ir T. Rice’'o roko operos ekranizacija

05-27 18val. ZEMUOGIU PIEVELE (rez. Ingmar Bergman)1957m

Vienas pačių ryškiausių ir savaip šviesiausių Ingmaro Bergmano filmų, suteikiantis atpirkimo vilties gyvenimą be meilės nugyvenusiam žmogui. Profesorius Borgas (Victor Sjostrom) važiuoja į Lundą, kur jam turi būti suteiktas garbės daktaro laipsnis, ir kelionės metu prisimena visą savo ankstesnį gyvenimą, sutinka seniai mirusius ir dar gyvus žmones, kuriems prasmingos būties laikrodis jau seniai sustojęs. Kas gi tarp šių praeities šešėlių yra jis pats, profesorius Borgas? Ar jo sūnus irgi nugyvens tokį pat tuščią ir šaltą gyvenimą?
S.Macaitis įtraukė į žymiausių filmų 100-ą

05-28 18val. SALO, ARBA 120 SODOMOS DIENU (rez.P.P.Pasolini)1975m

Paskutinis, skandalingiausias žymaus italų režisieriaus Piero Paolo Pasolini filmas, kuriame režisierius markizo de Sade`o kūrybos motyvus perkelia į italų fašizmo agonijos, vadinamosios Salo respublikos, laikus.

05-29 18val. KARALIENE MARGO (rez. Patric CHEREAU)1994m

Šv. Baltramiejaus nakties ir kitokių slogios epochos peripetijų fone pražysta karalienės Margo meilė tauriam ir kilniam La Moliui. Įspūdingas, prisodrintas perversijų, prievartos ir prabangos Patrice’'o Chereau reginys.

05-30 18val. KABIRIJOS NAKTYS (rez.F.Fellini)

Romos prostitutė Kabirija patiki visas savo santaupas niekšui, kurį laikė garbingu žmogumi. Šis ją apgauna, Kabirija vėl atsiduria gatvėje…

Didžiojo Federico Fellini filmo donkichotiška energija sukaupta mažytėje, juokingoje, bet neprarandančioje vilties Kabirijoje, o ją suvaidino Giulietta Masina.
S.Macaitis įtraukė į žymiausių filmų 100-ą

05-31 18val. VISKAS, KA JUS NOREJOTE ZINOTI APIE SEXA, BET NEDRISOTE PAKLAUSTI (rez. WOODY ALLEN) 1972m

Absurdo komedijoje Woody Allenas parodijuoja kiną, televizijos reklamą ir seksologiją.
"žiauriai" geras humoras - didelės rekomendacijos - kertukas

06-01 16val. ROMEO & JULIET (rez.Franco Zeffirelli)1968m

"Gėlių vaikų" epochos Shakespeare’'o kūrinio ekranizacija - spalvinga, dekoratyvi, išryškinanti jaunų įsimylėjėlių ir melagingo pasaulio konfliktą.

Zinoma, mane galima apkaltinti SENIENU propagavimu.
Taciau yra viena maza smulkmena - Ozo 4 rodomi klasikiniai filmai (tiesa, cia ypac megiama orientuotis i pavardes) yra ishlaike laiko egzamina
O ar ishlaikys ji dabarties filmai apie kuriuos cia rashote - didelis klaustukas? Ir i ji nesunkiai galesite patys atsakyti - nereikia ne 10-imt metu. Ar rodys kokia "aptriushusi" sale tada Ziedu valdova, Memento, Intymuma, kaip didzius praeities filmus? Kazin.

OZO KINO SALĖ - Vasaris
1 d. - Paskutinis tango Paryžiuje
(rež. B. Bertolucci) - 18 val.
2 d. - Romeo ir Džuljeta
(rež. F. Zeffirelli) - 16 val.
4 d. - Ivano vaikystė
(rež. A. Tarkovskis) - 18 val.

IVANO VAIKYSTĖ**** - pilnametražis Andrejaus Tarkovskio debiutas, kuris iškart sulaukė pripažinimo ir gavo Venecijos festivalio Didįjį prizą. Tai poetiškas ir rūstus pasakojimas apie karo suluošintą vaiko sielą. Pagrindinį vaidmenį kuria Nikolajus Burliajevas (Rusija, 1962).

5 d. - Amadeus (rež. M. Forman) -
18 val.

6 d. - Teorema (rež. P.P. Pasolini) -
18 val.

TEOREMA**** - į Milano fabrikanto šeimą atvyksta paslaptingas jaunuolis (Terence Stamp) - kartu ir Kristus, ir Šėtonas. Per kelias dienas jis sugundo visus šeimos narius bei tarnaitę ir iš pamatų sugriauna jų gyvenimą. Šioje politinėje ir filosofinėje alegorijoje P.P. Pasolini sulydo jį itin jaudinusias marksizmo ir krikščionybės problemas, kartu pateikia bene gryniausią savo "kino poezijos" teorijos ekrane versiją. Vaidina Silvana Mangano, Massimo Girotti, Anne Wiazemsky, Laura Betti (Italija, 1968).
Venecijos k/f nominacija didziajam geriausio filmo prizui ir "Auksinis liutas" Laurai Betti.
Paminejus marksizma, reiktu pazymeti, jog Pasolini nelaimes atnese homoseksuolizmas, kuri jis vieshai ishpazino, bet sugebejo nedeklaruoti filmuose. Pradzioje ji ishmete uz tai is Italijos komunistu partijos, o galiausiai 1975m nudure jaunas partneris-provokatorius.

7 d. - Zabriskie Point 1970m
(rež. M. Antonioni) - 18 val.
8 d. - Tristana 1970m (rež. L. Buñuel) -
18 val.

Nors shiame didziojo Luis Bunuel filme ir filmuojasi jo aktoriai Catherine Deneuve bei Fernando Rey, taciau filmas lyg ir maziau efektingas uz kitus jo shedevrus.

9 d. - Traviata (rež. F. Zeffirelli) -
16 val.

Franco Zeffirelli laikytinas zymiausiu klasikines operos ekranizuotoju. Manyciau, jog Ozo 4 tiems spalvingiems ir muzikaliems filmams gana netinkama demonstravimui vieta…

11d. Skrydis virsh gegutes lizdo (rez. Milosh Forman) 1975m 18val. - 5 Oskarai
12.d. DZIULJETA IR DVASIOS (rez. Frederico Fellini) 18val.
13d. MEDEJA (rez. P. P. Pasolini) 18val.
14d. ASMENS SARGYBINIS (rez. Akira Kurosawa) 1959m 18val.
15d. KAMBARINES DIENORASHTIS (rez. Luis BUNUEL) 18val.
16d. KARALIENE MARGOT (rez. Patric CHERAU) 16val.
18d. 8 1/2 9rez.Frederico Fellini)18val.
19d. LEGENDA APIE NARAJAMA (rez. S.IMAMURA) 18val.
20d. ANDREJ RUBLIOV (rez. Andrej Tarkovskij)18val.
21d. MENULIS (rez. Bernardo Bertolucci)18val.
22d. ATOTRUKIS (rez. Milosh Forman)18val.
23d. OTELO (rez. Franco Zeffirelli) 16val.
25d. SOLIARIS (rez. Andrej Tarkovskij) 18val.
26d. PAKILIMAS (rez. LARISA SHEPITKO) 18val.
27d. VEIDRODIS (rez. Andrej Tarkovskij) 18val.
28d. DERSU UZAKA (rez. Akira Kurosawa) 18val.
2002-03-01 STALKERIS (rez. Andrej Tarkovskij) 18val.
02D. JESUS CHRIST SUPERSTAR (rez. Norman JEWISON)
Kaina - 4 litai

Viso menesio repertuara surashiau, tikedamasis - gal kas nores kazka pakomentuoti - juk yra paminetu filmu, palikusiu neishdildoma ispudi, ar ne?

Aha, soliaris mane persekioja iki siu dienu, nors pirma karta ji maciau gilioje jaunysteje. Baisesnio filmo turbut nemaciau. Baisaus ta prasme, kad "groja per jausmus". Ilga laika isvis negalejau atsipeiketi. ziurejau du kartus. Trecia - ne uz ka! Nustebęs

Nu ka mums, ne vilnieciams dabar daryti, perskaicius toki repertuara??? Geriau jau nebutumet mineje tu pavadinimu! dabar toks apmaudas ima… Liūdna O idomu is kur tie Ozieciai ima tuos filmus? Ir, gal zinot, nejau tikrai Klaipedoje nera ne vienos vietos senus gerus filmus paziureti???

Aciu Ardo , tik klaidele pas Tave ten isivele Dersu Uzala lyg tai buvo…Cia niekis lyginant su mano T. Lautrec.Kai atsimenu toki opecatka , tai negera pasidaro…

Grazu, jog yra pavydinciu vilnieciams. Zinokit, kad lankomumo vidurkis shioje tikrai ne konfortishkoje salikeje - 4 ziurovai.
Vis tiek yra paradoksas, net jei shi sale ir ne centre, o filmai - tai per videoprojektoriu rodomos kasetes. Kokybe, aishku ne tikros kino juostos, bet juk suvokti KOKIA to garsaus filmo VERTE juk imanoma, ar ne?

kertukas rašė:

Ozo - Kalvariju - Kareiviu sankryza.
Joje autoivykius yra patyre:

  1. Lakunas KAIRYS
  2. Daug rashyta, kai greitoji apsiverte nuo susidurimo su VSK limuzinu.
  3. Daug kitu…

Tai ta Kalvariju g. vieta, kur Nr.5.,10 troleibusai suka ish shios gatves ir tesia marshruta Kareiviu gatve link pirmojo atsiradusio sostineje didelio maisto supermarketo EKO…
Kokia besijaustum, ishaishkinau "kaip ant lekshteles"…

Ok, pasiimsiu zemelapi, bet siaip didiji EKO zinau is tu nesenu laiku kai dar negyvenau Vilniuje Šypsena Aciu uz lekstele

APSISPRENDZIAU.

Ozo kino salė
19 d. — Legenda apie Narajamą****(rež. Sh. Imamura) — 18 val.
Plačiai pasaulyje pagarsėjęs japonų režisieriaus Sh. Imamuros filmas, apdovanotas tarptautinio Kanų kino festivalio Didžiuoju prizu. Žiauraus natūralizmo kupinas kūrinys netikėtai tampa ode tikrajam žmoniškumui.

20 d. — Amadeus*** (rež. M. Forman) — 16 val.

Sodrus izymiojo Milos Forman pasakojimas apie didziojo W.A.MOCART ir jo amzininko, konkurento-priesininko SALJERI priespriesa

22 d. — Troškimų medis 1977m(rež. T. Abuladzė)— 18 val.

Dar vienas gruzinu kino legendos TENGIZ ABULADZE (Atgaila) filmas -drama, komedija, fantazija - viskas, kas ir buna gruzinu filmuose

23 d. — Intymus dienoraštis*** (rež. P. Greenaway)— 18 val.

Kontroversiškame Peterio Greenaway’’’'aus filme pasakojama apie japonę, kuri rašo eiles ant mylimųjų kūnų. Dekoratyvus, rafinuotas reginys, sukurtas šiam režisieriui būdingu stiliumi (D. Britanija, Japonija, Olandija, Prancūzija, 1996)

24 d. — Nostalgija (rež. A. Tarkovskis) — 18 val.

NOSTALGIJA**** - pirmasis iš dviejų Andrejaus Tarkovskio filmų, sukurtų emigracijoje. Tragiška išpažintis apie tai, kaip neįmanoma gyventi svetur, apie žmogaus dvasines ištakas ir paskirtį šioje žemėje. Vaidina Olegas Jankovskis, Erlandas Josephsonas, Domiziano Giordanio (Italija, 1983).

25 d. — Kruvinas sostas**** (rež. A. Kurosawa) — 18 val.

Geriausias „jidai geke“ (kostiuminis) Akiros Kurosawos filmas, sukurtas pagal Shakespeare’’’'o „Makbetą“. Tragedijos veiksmas perkeltas į japonų viduramžius, veikėjų grimas (ypač ledi Makbet) tiesiogiai susijęs su No teatro tradicija. Filmo finalas, kai strėlės tarsi voratinklis apgaubia Makbeto pilį, – viena gražiausių ir įspūdingiausių scenų per visą kino istoriją. Vaidina Toshiro Mifune, Isuzu Yamada (Japonija, 1957).

26 d. — Moterų miestas (rež. F. Fellini) — 18 val.

MOTERŲ MIESTAS*** - kaip Federico Fellini įsivaizduoja feminizuotą visuomenę? Filmo herojus (Marcello Mastroianni) atsiduria keistoje erdvėje, kur feministiniai lozungai yra tapę karikatūriška tikrove ir kur, be kita ko, išryškėja ir jo paties vyriškumo kompleksai (Italija, Prancūzija, 1980)

27 d.— Gaisrininkų balius(rež. M. Forman)—16 val.

Gal ir maziau "nuziuretas" filmas , negu kiti is savaites Ozo repertuare, bet mano rekomendacijos ne mazesnes. Tai filmas - humoro fiesta, prilygstanti paciam gaisrininku baliui.
Jeigu savo garsiausiame filme "Skrydis virs gegutes lizdo" Milos Forman - neprilygstamas psichologinio kino meistras, tai cia, kaip ir kitame populiariame jo Cekijos periodo filme "Blondines meile" - kaip didis komikas. Prisizvengimas is biurokratizuotu lebautoju - garantuotas…

Tesiu tema, nes vakar,kada tusti kinoteatrai, 1957m AKIRA KUROSAWA suejo ziureti net 8-i zmones!

Ozo kino salė
26 d. — Moterų miestas (rež. F. Fellini) — 18 val.;
27 d. — Gaisrininkų balius (rež. M. Forman) — 16 val.;
29 d. — Atgaila (rež. T. Abuladzė) — 18 val.;

Atgaila - pries 15-a metu musu krastuose baisiai garsiu ir populiariu filmu buvo. Stalinizma demaskuojanti kino istorija, papasakota puikia kino kalba. Filmas buvo pristatimas, "kaip pradejes griauti Tarybu Sajunga!

30 d. — Aukojimas (rež. A. Tarkovskis) — 18 val.;

Vienas is paskutiniu dvieju, jau uzsienyje sukurtu rusu genijaus darbu. Paskutinis - NOSTALGIJA. Is viso klasikas sukure tik 7 filmus. Cia ir vel "istestas kadras", leta eiga, bet didziai meniska. Taip, kaip ir temokejo daryti ANDREJ TARKOVSKIJ

V. 1 d. — Mirtis Venecijoje (rež. L. Visconti) — 18 val.

Mirtis Venecijoje
Vienas pačių subtiliausių, giliausių Luchino Visconti filmų, Thomo Manno novelės ekranizacija. Kompozitorius Gustavas Ašenbachas (Dirk Bogarde) pajunta visą jo paliekamo pasaulio grožį (Italija, Prancūzija, 1971).
Atvirai pripazinsiu - man, tai sunkiai ziurimas filmas. Bet kiti ivertina jo "jega".

05-02d.18val. Ivanas Rustusis (rez. S.Eizenšteino, 1945m.)

Šis Sergejaus Eizenšteino filmas - vienas juodžiausių ir beviltiškiausių jo kūrinių. Sumanytas kaip trilogija (režisierius mirė nespėjęs sukurti trečiojo filmo), šlovinanti rusų žemių suvienytoją ir imperijos kūrėją, filmas tapo parabole apie tironijos nešamą blogį, griaunantį ir paties valdovo sielą. Nikolajus Čerkasovas puikiai atskleidė carą graužusios paranojos siaubą. Gal todėl antroji filmo dalis Stalino buvo pasmerkta sunaikinti ir filmas išliko vos ne atsitiktinumo dėka.

05-03d.SATYRIKONAS
(Fellini Satyricon) (1969 Italija, Prancūzija)

Kino mago Federico Fellini filmas - laisva Petronijaus romano interpretacija. Nerono laikų Roma joje - nutolusi, mums nepažįstama planeta.
Prisipazinsiu, nesu mates sio garsaus pasaulines rezisuros metro "erotines dramos". O BANGOJE dalyviai temoje Fellini - gyre si filma. Stengsiuosi dabar nepraleisti…

05-04d. 16val.Dziaze tik merginos
Some Like It Hot (1959 JAV)

Marilyn Monroe, Jackas Lemmonas ir Tony Curtis nesenstančioje Bil Wilderio komedijoje. o nesensta del to, kad gera,stilinga,juokinga. Juosta tapusi klasikine. Ir ne vien del legendines M.MONROE.

Surasysiu ir busimus GEGUZES men filmus:

05-06 18val.KAIP VEIDRODYJE (rez. Ingmar Bergman)
05-07 18val. BUTAS (rez. Bil WILDER)
05-08 18val. DVYLIKA ITUZUSIU VURUKU(rez. Sidney Lumet)
05-09 18val. SKRENDA GERVES (rez. MICHAIL KOLOTOZOV)
05-10 18val. KELIAS (rez. Frederico Fellini)
05-11 16val. BLONDINES MEILE (rez.Milos Forman)
05-13 18val. KOMUNIJA (ZIEMOS SHVIESA)(rez.I Bergman)
05-14 18val. SKRYDIS VIRS GEGUTES LIZDO (M.Forman)
05-15 18val. KENTERBERIO PASAKOJIMAI (rez.P.P.Pasolini)
05-16 18val. AMARCORD (rez.fF.Fellini)
05-17 18val. PASKUTINIS TANGO PARYZIUJE (B.Bertolucci)
05-18 16val. VELNIO NUOTAKA (rez. Arunas Zebriunas)
05-20 18val. TYLEJIMAS (rez. INGMAR BERGMAN)
05-21 18val. UKU KRANTINE (rez. M. Carne)
05-22 18val. VALMONAS (rez.Milos Forman)
05-23 18val. KAIMO SHVENTIKO DIENORASHTIS (rez.Rober BRESSON)
05-24 18val. RUSHKANOS DIDZIUJU GRIZULO RATU ZVAIGZDES (rez. Luchino Viskonti)
05-25 16val. JESUS CHRIST - SUPERSTAR (rez. Norman JEWISON)
05-27 18val. ZEMUOGIU PIEVELE (rez. Ingmar Bergman)
05-28 18val. SALO, ARBA 120 SODOMOS DIENU (rez.P.P.Pasolini)
05-29 18val. KARALIENE MARGO (rez. Patric CHEREAU)
05-30 18val. KABIRIJOS NAKTYS (rez.F.Fellini)
05-31 18val. VISKAS, KA JUS NOREJOTE ZINOTI APIE SEXA, BET NEDRISOTE PAKLAUSTI (rez. WOODY ALLEN)
06-01 16val. ROMEO & JULIET (rez.Franco Zeffirelli)

nu jeigu dar surasytum filmu anonsus, tai is viso butum auksas.

Siaip jau stengiuosi savaitei koki komentareli ar parasyti, ar surasti kitu parasyta. Menesiui butu per daug priekin…

Ikisiu ir as savo trigrasi del Ozo kino sales. Filmus kad ir gerus rodo, bet kokybe, sakyciau, netoleruotina. Paziurejau pora filmu ir nusprendziau kad daugiau ten nesirodysiu. Rodoma is nutrintu videokaseciu per projektoriu. Paskutiniame, kuri ziurejau filme (Pasolini), tas standartinis baisusis piratinis rusiskas vertimas, bet ir jo nesigirdi per snypstima. Gerai kad angliski titrai buvo, tai buvo galima suprasti apie ka filmas. Apie kazkokia fimo muzika tei nei kalbos negali buti. Vaizdo kokybe irgi atitinkama.

Aisku paziureti koki "butina" filma imanoma, bet negalvokit kad ten rojus.

Visiska tiesa! OZO saleje tikrai matai “surogata”.
Kaip jau rasiau, lenku kino klasikas JERCZY KAWALEROVICZ, aiskindamas kino ir TV priespriesas, teige, kad neziuredami tikrame kino teatre kino, gauname tik SUPRATIMA APIE FILMA. OZO sale suteikia ne daugiau. Bet ar yra alternatyva? Juk, kad ten rodomi ne TALENTINGI kino kureju darbai, o kino GENIJU darbai – akivaizdu. Kas prilygsta Pasolini, Bunuel, Fellini, Kurosawa kuriniams is dabar Lietuvos k/t rodomu filmu. Aisku, niekas! Net D. LYNCHAS dar ne tos kategorijos! O paskutini syki, kai buvau OZE, ziurejau A.KUROSAWA 1957m prastos kopijos Makbeto interpretacija, ziurejo vienas zinomas Lietuvoje operatoriu-fotografas (pavardes neatkuriu). Vadinasi, NERA ALTERNATYVOS! Niekur nerasi sio filmo! O jei kas randa nors kokiame variante, kur nors matyti OZE rodomus klasikiniu sedvrus - aisku, sia sale reikia aplenkti. Ir ne centre, ir nejauki, ir daug kopiju prastu. Bet juk ten einama ne to, kaip i Vingi, Akropoli, Lietuva. Ten galima patraukti tik del Pasolini, Bunuel, Fellini, Kurosawa pazinimo…

Yra dar atiros lietuvos fondo videoteka. Filmu sarasas ispudingas: http://lark.osf.lt/Kinokatalog(Rezisieriai).doc . Bet man neteko ten apsilankyti - nesu didelis kinomanas, tiesiog megstu retkarciais koki filma paziureti. Kiek zinau ten ziurima per televizoriu su ausinemis, apie kokybe nieko negaliu pasakyti.
Idomu kuo baigesi kalbos apie Uzupio kino centra - Jonas Mekas zadejo duoti kruva filmu. Negi viskas taip ir uzstrigo biurokratijos dziunglese. Butu gaila.

ALF "velnionishkai" ispudingi sarasai, bet man nepriimtina - rasytis i eile, kada TV laisvas, ziureti ne ilgiau dvi valandas. Gal studentai ir gali maskatuotis be sistemos - tokia ju duona - kaupti zinias. O vakarais tai ten sunkoka "prisitaikyti".
Del Jono Meko "pjovesi" Klaipeda su Vilniumi. Kuri laika nieko neberaso. Gali jo archtvai ir nepasiekti Lietuvos. Kaip supratau ten daug avangardinio, modernistinio kino pavyzdziu…

Ozo kino salė

05-03d.SATYRIKONAS
(Fellini Satyricon) (1969 Italija, Prancūzija)

Kino mago Federico Fellini filmas - laisva Petronijaus romano interpretacija. Nerono laikų Roma joje - nutolusi, mums nepažįstama planeta.
Prisipazinsiu, nesu mates sio garsaus pasaulines rezisuros metro "erotines dramos". O BANGOJE dalyviai temoje Fellini - gyre si filma. Stengsiuosi dabar nepraleisti…

05-04d. 16val.Dziaze tik merginos
Some Like It Hot (1959 JAV)

Marilyn Monroe, Jackas Lemmonas ir Tony Curtis nesenstančioje Bil Wilderio komedijoje. o nesensta del to, kad gera,stilinga,juokinga. Juosta tapusi klasikine. Ir ne vien del legendines M.MONROE.

05-06 18val. KAIP VEIDRODYJE (rez. Ingmar Bergman)1961m

Pirmasis Ingmaro Bergmano trilogijos ("Kaip veidrodyje", Žiemos šviesa", "Tylėjimas&quotMirkt filmas, kuriam ir beveik visiems 7-ojo dešimtmečio režisieriaus kūriniams, būdinga slogaus beviltiškumo nuotaika. Jaunos moters (Harriet Anderson) gilėjanti dvasinė krizė, kurią stebi bejausmis tėvas (Gunnar Bjornstrand) ir bėjėgis vyras (Max von Sydow).

05-07 18val. BUTAS (rez. Bil WILDER)1960m

Billy Wilderio šedevras - iš pirmo žvilgsnio žavi komedija, bet iš tikrųjų - kritiškas filmas apie demoralizuojantį amerikiečių materializmą. Draudimo firmos darbuotojas (Jack Lemmon) skolina savo buto raktus erotinių nuotikių pasiilgusiems viršininkas. Tačiau kai herojus susižavi miela liftininke (Shirley MacLaine), situacija iš esmės pasikeičia…

05-08 18val. DVYLIKA ITUZUSIU VYRUKU(rez. Sidney Lumet) 1957m

Zinomo Holivudo itempto siuzeto filmu (daznai detektyvu, kaip ir shis) SIDNEY LUMET vienas ish zinomiausiu filmu. Nuo saves prideciau, jog siam populiariam rezisieriu truksta kino plastikos pojucio.

05-09 18val. SKRENDA GERVES (rez. MICHAIL KOLOTOZOV) 1957m

Vienas geriausių rusų "atlydžio" (Chrusciovo laikmecio) filmų, apdovanotas Kanų auksine palmės šakele. Pasakojimas apie jaunuolių Veronikos (Tatiana Samoilova) ir Boriso (Alexei Batalov) meilę, kurią tragiškai nutraukia karas, pasiekia ypatingos įtaigos. Puikus operatoriaus darbas.
ramios.bites rašė:

vakar uzhkamshiau dideliausia ishsilavinimo spraga - pazhiurejau sena rusu filma M.Kalatozishvili "Lietiat zhuravli" (1957). apturejau shoka ! teigiama Šypsena belieka tik isivaizduoti KOKI shoka tais laikais apturejo kino funkcionieriai, ir kokios klastos turejo griebtis filmo kurejai, kad TOKI filma prastumtu ! idant nuo vaikystes r.b zhinojo tik tokias tarybinio kinematografo dramas, kuriose ishimtinai dominuodavo meile komjaunimo organizacijai, tai filmas apie meile artimui savo pasirode TOX iki asharu tikras ir zhmogishkas

tiesa, netiesioginis susipazhinimas su "Lietiat zhuravli" ivyko priesh gerus 10 metu, kai vienas vokietis operatorius shi filma apibudino, kaip must see klasika. r.b skelbia ta pati verdikta - ramia sazhine dedu "Lietiat zhuravli" shalia "Sharvuocio Potiomkino" ar "Stalkerio".

Pagaliau ir Ozo salė išsivaduos iš STANDARTINIO reperetuaro, ir joje bus kažkas nematyto ir šviežio:

http://www.delfi.lt/news/entertainment/film/article.php?id=1599189