Pas mus visi beveik afigeni lenktyninkai su afigenom masinom ,ir afigenais ju isleidziamais garsais .
Pakol jie patys nepaklius i koki rimta eismo ivyki ,jie nieko nesupras .Nors zinau toki kuris isirezes i medi ,gulejes ligonineje keleta menesiu ,po metu sugebejo padaryti vel avarija neblaivus ir uzmusti zmogu ,tokiu "vairuotoju "- PILNA,plius nezino jokiu keliu eismo taisykliu ir dar pikti buna ,kaip bandai paaiskinti,istaskyti tokius …
rankinis buvo paciom paskutinem sekundem, nes masina greicio jau neturejo, o pasukt vistiek nesisuko, tai traukiau rankini ir sukau vaira kad bent gala siek tiek mesteltu (tas gal ir padejo, nes tajp buciau kabines traktoriaus vidurine dali, kur buvo ir laiptas metalinis ir dar kelios metalines detales, aciu dievui pataikiau tik i rata) ziopla klaida… bet gyvenime tajp jau kartais nutinka.
P.s. kazkas cia skaiciavo laika, as pats kiekviena diena varinedavau i vilniu galiu pasakyti tajp:
vaziuojant 160 km/h (niekur nenuimant praktiskai) is karmelavos oro uosto iki vilniaus oro uosto uztruko 40 minuciu (cia jau greiciausiai)
Vaziuojant 140 km/h 50 - 55
Vaziuojant 120 apie 1h
Tos 20 minuciu laimetos ta karta buvo gerai, bet ar antra karta tajp vaziuociau manau kad ne… nes taj prilygsta savizudybei ir kaip kazkas rase islipi visas susierzines isitempes ir panasiai. Geriau vaziuot ramiai 120 bet atvaziuosi sveikas ir gyvas
svarstytas varijantas, bet boingas netinga trumpoms distancijoms, tad prieita isvados kad ir automobili reikia pasilikt, juk reikia gi kartais nulekt alaus iki kioskelio
ir labiausiai vat uz"kaso" visokie teisiu prisipirke papigiai ir nezino koks mieste yra leidziams greitis…