Klubai ir forumai Klubai ir forumai Klubai ir forumai Klubai ir forumai Klubai ir forumai
Prisijunk: Pamiršau slaptažodį  Užsiregistruoti
Rėmėjai:

Pakabinami ir stacionarūs valčių varikliai, atsarginės dalys , eksploatacija ir remontas


Tikrinti, ar yra naujų atsakymų temoje

Atsakyti Kitos temos Nauja tema Temą 2007 03 29 d. 07:28 pradėjo  tomoshius, peržiūrėta 297429 k.
Puslapiai: <pirmas -10 77 78 79 
JBL
Dažnas dalyvis

Klube: ne narys

Parašė žinučių: 533

2020-09-03 21:46 1951 žinutė iš 1975 Atsakyti forume: visiem Atsakyti privačiai: JBL Įtraukti JBL Į adresų knygelę
Išduotų man patranką kas, kaip kad psichų ministrui, tai visų tokių triperių naudotojų valtis prakiurdyčiau. Kažkoks debilizmas ,suka ta nesamonę su duslintuvu į orą xz kiek sūkių, pusė Kauno marių skamba, o plaukia kaip šūdų krūva. Iki gliso toli. Nežinau gal yra galingesnių, bet net negalvok, dėl savo paties saugumo Šypsena

xotellozit ra:
acpejai... o del kad klausiau, tai neacimenu- reiskia negavau acakymo Cha cha tikrai idomu butu suzinot kiek su tokiu triperiuku plaukia


wialnias ra:
vel buchini? jau klausei apie sita triperiJuokiasi veliko pedalus prisuk ir propeleri nuo savo skenduolio, greiciau i glisa iseisi, nei su trimeriuJuokiasi







simas78
Dažnas dalyvis

Klube: narys

Parašė žinučių: 547

2021-01-22 16:32 1952 žinutė iš 1975 Atsakyti forume: visiem Atsakyti privačiai: simas78 Įtraukti simas78 Į adresų knygelę
Reikia patarimo. Nusiziurejau pirkti variklį Yamaha F9.9 HmH 2013m 4t. Kokie atsiliepimai apie jį?

simas78
Dažnas dalyvis

Klube: narys

Parašė žinučių: 548

2021-01-24 09:16 1953 žinutė iš 1975 Atsakyti forume: visiem Atsakyti privačiai: simas78 Įtraukti simas78 Į adresų knygelę

simas78 ra:
Reikia patarimo. Nusiziurejau pirkti variklį Yamaha F9.9 HmH 2013m 4t. Kokie atsiliepimai apie jį?
[/c
Ar niekas tokio neturite, ar niekas nebaskaito šio forumo, kad nerašote?
Ar per daug painiai paklausiau? Kalba eina apie F9.9 sport 362 cm3


saulens555
Dažnas gerietis

Klube: VIP narys

Parašė žinučių: 375

2021-02-05 21:01 1954 žinutė iš 1975 Atsakyti forume: visiem Atsakyti privačiai: saulens555 Įtraukti saulens555 Į adresų knygelę

simas78 ra:

simas78 ra:
Reikia patarimo. Nusiziurejau pirkti variklį Yamaha F9.9 HmH 2013m 4t. Kokie atsiliepimai apie jį?
[/c
Ar niekas tokio neturite, ar niekas nebaskaito šio forumo, kad nerašote?
Ar per daug painiai paklausiau? Kalba eina apie F9.9 sport 362 cm3



mires sis forumas,kartais uzsuku paskaityt...fb visi sedi.....variklis turbut geriausias siame galingume

lamputu
Patyręs šaunuolis

Klube: ne narys

Parašė žinučių: 916

2021-05-06 20:43 1955 žinutė iš 1975 Atsakyti forume: visiem Atsakyti privačiai: lamputu Įtraukti lamputu Į adresų knygelę
Gal kas bande pritvirtinti,aliumine greito nuėmimo plokštės apatinė dalis(Motor Guide) prie Kolibri RKM-350 (polietilenine valtis)Cha cha

audriukasx
Atkaklus dalyvis

Klube: ne narys

Parašė žinučių: 431

2021-05-07 10:56 1956 žinutė iš 1975 Atsakyti forume: visiem Atsakyti privačiai: audriukasx Įtraukti audriukasx Į adresų knygelę
Mažu kam bus naudinga Skaitau
Kaip pasiruošti matariuką sezonui, atlikti profilaktiką Taip
https://youtu.be/6qHUjJzxEEM


xotellozit
Geras banginis

Klube: VIP narys

Parašė žinučių: 15371

2021-05-11 20:02 1957 žinutė iš 1975 Atsakyti forume: visiem Atsakyti privačiai: xotellozit Įtraukti xotellozit Į adresų knygelę
suzuki 9,9ag ipurskimas... kas galit padaryt 20ag pakeist tepalus varikly ir kojoj... rasykit i privata su kaina

eljot
Dalyvis

Klube: ne narys

Parašė žinučių: 50

2021-05-12 14:06 1958 žinutė iš 1975 Atsakyti forume: visiem Atsakyti privačiai: eljot Įtraukti eljot Į adresų knygelę
Laba diena, gal kas turite ar žinote kur gauti tohatsu mfs25b elektrinį starteri?

xotellozit
Geras banginis

Klube: VIP narys

Parašė žinučių: 15375

2021-05-13 18:16 1959 žinutė iš 1975 Atsakyti forume: visiem Atsakyti privačiai: xotellozit Įtraukti xotellozit Į adresų knygelę
pabandyk aliexpress ten turėtų būti, aš nelabai moku ieškoti ten, va Velniūkštis paprasyk- jei bus geroj nuotaikoj ir netingės tai mygom suras


eljot ra:
Laba diena, gal kas turite ar žinote kur gauti tohatsu mfs25b elektrinį starteri?




LLL
Naujas dalyvis

Klube: ne narys

Parašė žinučių: 0

2021-05-13 18:34 1960 žinutė iš 1975 Atsakyti forume: visiem Atsakyti privačiai: LLL Įtraukti LLL Į adresų knygelę
Sveiki turiu beda su yamaha 9,9 varikliu pakeite karba Yamaha's centre perdare i 20tuka ir plaukiant ant viso gazo uzgesta, jai speji pamazint greiti tai neuzdusta. Vienu zodziu jai plauki mazdauk puse gazo viskas ok, jai visu dusta kame cia beda, nes ten Yamaha's centre kreivarankiai dirba neranda kame bedos.

Janaslt
Dažnas dalyvis

Klube: narys

Parašė žinučių: 447

2021-05-13 19:34 1961 žinutė iš 1975 Atsakyti forume: visiem Atsakyti privačiai: Janaslt Įtraukti Janaslt Į adresų knygelę

LLL ra:
Sveiki turiu beda su yamaha 9,9 varikliu pakeite karba Yamaha's centre perdare i 20tuka ir plaukiant ant viso gazo uzgesta, jai speji pamazint greiti tai neuzdusta. Vienu zodziu jai plauki mazdauk puse gazo viskas ok, jai visu dusta kame cia beda, nes ten Yamaha's centre kreivarankiai dirba neranda kame bedos.


Sakyciau blogai su kuro padavimu. Mano manymu karbiuratoriuj per zemas kuro lygis. Galimi 2 variantai:
1. Beda paciam karbiuratoriuj (bandyt pludes reguliuot arba gal siuksle papuolus, sunui krosinuko buvo pasikises karbo kuro padavimo kanalas, nespedavo karbas pildytis ir uzgesdavo).
2. Mazas pralaidumas atkarpoj benzo bakas-karbas. Gal filtras (jei toks yra) pasikises, gal pompa knisa prota, gal ora pasiurbia per kokia jungti ar pacia pompele. Cia butu paprasciausias variantas pasiskolint kita baka pabandymui, bent jau zinotum ar cia beda.
Dusta iskart pilna gaza atsukus, ar kazkiek paplaukus? Savo Yamahai 9,9 pernai pats parsisiunciau ir pasikeiciau karba i 15 ir nebuvo jokiu bedu, puikiai dirba (maniskis senas, 2002 metu, tai tik iki 15AG keliasi).


LLL
Naujas dalyvis

Klube: ne narys

Parašė žinučių: 1

2021-05-13 19:47 1962 žinutė iš 1975 Atsakyti forume: visiem Atsakyti privačiai: LLL Įtraukti LLL Į adresų knygelę
Paplaukus apytiksliai apie 5min ant viso gazo pradeda tampytis ir uzdusta.

JBL
Dažnas dalyvis

Klube: ne narys

Parašė žinučių: 534

2021-05-14 09:03 1963 žinutė iš 1975 Atsakyti forume: visiem Atsakyti privačiai: JBL Įtraukti JBL Į adresų knygelę
Ar tikrai pakeitė visą karbiuratorių ar tik 'perdarė' ? Benzinu nesmirdi ?
Po to kai užgęsta vedasi lengvai ? Kai užgęsta, pamaigyk kriaušę ant žarnos ar ne minkšta.



LLL ra:
Paplaukus apytiksliai apie 5min ant viso gazo pradeda tampytis ir uzdusta.




xotellozit
Geras banginis

Klube: VIP narys

Parašė žinučių: 15376

2021-05-14 13:07 1964 žinutė iš 1975 Atsakyti forume: visiem Atsakyti privačiai: xotellozit Įtraukti xotellozit Į adresų knygelę
pabandyk su nuimta bako probke pralekti

Gimp
Dažnas gerietis

Klube: ne narys

Parašė žinučių: 621

2021-05-26 14:39 1965 žinutė iš 1975 Atsakyti forume: visiem Atsakyti privačiai: Gimp Įtraukti Gimp Į adresų knygelę
Yra variklis Tohatsu 25 AG, kuris identiskas Tohatsu 30 AG (kubatura ta pati - 526 cm3), tik pas 30 AG rpm yra 5250-6250 vs 5000-6000 pas 25 AG. Pakelti AG paprastai nesigauna Ne(kompo keitimas atsistotu gal 900 EUR, prasiuti firmwaro neina (uzrakinta pas Tohatsu)), todel idomu ka galima max padaryti, kad 25 AG butu kuo arciau 30 AG (pirkti 30 AG irgi nesigauna, nes tiekimo terminai tai...Apsvaigęs?

Galvoju sumazinti sraigto zingsni, kad apsukos butu ties maksimaliom ribom, tik nezinau ties kiek rmp suveikines ribotuvas. Gal kas zino is praktikos ar ribotuvai uztatomi ant rpm aukstutines ribos ar siek tiek auksciau (tada kelciau iki 6250 rpm. jei ECU neblokuotu)?

Taip pat galkas zino kaip skirsis tu varikliu dinamika iki max rmp - t.y. ar 25 AG bus "tupesnis" uz 30 AG ar skirtumas atsiras tik nuo >6000 rpm? Greitis - ne prioritetas, prioritetas - dinamika.

Vienu zodziu - laukiamos protingos mintys.


JBL
Dažnas dalyvis

Klube: ne narys

Parašė žinučių: 535

2021-05-26 15:26 1966 žinutė iš 1975 Atsakyti forume: visiem Atsakyti privačiai: JBL Įtraukti JBL Į adresų knygelę
Pirmiausia tai reikalingi dabartiniai parametrai - tai yra apkrova, max greitis, apsukos prie max greičio, sraigto parametrai - tada galima galvoti. Oras tikriausiai pas šitą variklį neužribotas, tai nelabai ką ten gali daugiau ir reguliuoti. Sukinėti virš 6000 bet kuriuo atveju nėra labai jau sveika. Šiaip ribotuvas greičiausiai programiškai uždėtas ant 6K. Beje kas per uždavinys, nes net jei ir būtų tiekimas normalus - didelės prasmės tame nematau keisti į tos pačios kubatūros variklį su +5AG.


Gimp ra:
Yra variklis Tohatsu 25 AG, kuris identiskas Tohatsu 30 AG (kubatura ta pati - 526 cm3), tik pas 30 AG rpm yra 5250-6250 vs 5000-6000 pas 25 AG. Pakelti AG paprastai nesigauna Ne(kompo keitimas atsistotu gal 900 EUR, prasiuti firmwaro neina (uzrakinta pas Tohatsu)), todel idomu ka galima max padaryti, kad 25 AG butu kuo arciau 30 AG (pirkti 30 AG irgi nesigauna, nes tiekimo terminai tai...Apsvaigęs?

Galvoju sumazinti sraigto zingsni, kad apsukos butu ties maksimaliom ribom, tik nezinau ties kiek rmp suveikines ribotuvas. Gal kas zino is praktikos ar ribotuvai uztatomi ant rpm aukstutines ribos ar siek tiek auksciau (tada kelciau iki 6250 rpm. jei ECU neblokuotu)?

Taip pat galkas zino kaip skirsis tu varikliu dinamika iki max rmp - t.y. ar 25 AG bus "tupesnis" uz 30 AG ar skirtumas atsiras tik nuo >6000 rpm? Greitis - ne prioritetas, prioritetas - dinamika.

Vienu zodziu - laukiamos protingos mintys.




Gimp
Dažnas gerietis

Klube: ne narys

Parašė žinučių: 622

2021-05-26 16:09 1967 žinutė iš 1975 Atsakyti forume: visiem Atsakyti privačiai: Gimp Įtraukti Gimp Į adresų knygelę
Uzdavinys paprastas - is 25 AG variklio gauti max, nes tai 30 AG "gelezis" (25AG nupirktas, nes 30 AG pristatymo terminai isvis neaiskus (gal lapkritis, jei isvis neatsauks uzsakymo), o 25 AG buvo cia ir dabar (arba imi arba norinciu eile laukia)).
Variklis kolkas ne ant valties net - visi rpm matavimai, greiciai ir pan bus daromi po apkatkes. Greitis nera prioritetas, norisi dinamikos ir kad gal kokia lenta patampyti gautusi (kateriukas - plastikas 4,65 m. 310 kg + variklis 85 kg + zaislai visokie (akumai, benzo bakas, minn kota) dar kokie 100 kg.

Gimp



JBL ra:
Pirmiausia tai reikalingi dabartiniai parametrai - tai yra apkrova, max greitis, apsukos prie max greičio, sraigto parametrai - tada galima galvoti. Oras tikriausiai pas šitą variklį neužribotas, tai nelabai ką ten gali daugiau ir reguliuoti. Sukinėti virš 6000 bet kuriuo atveju nėra labai jau sveika. Šiaip ribotuvas greičiausiai programiškai uždėtas ant 6K. Beje kas per uždavinys, nes net jei ir būtų tiekimas normalus - didelės prasmės tame nematau keisti į tos pačios kubatūros variklį su +5AG.


Gimp ra:
Yra variklis Tohatsu 25 AG, kuris identiskas Tohatsu 30 AG (kubatura ta pati - 526 cm3), tik pas 30 AG rpm yra 5250-6250 vs 5000-6000 pas 25 AG. Pakelti AG paprastai nesigauna Ne(kompo keitimas atsistotu gal 900 EUR, prasiuti firmwaro neina (uzrakinta pas Tohatsu)), todel idomu ka galima max padaryti, kad 25 AG butu kuo arciau 30 AG (pirkti 30 AG irgi nesigauna, nes tiekimo terminai tai...Apsvaigęs?

Galvoju sumazinti sraigto zingsni, kad apsukos butu ties maksimaliom ribom, tik nezinau ties kiek rmp suveikines ribotuvas. Gal kas zino is praktikos ar ribotuvai uztatomi ant rpm aukstutines ribos ar siek tiek auksciau (tada kelciau iki 6250 rpm. jei ECU neblokuotu)?

Taip pat galkas zino kaip skirsis tu varikliu dinamika iki max rmp - t.y. ar 25 AG bus "tupesnis" uz 30 AG ar skirtumas atsiras tik nuo >6000 rpm? Greitis - ne prioritetas, prioritetas - dinamika.

Vienu zodziu - laukiamos protingos mintys.







JBL
Dažnas dalyvis

Klube: ne narys

Parašė žinučių: 536

2021-05-26 16:22 1968 žinutė iš 1975 Atsakyti forume: visiem Atsakyti privačiai: JBL Įtraukti JBL Į adresų knygelę
Pirmiausia išbandysi , o tada žinosi ko tau reik Šypsena Lentos patampymui dėsi mažo žingsnio 4 menčių sraigtą ir tiek žinių.


Gimp ra:
Uzdavinys paprastas - is 25 AG variklio gauti max, nes tai 30 AG "gelezis" (25AG nupirktas, nes 30 AG pristatymo terminai isvis neaiskus (gal lapkritis, jei isvis neatsauks uzsakymo), o 25 AG buvo cia ir dabar (arba imi arba norinciu eile laukia)).
Variklis kolkas ne ant valties net - visi rpm matavimai, greiciai ir pan bus daromi po apkatkes. Greitis nera prioritetas, norisi dinamikos ir kad gal kokia lenta patampyti gautusi (kateriukas - plastikas 4,65 m. 310 kg + variklis 85 kg + zaislai visokie (akumai, benzo bakas, minn kota) dar kokie 100 kg.

Gimp



JBL ra:
Pirmiausia tai reikalingi dabartiniai parametrai - tai yra apkrova, max greitis, apsukos prie max greičio, sraigto parametrai - tada galima galvoti. Oras tikriausiai pas šitą variklį neužribotas, tai nelabai ką ten gali daugiau ir reguliuoti. Sukinėti virš 6000 bet kuriuo atveju nėra labai jau sveika. Šiaip ribotuvas greičiausiai programiškai uždėtas ant 6K. Beje kas per uždavinys, nes net jei ir būtų tiekimas normalus - didelės prasmės tame nematau keisti į tos pačios kubatūros variklį su +5AG.


Gimp ra:
Yra variklis Tohatsu 25 AG, kuris identiskas Tohatsu 30 AG (kubatura ta pati - 526 cm3), tik pas 30 AG rpm yra 5250-6250 vs 5000-6000 pas 25 AG. Pakelti AG paprastai nesigauna Ne(kompo keitimas atsistotu gal 900 EUR, prasiuti firmwaro neina (uzrakinta pas Tohatsu)), todel idomu ka galima max padaryti, kad 25 AG butu kuo arciau 30 AG (pirkti 30 AG irgi nesigauna, nes tiekimo terminai tai...Apsvaigęs?

Galvoju sumazinti sraigto zingsni, kad apsukos butu ties maksimaliom ribom, tik nezinau ties kiek rmp suveikines ribotuvas. Gal kas zino is praktikos ar ribotuvai uztatomi ant rpm aukstutines ribos ar siek tiek auksciau (tada kelciau iki 6250 rpm. jei ECU neblokuotu)?

Taip pat galkas zino kaip skirsis tu varikliu dinamika iki max rmp - t.y. ar 25 AG bus "tupesnis" uz 30 AG ar skirtumas atsiras tik nuo >6000 rpm? Greitis - ne prioritetas, prioritetas - dinamika.

Vienu zodziu - laukiamos protingos mintys.










saulens555
Dažnas gerietis

Klube: VIP narys

Parašė žinučių: 377

2021-06-02 06:04 1969 žinutė iš 1975 Atsakyti forume: visiem Atsakyti privačiai: saulens555 Įtraukti saulens555 Į adresų knygelę

JBL ra:
Pirmiausia tai reikalingi dabartiniai parametrai - tai yra apkrova, max greitis, apsukos prie max greičio, sraigto parametrai - tada galima galvoti. Oras tikriausiai pas šitą variklį neužribotas, tai nelabai ką ten gali daugiau ir reguliuoti. Sukinėti virš 6000 bet kuriuo atveju nėra labai jau sveika. Šiaip ribotuvas greičiausiai programiškai uždėtas ant 6K. Beje kas per uždavinys, nes net jei ir būtų tiekimas normalus - didelės prasmės tame nematau keisti į tos pačios kubatūros variklį su +5AG.


Gimp ra:
Yra variklis Tohatsu 25 AG, kuris identiskas Tohatsu 30 AG (kubatura ta pati - 526 cm3), tik pas 30 AG rpm yra 5250-6250 vs 5000-6000 pas 25 AG. Pakelti AG paprastai nesigauna Ne(kompo keitimas atsistotu gal 900 EUR, prasiuti firmwaro neina (uzrakinta pas Tohatsu)), todel idomu ka galima max padaryti, kad 25 AG butu kuo arciau 30 AG (pirkti 30 AG irgi nesigauna, nes tiekimo terminai tai...Apsvaigęs?

Galvoju sumazinti sraigto zingsni, kad apsukos butu ties maksimaliom ribom, tik nezinau ties kiek rmp suveikines ribotuvas. Gal kas zino is praktikos ar ribotuvai uztatomi ant rpm aukstutines ribos ar siek tiek auksciau (tada kelciau iki 6250 rpm. jei ECU neblokuotu)?

Taip pat galkas zino kaip skirsis tu varikliu dinamika iki max rmp - t.y. ar 25 AG bus "tupesnis" uz 30 AG ar skirtumas atsiras tik nuo >6000 rpm? Greitis - ne prioritetas, prioritetas - dinamika.

Vienu zodziu - laukiamos protingos mintys.




Feisbuke motor motor perraso programa


Gimp
Dažnas gerietis

Klube: ne narys

Parašė žinučių: 624

2021-06-02 09:14 1970 žinutė iš 1975 Atsakyti forume: visiem Atsakyti privačiai: Gimp Įtraukti Gimp Į adresų knygelę
Abejoju ar Tohatsu (ten sako uzrakinta viskas). Suzukiui tai be problemu.

Gimp


saulens555 ra:

JBL ra:
Pirmiausia tai reikalingi dabartiniai parametrai - tai yra apkrova, max greitis, apsukos prie max greičio, sraigto parametrai - tada galima galvoti. Oras tikriausiai pas šitą variklį neužribotas, tai nelabai ką ten gali daugiau ir reguliuoti. Sukinėti virš 6000 bet kuriuo atveju nėra labai jau sveika. Šiaip ribotuvas greičiausiai programiškai uždėtas ant 6K. Beje kas per uždavinys, nes net jei ir būtų tiekimas normalus - didelės prasmės tame nematau keisti į tos pačios kubatūros variklį su +5AG.


Gimp ra:
Yra variklis Tohatsu 25 AG, kuris identiskas Tohatsu 30 AG (kubatura ta pati - 526 cm3), tik pas 30 AG rpm yra 5250-6250 vs 5000-6000 pas 25 AG. Pakelti AG paprastai nesigauna Ne(kompo keitimas atsistotu gal 900 EUR, prasiuti firmwaro neina (uzrakinta pas Tohatsu)), todel idomu ka galima max padaryti, kad 25 AG butu kuo arciau 30 AG (pirkti 30 AG irgi nesigauna, nes tiekimo terminai tai...Apsvaigęs?

Galvoju sumazinti sraigto zingsni, kad apsukos butu ties maksimaliom ribom, tik nezinau ties kiek rmp suveikines ribotuvas. Gal kas zino is praktikos ar ribotuvai uztatomi ant rpm aukstutines ribos ar siek tiek auksciau (tada kelciau iki 6250 rpm. jei ECU neblokuotu)?

Taip pat galkas zino kaip skirsis tu varikliu dinamika iki max rmp - t.y. ar 25 AG bus "tupesnis" uz 30 AG ar skirtumas atsiras tik nuo >6000 rpm? Greitis - ne prioritetas, prioritetas - dinamika.

Vienu zodziu - laukiamos protingos mintys.




Feisbuke motor motor perraso programa





Gimp
Dažnas gerietis

Klube: ne narys

Parašė žinučių: 627

2021-06-30 00:48 1971 žinutė iš 1975 Atsakyti forume: visiem Atsakyti privačiai: Gimp Įtraukti Gimp Į adresų knygelę

JBL ra:
Pirmiausia išbandysi , o tada žinosi ko tau reik Šypsena Lentos patampymui dėsi mažo žingsnio 4 menčių sraigtą ir tiek žinių.


Gimp ra:
Uzdavinys paprastas - is 25 AG variklio gauti max, nes tai 30 AG "gelezis" (25AG nupirktas, nes 30 AG pristatymo terminai isvis neaiskus (gal lapkritis, jei isvis neatsauks uzsakymo), o 25 AG buvo cia ir dabar (arba imi arba norinciu eile laukia)).
Variklis kolkas ne ant valties net - visi rpm matavimai, greiciai ir pan bus daromi po apkatkes. Greitis nera prioritetas, norisi dinamikos ir kad gal kokia lenta patampyti gautusi (kateriukas - plastikas 4,65 m. 310 kg + variklis 85 kg + zaislai visokie (akumai, benzo bakas, minn kota) dar kokie 100 kg.

Gimp



JBL ra:
Pirmiausia tai reikalingi dabartiniai parametrai - tai yra apkrova, max greitis, apsukos prie max greičio, sraigto parametrai - tada galima galvoti. Oras tikriausiai pas šitą variklį neužribotas, tai nelabai ką ten gali daugiau ir reguliuoti. Sukinėti virš 6000 bet kuriuo atveju nėra labai jau sveika. Šiaip ribotuvas greičiausiai programiškai uždėtas ant 6K. Beje kas per uždavinys, nes net jei ir būtų tiekimas normalus - didelės prasmės tame nematau keisti į tos pačios kubatūros variklį su +5AG.


Gimp ra:
Yra variklis Tohatsu 25 AG, kuris identiskas Tohatsu 30 AG (kubatura ta pati - 526 cm3), tik pas 30 AG rpm yra 5250-6250 vs 5000-6000 pas 25 AG. Pakelti AG paprastai nesigauna Ne(kompo keitimas atsistotu gal 900 EUR, prasiuti firmwaro neina (uzrakinta pas Tohatsu)), todel idomu ka galima max padaryti, kad 25 AG butu kuo arciau 30 AG (pirkti 30 AG irgi nesigauna, nes tiekimo terminai tai...Apsvaigęs?

Galvoju sumazinti sraigto zingsni, kad apsukos butu ties maksimaliom ribom, tik nezinau ties kiek rmp suveikines ribotuvas. Gal kas zino is praktikos ar ribotuvai uztatomi ant rpm aukstutines ribos ar siek tiek auksciau (tada kelciau iki 6250 rpm. jei ECU neblokuotu)?

Taip pat galkas zino kaip skirsis tu varikliu dinamika iki max rmp - t.y. ar 25 AG bus "tupesnis" uz 30 AG ar skirtumas atsiras tik nuo >6000 rpm? Greitis - ne prioritetas, prioritetas - dinamika.

Vienu zodziu - laukiamos protingos mintys.











Nu va pasibandziau su šeimyna po/per "apkatke": su 4 žmonėm (3 suaugę ir 1 paauglys - 340 kg) - 13 km/h [email protected] rpm. Su 250 kg gaunasi ~ 21 km/h ir gal 5200 rpm. Su 170 kg - 38 km/[email protected] rpm gal ir vienas plaukiau 36 km/h @5700 rpm.

Mastau mažinti sraigta nuo 12 3 menčių iki 9 coliu 4 menčių. Komentarai - laukiami.


JBL
Dažnas dalyvis

Klube: ne narys

Parašė žinučių: 545

2021-06-30 09:13 1972 žinutė iš 1975 Atsakyti forume: visiem Atsakyti privačiai: JBL Įtraukti JBL Į adresų knygelę
Teisngai mastai. 12 per didelis žingsnis tokiai apkrovai vienareikšmiškai . Sakyčiau 10 žingsnis 3 menčių arba 9 - 4 menčių.
Aš būčiau už 4 menčių. Pas mane valtis 4,5m 290 kg vien tik korpusas. Tie patys 25AG , tik Yamaha ir karbas, be to 2 cilindrų, tavo manau galingesnis , kad ir užribotas. Užsidėjau praeitą savaitę 4 menčių 9 žingsnį neržaveika SOLAS. Tai 4 žmones ~350 kg - ~32 km/h,
3~260 kg - 35-36 km/h, 2-1 38- 39 km/h @[email protected] Įdomiausia, kad originalus aliumas 3 menčių 10,5 žingsnio su 1-2 žmonėm sukasi iki 6000 ir ~ 40 km/h važiuoja. Bet su 4 mentim bent mano korpusas žymiai geriau posūkiuose, nėra kavitacijos ir nekrenta nuo gliso staigiau sukant. Be to stabiliau glisuoja mažesniais sūkiais. PVZ vienas plauki 33 km/h @5300.
Tiesa sakant, tikėjausi, kad plaukiant 1-am - suks iki ribotuvo, bet panašu , kad arba žingsnis realiai kiek didesnis arba vis tik atraminio ploto skirtumas gana didelis gaunasi. Geriau būtų kiek mažesnio diametro, pvz 9,5" vietoje 10", manau važiuotų greičiau.




Gimp ra:

JBL ra:
Pirmiausia išbandysi , o tada žinosi ko tau reik Šypsena Lentos patampymui dėsi mažo žingsnio 4 menčių sraigtą ir tiek žinių.


Gimp ra:
Uzdavinys paprastas - is 25 AG variklio gauti max, nes tai 30 AG "gelezis" (25AG nupirktas, nes 30 AG pristatymo terminai isvis neaiskus (gal lapkritis, jei isvis neatsauks uzsakymo), o 25 AG buvo cia ir dabar (arba imi arba norinciu eile laukia)).
Variklis kolkas ne ant valties net - visi rpm matavimai, greiciai ir pan bus daromi po apkatkes. Greitis nera prioritetas, norisi dinamikos ir kad gal kokia lenta patampyti gautusi (kateriukas - plastikas 4,65 m. 310 kg + variklis 85 kg + zaislai visokie (akumai, benzo bakas, minn kota) dar kokie 100 kg.

Gimp



JBL ra:
Pirmiausia tai reikalingi dabartiniai parametrai - tai yra apkrova, max greitis, apsukos prie max greičio, sraigto parametrai - tada galima galvoti. Oras tikriausiai pas šitą variklį neužribotas, tai nelabai ką ten gali daugiau ir reguliuoti. Sukinėti virš 6000 bet kuriuo atveju nėra labai jau sveika. Šiaip ribotuvas greičiausiai programiškai uždėtas ant 6K. Beje kas per uždavinys, nes net jei ir būtų tiekimas normalus - didelės prasmės tame nematau keisti į tos pačios kubatūros variklį su +5AG.


Gimp ra:
Yra variklis Tohatsu 25 AG, kuris identiskas Tohatsu 30 AG (kubatura ta pati - 526 cm3), tik pas 30 AG rpm yra 5250-6250 vs 5000-6000 pas 25 AG. Pakelti AG paprastai nesigauna Ne(kompo keitimas atsistotu gal 900 EUR, prasiuti firmwaro neina (uzrakinta pas Tohatsu)), todel idomu ka galima max padaryti, kad 25 AG butu kuo arciau 30 AG (pirkti 30 AG irgi nesigauna, nes tiekimo terminai tai...Apsvaigęs?

Galvoju sumazinti sraigto zingsni, kad apsukos butu ties maksimaliom ribom, tik nezinau ties kiek rmp suveikines ribotuvas. Gal kas zino is praktikos ar ribotuvai uztatomi ant rpm aukstutines ribos ar siek tiek auksciau (tada kelciau iki 6250 rpm. jei ECU neblokuotu)?

Taip pat galkas zino kaip skirsis tu varikliu dinamika iki max rmp - t.y. ar 25 AG bus "tupesnis" uz 30 AG ar skirtumas atsiras tik nuo >6000 rpm? Greitis - ne prioritetas, prioritetas - dinamika.

Vienu zodziu - laukiamos protingos mintys.











Nu va pasibandziau su šeimyna po/per "apkatke": su 4 žmonėm (3 suaugę ir 1 paauglys - 340 kg) - 13 km/h [email protected] rpm. Su 250 kg gaunasi ~ 21 km/h ir gal 5200 rpm. Su 170 kg - 38 km/[email protected] rpm gal ir vienas plaukiau 36 km/h @5700 rpm.

Mastau mažinti sraigta nuo 12 3 menčių iki 9 coliu 4 menčių. Komentarai - laukiami.





astronotas
Dalyvis

Klube: ne narys

Parašė žinučių: 80

2021-06-30 12:10 1973 žinutė iš 1975 Atsakyti forume: visiem Atsakyti privačiai: astronotas Įtraukti astronotas Į adresų knygelę
Sveiki
Gal kas parduodate dalimis Mercury-Marine 115hp
Reikalingas laisvos eigos daviklis(OEM-8M0181784)
Naujas,dėvėtas ar šeip vertingas patarimas.


Gimp
Dažnas gerietis

Klube: ne narys

Parašė žinučių: 628

2021-06-30 13:36 1974 žinutė iš 1975 Atsakyti forume: visiem Atsakyti privačiai: Gimp Įtraukti Gimp Į adresų knygelę

JBL ra:
Teisngai mastai. 12 per didelis žingsnis tokiai apkrovai vienareikšmiškai . Sakyčiau 10 žingsnis 3 menčių arba 9 - 4 menčių.
Aš būčiau už 4 menčių. Pas mane valtis 4,5m 290 kg vien tik korpusas. Tie patys 25AG , tik Yamaha ir karbas, be to 2 cilindrų, tavo manau galingesnis , kad ir užribotas. Užsidėjau praeitą savaitę 4 menčių 9 žingsnį neržaveika SOLAS. Tai 4 žmones ~350 kg - ~32 km/h,
3~260 kg - 35-36 km/h, 2-1 38- 39 km/h @[email protected] Įdomiausia, kad originalus aliumas 3 menčių 10,5 žingsnio su 1-2 žmonėm sukasi iki 6000 ir ~ 40 km/h važiuoja. Bet su 4 mentim bent mano korpusas žymiai geriau posūkiuose, nėra kavitacijos ir nekrenta nuo gliso staigiau sukant. Be to stabiliau glisuoja mažesniais sūkiais. PVZ vienas plauki 33 km/h @5300.
Tiesa sakant, tikėjausi, kad plaukiant 1-am - suks iki ribotuvo, bet panašu , kad arba žingsnis realiai kiek didesnis arba vis tik atraminio ploto skirtumas gana didelis gaunasi. Geriau būtų kiek mažesnio diametro, pvz 9,5" vietoje 10", manau važiuotų greičiau.



Jei ne paslaptis kiek už sraigta atsistojo ir kur pirkai?


JBL
Dažnas dalyvis

Klube: ne narys

Parašė žinučių: 546

2021-06-30 14:04 1975 žinutė iš 1975 Atsakyti forume: visiem Atsakyti privačiai: JBL Įtraukti JBL Į adresų knygelę
Parašiau tau į PM, pakartosiu ir čia - siunčiausi iš USA eshopo , kainavo ~200EUR su vskuo.


Gimp ra:

JBL ra:
Teisngai mastai. 12 per didelis žingsnis tokiai apkrovai vienareikšmiškai . Sakyčiau 10 žingsnis 3 menčių arba 9 - 4 menčių.
Aš būčiau už 4 menčių. Pas mane valtis 4,5m 290 kg vien tik korpusas. Tie patys 25AG , tik Yamaha ir karbas, be to 2 cilindrų, tavo manau galingesnis , kad ir užribotas. Užsidėjau praeitą savaitę 4 menčių 9 žingsnį neržaveika SOLAS. Tai 4 žmones ~350 kg - ~32 km/h,
3~260 kg - 35-36 km/h, 2-1 38- 39 km/h @[email protected] Įdomiausia, kad originalus aliumas 3 menčių 10,5 žingsnio su 1-2 žmonėm sukasi iki 6000 ir ~ 40 km/h važiuoja. Bet su 4 mentim bent mano korpusas žymiai geriau posūkiuose, nėra kavitacijos ir nekrenta nuo gliso staigiau sukant. Be to stabiliau glisuoja mažesniais sūkiais. PVZ vienas plauki 33 km/h @5300.
Tiesa sakant, tikėjausi, kad plaukiant 1-am - suks iki ribotuvo, bet panašu , kad arba žingsnis realiai kiek didesnis arba vis tik atraminio ploto skirtumas gana didelis gaunasi. Geriau būtų kiek mažesnio diametro, pvz 9,5" vietoje 10", manau važiuotų greičiau.



Jei ne paslaptis kiek už sraigta atsistojo ir kur pirkai?




Paskutinis puslapis. Atgal
Puslapiai: <pirmas -10 77 78 79 
Tikrinti, ar yra naujų atsakymų temoje
Atsakyti Kitos temos Nauja tema



Pranešti apie naujas žinutes šioje temoje
Mano prenumeratos

Statistika

Žvejų klubas: 1.697 Žinučių forume 1.864.040 3.006 Narių klube 2.179 Banga.lt laikrodis 20:00 Dažnai užduodami klausimai ir atsakymai



Žvejų klubas

Moderuoja: sadyvra, saruj, Mansell, BangaLT
Statusas: ne narys (Įstoti)
Forumas
Naujienos
Nariai
Foto
Nuorodos

Banga.lt klubai


Mano įrankiai

Privačios žinutės
Mano temos
Dienoraštis
Draugų adresai
Mano duomenys

Mano meniu

Į mano meniu įkelti puslapį: Pakabinami ir stacionarūs valčių varikliai, atsarginės dalys , eksploatacija ir remontas

Prisijungę draugai

Visi draugai

Paieška

 

Dažnai užduodami klausimai