Metro alternatyva tramvajui?

Metro alternatyva tramvajui?

Sveiki, dauguma vilnieciu yra susidure su skambiuoju, kamsciu problema Vilniuje isspresianciu, “greitaeigiu” tramvajumi. Siuo klausimu verda n diskusiju, projektas sistemingai kisamas igyvendinti, nors to negalima buvo daryti, kol pagal LT ratifikuota UNESCO konvencija, inzinierianiai planai ir projektai nebus nusiusti perziurejimui (nors viskas seniausiai paruosta, kiek teko girdeti, tai dar nepadaryta).
Stai atsirado naujoji alternatyva - METRO, kuria kasant atviru kasimu (ne giluminiu), kastai labai panasus su tramvajaus ir eksploatacija ateityje daug pigesne, taip pat kamsciu sprendimas realesnis. bent jau tokia info teikiama specialistu.
Daug informacijos apie sia galimybe perskaiciau http://www.vilniausmetro.lt/ .

kokia gi jusu, pagrinde vilnieciu, nuomone siuo klausimu? Nekaltas

Ir vel politine reklama uzsiimineji ? Kiek cia seniai gelbejot masiuli… su labai abejotinos autorystes, turinio ir patikimumo atsishaukimais.

dabar apie metro puslapiuka ishkepet ir vel stumi ? Ir vel anoniminis projektukas ?

Beje, pateikta "studija". pavarcius susidaro toks ispudis kaip pirmamursio rashinelis su palubinsko pagrindimu. (ash turiu galvoje ne buvusi seimuna feliksa palubinska…)

Beje, smagiai skaitosi skaitosi tokie kalbos perliukai: "analizes zanalize parode" (kalbininkui savo ryshkiai permokat.

Tik metro. Tramvajus yra pasenęs dalykas ie Europos miestai jo po truputį atsikrato.

metro - affigienai Gerai kuri partija su tokiu projektu ishstoja? nu tai, mielieji, ciupkit kastuvus, ir jau galit pradet shachtas kast - akivaizdzhiai bus pademonstruota, kad zhmones tikrai dirba.

pirmiausia niekas nieko nestumia. visu antra - klausiama nuomones buvo. visu trecia, palauk dar koki desimteti, manau ne tik tramvajaus, bet realius ir metro projektus pamatysi Šypsena

akivaizdziai inzinieriniai dalykai tikrai tolima tamstos sritis. prasyciau tu, pas kuriuos sioje sfetoje didele praraja geriau nesireiksti. aciu

deja, ne visi tai supranta. jau geriau dviaukstes sankryzas statytu, o ne tramvaju tiestu…

[quote]CTEPBA rašė:
akivaizdziai inzinieriniai dalykai tikrai tolima tamstos sritis. prasyciau tu, pas kuriuos sioje sfetoje didele praraja geriau nesireiksti. aciu

[/quote]

uzhtat fantastika tamstai artima. ish pasireishkimu matosi.

uzhtat fantastika tamstai artima. ish pasireishkimu matosi.

[/quote]

isigilinta. beje nepergyvenk, kaunui nauju transporto technologiju idiegimas kolkas negresia =]

[quote]CTEPBA rašė:
isigilinta. beje nepergyvenk, kaunui nauju transporto technologiju idiegimas kolkas negresia =]

[/quote]

ash ir nesijaudinu. tik prie ko cia Kaunas, jei kalba apie Vilniu? ar, kai pritruxtama argumentu, butina bandyti nukreipti kalba? ka gi, ka gi, afigiena argumentacija pozicijai apginti Cha cha

o fantastika, ir neisigilunus, - fantastika Labas

metro geriau nei tramvajus. taciau velgi abejoju, kad ji verta tiesti po senamieciu. miegamuosiuose rajonose verta. klausimas aiksu kiek tai kainuos

[quote]Vienišas_Vilkas rašė:
klausimas aiksu kiek tai kainuos

[/quote]

pagaliau uzhduotas TAS klausimas. tixliau, reiktu paklausti, AR tai apsimoka?

as cia va biski kazko nesupratau… va del UNESCO - tramvajaus negalimaNe O tunelius iskasinet metro galima? Nustebęs Cipa, ten tas paveldas, kur po zeme, kaip ir po barabanu?

pagaliau uzhduotas TAS klausimas. tixliau, reiktu paklausti, AR tai apsimoka?

[/quote]

o va apie tai pasnekesim, kai bus suskaiciuoti balsavimo biuleteniai.

kashtai skirsis labai. pvz kastai atviro kasimo sutampa su tramvajaus tiesimo. taip pat priklauso nuo salies, pvz. baltarusijoje yra pigiau statyti metro 3kartus, nei ES salyse, taigi jei pritraukti darbo jega is Baltarusijos vel kiek pigiau. vietomis(tokiose kaip senamiestis), aisku reiktu giluminio kasimo, taip butu issaugotas kulturinis paveldas ir butu ne tik metro iejimas, bet ir muziejus, tokius pavyzdzius turime Atenuose bei Romoje. kai kur galetu buti pavirsinis vaziavimas. zodziu viskas priklauso nuo inzinierijos. be abejo patogu butu tiesti tarkim metro nuo mjiegamuju rajonu link centro, bet visa tai tik laiko klausimas.
tramvajaus statyba kelia daug neaiskumu… tarkim jo statybai reikia bent 10m plocio, o kai kuriose pylimo gatvese plotis siekia vos 6m. vakar teko Tarptautinė kulturos paveldo ekspertes (ICOMOS nares) pasisakymu, tai tiesa sakant buvau pakraupusi.

pagaliau uzhduotas TAS klausimas. tixliau, reiktu paklausti, AR tai apsimoka?

[/quote]

laikui begant aisku apsimoka. Vilnius pleciasi, transporto problemos tik dideja.
tai ne metu klausimas. manau sulauksime dar ir kitu savivaldybes rinkimu Šypsena

[quote]CTEPBA rašė:
laikui begant aisku apsimoka. Vilnius pleciasi, transporto problemos tik dideja.
tai ne metu klausimas. manau sulauksime dar ir kitu savivaldybes rinkimu Šypsena

[/quote]

gal galima butu suzhinoti, kada planuojama perzhengti milijono gyventoju riba?

beje, kaip didzhios inzhinieriniu stebuklu ir viso kito expertes zhinove, turetai zhinoti, kad net ir metro exploatacija kainuoja. ir shiek tiek daugiau nei nauji kailiniai Drovus

apie tai ir snekama, kad metro kasimas leis atkasti ir kulturini sluoksni, jo nesunaikinti, o atitinkamai pritaikyti ir etc. jis kaip tik yra, kur Vln buvo gynybiniai vartai, dabar tose vietose nori tiesti tramvaju. taip pat gatvese, kurios laikomos kulturiniu paveldu.
taip pat pateiktame tramvajaus plane neteisingai pazymetos senamiescio ribos, jos labai sumazintos, o tramvajus neva nukeltas uz jo ribu.

gal galima butu suzhinoti, kada planuojama perzhengti milijono gyventoju riba?

beje, kaip didzhios inzhinieriniu stebuklu ir viso kito expertes zhinove, turetai zhinoti, kad net ir metro exploatacija kainuoja. ir shiek tiek daugiau nei nauji kailiniai Drovus

[/quote]

pirmiausia, apie tai, kad reikia milijono gyevntoju, kad butu irengtas metro, yra sovietiniu laiku mitas. visu antra, metro eksploatacija yra pigesne nei tramvajaus.