20kkm su T Avensis

20kkm su T Avensis

Kadangi senesneje tema labai issiplete (ir kartais ne i tema), perkeliu pagrindine info cia.

Rida/laikotarpis: 20.000 km/6 men.
Modelis: T Avensis Wagon D4D D-CAT
Variklis: 2.2 turbo dyzelis
Galia: 177Ag/400Nm
Pavaru deze: 6M
Vid. kuro sanaudos: 7.8L (60% miestas, vazinejimo stilius vidutiniskai agresyvus, 40% - uzmiestis, magistrales pagrinde, 120-160km/h ribose)
Max bandytas greitis: 220km/h (spidometro parodymai, akseleratorius dar nebuvo ismintas iki galo)

Ivykiai:

  1. Sunkiai (ilgai) uzsivedinedavo prie +5 - 0C, esant saltam varikiui. Nustatyta programines irangos klaida. Kol kas iranga nepakeista, klaida apienama pries uzvedant palaikant ‘ant degimo’ 15 sec - uzsikuria taip kaip reikia;
  2. Atsirado pasalinis garsas is variklio skyriaus esant minusitei temperaturai - vibracija skleide oro filtro korpusas, sutvarkyta pakeitus garso slopinimo komplekta.

Ispudziai ir savybes:
Geriausias ispudis 400Nm. Kartais jautiesi tarsi tave su visa masina kazkas issove is ‘ragatkes’ ir svarbiausia dabar issilaikyti uz vairo, kad nenulektum kur nors ant galiniu sedyniu.
Pakabai, valdymui, pavaru dezei neturiu jokiu priekaistu. Viskas savo vietose, taip kaip turi buti.

Stabilumo kontrole koncervatyvi, isijungia su tam tikru pasaliniu garsu galineje dalyje - nors man tai labiau privalumas, nes ne visada speji pamatyti mirksincia lempute. Atripraslydimo kontrole - atvirksciai - gana liberali, ‘nedusina’ variklio be reikalo.

Ergonomikoje yra keli dalykai, ka noretusi pakeisti - neapsvieciami nakti veidrodziu uzlenkimo ir reguliavimo mygtukai. Nepatogu pasiekti priekiniu valytuvu ir autonominio sidymo mygtukus - trukdo vairas. Sedynes kaip tokio performance automobiliui galetu buti labiau prilaikancios i sonus - nors kitu priekaistu joms nera - patogios.

Labai geras dalykas - autonominis pasildytojas - veikia tik uzvedus varikli, bet silta ora pradeda pusti jau po keliu minuciu.

Isores/vidaus isvaizda - skonio reikalas. Tiesa, panelei galetu buti naudojama siek tiek geresnes kokybes medziaga, netgi coroloje ji atrodo kokybiskesne/brangesne.

Asmenine isvada: specifinis automobilis, labiau skirtas tiems, kam komforto iranga yra maziau svarbi nei performance. Komforto iranga sis Avensis nusileidzia konkurentams uz tokia pat kaina (nera odos, nera CD changerio, Xenonu, parkavimo kontroles, el sedyniu, mp3 grotuvo). Taciau jei kriterijus yra techniniai duomenys - Avensis visa galva stovi auksciau uz to paties kainu lygio/klases auto. Auksciau yra tik audi su 3.0 TDI (450Nm), BMW3 ir 5 su 3.0D (500Nm), taciau pastaruju kainos yra didesnes nuo 20 iki 60 tukst. didesnes.

aga, sakiau kad kokia nors bliekele atsipalaidavo, kalbant apie tuos “keistus garsus” Cha cha

A matėt reklamą, kur mzda 6 Cha cha giriasi, kad yra ne tik, kad geriausia mašina pasaulyje (nu ką jau čia ir slėptiCha cha), bet dar 12klt už - analogišką avensį pigesnėCha chaCha chaCha chaCha cha O avensis be to ir plikas išeinaCha cha

užtat subaru niekuo nesigiria. tik kartais (pvz., šiandien ryte), šeiminyką priverčia pirmą kartą susirasti, kur yra galinis kablys, ir tempti į gatvę keturis kartus daugiau kainuojantį bmw ir šešiskart daugiau kainuojantį lexus Cha cha

Subaru darbinis arklys gavosiCha cha

Ot tai blyn, pamiršau visaiCha cha Dar būtų tekę traukti 12 kartų pigesnį NXCha chaCha chaCha chaCha cha Bo tokiu oru vasarinės padangos tai gėrisCha cha Teko su alfa varyt. O ana su dunlopais kaip džipas per viską važiuojaCha cha

čiuju čia dėl tos kaladėlės ant sankabos pedalo Nekaltas o dunlopai kokie - wintersport?

p.s. sorry, b737 Cha cha

ten “spec” komplektacija, kur galima pataupyt, ten pataupyta Cha cha Tik is isores ar po plastmasem to nesimato Šypsena
Ir jei neklystu, palyginamoji reklama siais laikais nelegali Cha cha

http://www.dunloptires.com/dunlop/display_tire.jsp?prodline=Graspic+DS
-2&mrktarea=Winter

nu tipo kažkas tokioCha cha

Ir nevaryk ant kaladėlėsCha cha Dabar realiai kojos nebeįskaustaCha cha

22.000 km
Perprogramuotas kompiuteris (susije su anksciau minetu sunkiu uzsivedimu).

Pasekmes:

  • uzsivedimas OK
  • juntamai pagerejo trauka prie zemu apsuku

JuokiasiGerai

gar dar Nm dadėjo?..
ApakęsCha cha

kiek kalbejau su tokvila, max Nm skaicius neturejo pasikeisti. Taciau ju teigimu - torque kreive tikrai kitokia. Kas jauciama ir praktikoje.

tai negi negalėjo parodyt kreivės pakitimo pavyzduko?..
Nekaltas

tiesa sakant as ir neprasiau…nes nesitikejau kad apart uzvedimo dar kas nors pageres.

Malonus siurprizas tskant.

friends again Šypsena

nu jo japonai kartais pawaro!

idomus straipsnisGerai informatyvus toksŠypsena galetu buti daugiau tokiuTaip