Buhalterine apskaita UAB

Buhalterine apskaita UAB

Sveiki,

Tai va pradejau registruoti UAB, uzsiims tarptautiniais pertvezimais, db klausimas nuo ko pradeti tvarkytis su buhalterine apskaita? Kuom ji skiriasi nuo individualios imones buhalterines apskaitos, na tiek kad saskaitas reikia isstatyti ir surinkti tai man aisku, bet kaip jas apiforminti ir panasiai?

jei kam nesunku ir ismanot tai butu idomu jei papasakotumet, na siaip aiskus galiu as ta buhaltere pasisamdyti ji daug nekainuoja, kad keles saskaitas apfiformintu per menesi, bet paciam ir reiktu suprasti kas ir kaip ten vykstaŠypsena

pasisamdyk buhalterę ir domėkis, nes iš forumo tikrai ne ką tesužinosi. Mano draugai bandė savo UAB’e patys buhalteriauti, bet užsidegimo turbūt pusei mėnesio tik užteko- nutarė samdytis firmą…

Aš kažkaip apsiribojau http://www.tezaurus.lt ir kolkas dar nesiparinu dėl gilinimosi į buhalteriją, nes ir taip pradžioje yra ką veikti. O šiaip labiau padėtų www.tax.lt forume nei čia.

O aš dabar kaip tik svarstau: samdyti buhalterę (pusei etato, galės dirbti namie) ar buhalterinę įmonę (kavinės apskaitai vesti). Gal turit minčių, kas geriau?

Manau geriau firma buhalterine. Jei kaune galiu parekomenduoti, nedidelei imonei sutvarko uz 100 lt i menesi…

Apakęs oho, tikrai nuliuko nepamiršai? Tik 100 Lt? Būtų geras, bet deja - reikia Vilniuje…

O tu skaičiavai kiek normali buhalterė su visais mokesčiais kainuotų? Šypsena

Nejuokink mano dede Vilniui buvo nusisamdes praktikante kazkokia mokejo 500lt,ten darbo 2-3 dienom,o cia 100lt gerai butuCha cha beja nepatariu imti studentu,nes privels nesamoniu poto galu neatrasit.Blogaicia kaip ta taisykle skupas moka dvigubai.

Albanas, vat tame ir esmė, kad samdyti firmą buhalterijai vesti jau darosi pigiau, nei samdyti buhalterę. Taip, jei buhalterei turėsi afigienai daug darbo, tuomet geriau buhalterė. Bet jei darbo, kaip tu sakai, 2-3 dienom, tada firma gaunasi pigiau. Aišku 100 Lt, tai kažkas iš fantastikos srities, bet 250-500 Lt jau visai realu ir nesamonių nepridaro. Laimingas

o tai ne Liežuvis Aišku kad skaičiavau. Kol kas atrodo, kad pigiau, nei firma (vienoje firmoje pakalbėjus kaip kas pasakė, kad kainuos 2000 plius PVM Nekaltas) Tuomet buhalterė pusei etato labiau apsimoka. Bet man širdis irgi linksta labiau prie firmos, tuo labiau, kad paskutiniame darbe taip dirbome ir viskas buvo Gerai Na gal reikės dar prasieiti per daugybę buh-įmonių ir pasieškoti optimalaus varianto Paplepėkim O tai su tom buhalterėm… susirgs, atostogos, dar kas nors…

[quote] jau matau, kad pradedu įsijausti į boso- šlykštuko vaidmenį Cha cha
[/quote]

vita, aš tezaurus pasirinkau dėl to, kad jie pradžioje taiko valandinį įkainį, kol nesužino iš tavęs jiems tenkančio krūvio. Dabar jis iš manęs laaabai mažas. O po pusmečio nustato fiksuotą kainą ir pirmyn. Gali su jais pabandyti pašnekėti kiek turi buh. dokumentų ir kiek tokį kiekį tvarkyti maždaug kainuotų. Įmonių daug ir kiekviena skirtingai kalba, tad pokalbiu su viena neapsiribok.

ok, ačiū tranzai už info, būtinai pasinaudosiu SkaitauMirkt

Ne tikrai nuliuko nepamirsau, musu imoneje du darbuotojai, vykdom prekyba ir esame pasirase sutarti su buh firma (individuali imone, ten viana buhaltere bet su 15 metu patirtim) ir mum sutvarko viska uz 100 lt.

firma- savi pliusa (kaina)
buhaltere-savi minusai (kaina), savi pliusa (viskas po ranka, ir viskas lanksciau)

Vieningos nuomones niekada nebus, reikia isiaiskinti individualius poreikius.

Na tai taip ir reikėjo sakyti, kad ten viena buhalterė aptarnaujanti kelias firmas. Tokiu atveju su kaina turėtų būti viskas normaliai. Laimingas

Zhinau Vilniuj kas tvarko nuo 500lt per men.priklausomai nuo apimties.

Nagi nagi kas tokie?

Daug kurie. Tie patys tezaurus irgi. Laimingas

Bijau, kad dauguma buhalteriu begs nuo pervezhimais uhsiimanchios imonesCha cha nepatikimi labai…