Sveiki,tai va gal prie reikalo,auto-mazda 626 89m 2.0 dohc.Problema-tik uzvedus varikli jis padirbes 1-2 sekundes iskart gesta,zvakes naujos,laidai geri,oro srauto matuokle pakeista,benzo yra,pompa liktais veikia…Beje toks jausmas lyg kas atjungtu benzo ar padavima ar pan.Dekui uz pagalba.
Užvedi šaltą, apsukos sukyla virš 1500 rpm…ir gęsta. Paskui , jei rakto neišjungęs bandai užvest - nesiveda. Išjungi, vėl įjungi - vėl vedasi ,apsukos sukyla ir gęsta.
Ir gęsta todėl kad dingsta kibirkštis…
Jei variklis šiltas, apsukos nesukyla, variklis normaliai dirba…iki 1500 rpm.
Jei viskas yra taip - tai ragai komutatoriui.Jis avariniam režime.Turėjau tokį atvejį su 2,0l paprastu varikliu.
Komutatorius - - tai tokia pasagos formos mikroschema po skirstytuvo dangteliu.
Nors galiu ir klysti…Neturėjau reikalų su tokiu varikliu…
Pons Ramoonas teisingai pastebejai,bet as issukes viena zvake ir ja pajunges ant laido ir padejes ant motoro ziurejau ar uzvedus varikli yra kibirkstis.Pasirodo yra.Reiskias kazkas su benzu,arba purkstukai nepurskia arba dar kazkas…
Nu ne inteleektas…O palikta galimybė kažkiek judėt, jei jau komutatoriui šakės…Režimą pakeist tik su komutatoriaus pakeitimu…
Kai man taip buvo,ir supratau kas darosi, parpjoviau namo beveik 100 km neviršydamas 1500 rpm…
o pas tave apsukos uzkyla kai tik uzvedi? nes gali buti del daviklio aushinimo skyschio. jei jis rodo, kad variklis shiltas, tai neriebina mishinio tada ir gali padusti. jei nedirbtu purkshtukai neuzsivestu
Užvedus mazda apsukos nekyla,bet reikia ilgai sukt kol užsiveda.Tada pora sek padirba ir gesta.Buvau nuemes ta kompa ar komutatoriu tai ten niekas sudege neatrodo…Beje po ta dežute yra gal kokios 3 reles.Gal jas reikia tikrint?Beje o lambda zondas gali but kaltas?Ar jei jis sugedes mašina užsikurtu?