Optimalus automobilio pasirinkimas

Optimalus automobilio pasirinkimas

Kaip ir pribrendo reikalas seimos autoparka papildyti nauju egzemplioriumi. Naujam pirkiniui planuojama isleisti nuo 15 iki 25 tukstanciu litu. Jis turetu buti nesenesnis nei 98 metu. Del klases tvirtu apsisprendimu nera, is esmes tiktu tiek kompaktines, ties vidutines, tiek didesni modeliai. Galbut tik mazesni nei golfo klases ar labai dideli automobiliai jau neatitiktu keliamu reikalavimu. Pasirinkimo kriterijai butu tokie: Modernumas, Kaina, Vagiamumas, Nuvertejimas, Eksplotacijos kaina, Komfortiskumas, Saugumas (na cia atsirado pasiskaicius GMC tema Šypsena). Is potecialiu kandidatu saraso ir kart atmeciau bmw ir mercedes automobilius (del ju kainos ir nuvertejimo), taip pat VW ir audi (del vagiamumo ir kainos). Koki automobili jusu nuomone geriausia rinktis? Tarkim perkant kompiuteri labai lengva apskaiciuoti, kas yra optimalu. Ar galima issirinkti optimalu automobili?

Tiesa, kol kas labiausiai zvalgausi i opel markes automobilius. Patinka tiek astra, tiek vectra, tiek omega (kalba apie 98 - 01 metus). Apie astra cia jau skaiciu ivairiu atsiliepimu, butu idomu ja palyginti su kitais modeliais.

na kol kas dar negirdejau kad zigulius vogtu… be to jie pigus Mirkt

Taip pat modernus ir komfortiski Šypsena

O ne lengviau butu nueit i autoplius.lt arba mobile.de pasiziuret kokios gaunasi, kokios labiau prie sirdies, po to gali dar del saugumo nueit ir pasiziuret cia: euroncap.com/ ir tada jau pagal sumazinta pasirinkimo sarasa arba klaust arba pasinaudot bangos paieska ?..

man rodos ziurek i japonus. Carisma/Lanceriai, civic aerodecas - sita klase. Kodel? todel, kad is vokieciu lieka tik fordai ir opeliai, prancuzu ramia sazine rekomenduoti negaliu, nes neduok dieve reiks remontuoti, svedo uz tokia kaina >98 m. gero nepaimsi.

sutinku - suvedimo traukutė vienai tokiai '00 gamybos prancūziškai mašinai kainavo net 62 litus. kalbant apie japonus - panašių metų gamybos modeliuose vidaus apdaila ir garso izoliacija vis dar egzotika, o įnvestuojant nemažą kiekį litų norisi bent kažkiek komforto…

Na autopliuse paskutiniu metu perziuriu visas naujienas uz tokia kaina, bangos temas ir taip pastoviai paskaitineju. Patinka nemazai automobiliu, tarkim tie patys opeliai, primeros, almeros, galantai, carismos, carinos, xantios, xsaros, civic, acordai, saabai (tiesa cia su metais sunkiau) ir t.t. Turiu savo kriterijus, pagal kuriuos renkuosi, bet zinau nedaug informacijos apie konkrecias masinas, todel ir sukuriau tokia tema.

labai platus spektras. susisiaurinčiau iki sedano / universalo, benzino / dujų / dyzelio, susižinočiau draudimo įmokas konkretiems agregatams, pagaminta anglijoje / neanglijoje Šypsena ir t.t. apskritai - keturiais metais senesnis saab’as bus geresnis pasirinkimas nei civic’as, nebent egzistuoja moralinis striomas perkant metus, o ne automobilį.

geriausiai sumažinti pasirinkimo spektrą iki noriu/nenoriu…

Tai dar nulek ir i carsurvey.org gal siektiek lengviau bus po to sprest ŠypsenaO rinkis taip: 4 durys, 2 durys, nesvarbu; galinga, negalinga, vidutinio galingumo, jokio skirtumo; benzo suvartojimas ir t.t. ir panasiai : Beje dar gali pasiziuret ir italiskas masinas(pvz alfa romeo 145) … tik su ju ekplotacija speju bus brangiau(arba kai kurie servisai neapsiims is vis tvarkyt) negu kitu be to italisku masinu elektronika nera stipriausia vieta uztai dizainas super Šypsena. Arba pvz subaru neblogi masiniukai, tik 4wd daro savo itaka ekonomijai. P.S. pats su carisma vazineju, bet labai trumpai taip kad rimtu argumentu is patirties kolkas neturiu. Carisma tarpinis variantas tarp lancerio ir galanto.

Na jei taip siaurinti, tai butu sedanas, turbut benzinas (nes naujos kartos dizelio uz sita kaina nepaimsiu, o ir vazinejama juo bus apie 25000 km per metus, taip kad dizelis neatsipirktu turbut), na draudimo imokos lyg ir pasvertos atmetant didziaja dali vokisko autoparko. Moralinio striomo del senesniu metu kaip ir nera, tiesiog idomu, kiek po 5 metu kainuos 93 metu gamybos automobilis.

jauciu jei ismetus visas temas kaip “koki auto pirkti” tai awtabanginiuose liktu gal kokios 15 temu… Nekaltas

apie 16 Juokiasi

As kaip visada galiu pakomentuot tik citroen ŠypsenaXsara lyginant su Xantia butu naujesne masina, saugi (remiantis ne euroncap testais, o praktika xsara nei ibrezimo zmonem, fiato vairuotojui kelione baigesi tragiskai Liūdnas ) Naujo modelio isvis miela masina, jeigu dar HDi dyzeliukas tai sukas ujujuj. Tik reikia ieskot nedaug dauztos. Taciau xsara lieka xsara, komforto, vietos maziau negu xantia. Visgi klase skiriasi. Nors jeigu bijai hidro pakabos, xsara jos neturi ŠypsenaDabar del xantia. Kadangi pinigu suma kiek didesne, be vargo iseitu naujas modelis nuo 98metu. Kaip tik yra viena 98 metu 2.0l exclusive uz 13 000lt. Arba dar labai fainas variantas 98 metu V6 3l automatas universalas. Praktiskas seimyninis universalas, su smagia sirdute. Kas liecia kriterijus. Modernumas - naujoji karta atrodo isties graziai, o viskas ko reikia yra. Kaina - Kaip jau rasiau pries tai, tikrai nesikandziojanti Vagiamumas - esu girdejas tik apie 2 citroen vagystes, viena karta kai islupo maga ir daiktadezej rado raktelius, o kita karta is garazo 91metu 2l xm ir dar su signalizija. Cia buvo kersto akcija ŠypsenaNuvertejimas - naujasis modelis neturetu daug nuverteti, del gana daug turimu pliusu, mobile.de exlusive variantai pvz. 2000 metu xantia 2l HDi universalo kebulu kaina artima C5. Bet kaip ir bet kas, visgi linke nuvertet. Eksplotacijos kaina - grumlt.citrina.lt gali pasiskaityt kaip zmogus eksplotavo 95 man rodos metu Xantia. Tai yra jau naujesnis modelis, su daug istaisytu bug’u. Cia tikrai nebus bedu. Komfortiskumas - pravaziuok su tvarkinga xantia…suprasi… Saugumas (na cia atsirado pasiskaicius GMC tema ) - Xantia turi maisus priekyje ir sedynese (didelius, kad apsaugotu galva) Taciau priekis visgi linkes stipriai lankstytis, zuvusiu neteko matyt, bet palyginus su darbatinem auto neispudingas saugumas. Nors tuometu pas visus panasiai buvo. Vienas didelis pliusas, stabilumas. Sita daikta sunku apverst, nebent specialiai to noresi. Visumoje stenkis issirinkt ne konkretu modeli, o konkretu automobili. Jog nebutu stipriai dauztas ir bilekaip atstatytas. Jog nebutu uzdrostas ir t.t. O daugiau apie xantia gali rast prirasyta begale temu paieskoj. (ypac mano meiles ir kitu neapykantos lyriku xantiai Šypsena ) Gal rodos jog as pamises citro myletojas, taciau kuo mane zavi xantia visgi yra ne tai jog tai Citroen. O tai jog tai yra pgerai subalansuotas automobilis. Visi turi pliusu ir minusu. Bet siame auto as matau isties gera balansa. Ir kaip visad, daryk test drivus, su keleta tos pacios markes auto ir suprasi ko nori. Jeigu buni kns, galima butu suorganizuot testdraiva su keleta xantiu.

Na mineta carsurvey irgi pavarciau, prie progos reiks rimciau paskaityti. Dekui uz linka. Siaip jau noretusi 4 duru, variklio - vidutinio galingumo su nuokripiu link galingesnes (pvz. labai patiko vectros variantas su 2l 16v, kuri isspaudzia 150 arkliu), benzo suvartojimas nera pats aktualiausias, nes kaip minejau vazineju saliginai nedaug. Italiskos masinos zimona grazu. Ypac kokia 156 alfa. Vistik sioje vietoje nugali racionalumas. Kolega vairuoja lancia kapa, tikrai matau, kiek vargstama su remontu ir kiek jis kainuoja. O apie carisma tai labai rimtai galvoju. Vienintele beda - jos greitai isperkamos, todel gero varianto reik ilgai ieskoti.

Taip

Dekingas Sadness uz issamu komentara. Su xantia gyvenime teko siek tiek susidurti. Nerealu ispudi paliko pasivazinejimas su 3 litru xantia activa. Vienas kolega taip pat eksplouja 97 2,1 td exlusive varianta, taip pat patenkintas Šypsena. Kaune cia kaip suprantu twp citrinom uzsiima? Autopliuse uzkliuvo sitas variantas: autoplius.lt/lt.php/2;search_action;view;urlid;224159;main_ limit;-1 ; keista pasirode kaina (vistik auto nera toks senas, plius exlusive). Taip pat idomu butu gauti daugiau info apie naujesnio modelio xantia benzininius variklius. Tarkim 1,8 man pasirode kiek silpnokas, 2,0 (jei ten tikrai 150 hp) kaip tik, o 3,0 nuo dvieju galingumu kazkaip mazokai skiriasi. Gal turi daugaiu info apie situos agregatus. Silpnos vietos, apytiksles kuro sanaudos ir t.t.