Kaip OOOO coupe gt i gala diskinius tarmozus pritaisyt?

Kaip OOOO coupe gt i gala diskinius tarmozus pritaisyt?

Vadinas taip… Yra tokia sena pirda ir uzdejus ratus su paltesniais ir didesniais kalioshais nelabai galas stabdo. Kalades naujos, atregulioti gerai, ik ziauriai kaista ir smarkiai uzmynus priekis zymiai geriau stabdo nei subine. Klausimai: ar reikia ten ka nors perdaryt dedant diskus nuo bulkos ar kitos coupe? Ar butinai reikia su visu balkiu keist? Ir kaip ten rucnykas jungiasi? Dydelis dekui jeigu isdrysit ziniom pasidalint Alus

o kuom tau bugniniai blogi,rankinis pas juos joptararai Gerai.vazinejau seniau su primera tai,kai uztrauki visa sikna ant sauso asfalto sukasi. pas mane dabar beskej gale diskiniai ,tai rankinis nu nx.nors apskritai audiniu rankiniai Blogai Veee

Va va pritariu drylio Nekaltas su rankiniu nekas, aš apie silkę kalbu,tai su jos svoriu ir dydžiu tai iš vis ne kas … Bet kai jau trukteli,tai Cha cha Nors žiemą,geriau nerasi, užmest nesunku ir valdyt labai Gerai

Del rankinio tai dzin, nedaug as jo naudoju, man svarbiau darbiniu stabdziu veiksmingumas. Bo galas konkreciai nestabdo ir ziauriai kaista palakscius. Nežinau rodos galas toks lengvas o vistiek su platesnem padangom snipstas gaunasi…

Nezinau, kaip OOOO, bet antram Golf balkio keisti nebutina, reikia pakeisti tik ashis, nes jos laiko stabdziu suportus. Ir dar rankinio trosus. Keiciant ziurek, kad ant cilindruko esanti rankinio traukute lengvai judetu, nes dazniausiai jos buna uzrudijusios, o tai uztrauksi, atleisi rankini, o kaladeles neatsileis ! Darant sau, geriausia, kad juos perrinktu - nauju gumu komplektas kainuoja apie 12 Lt.

Manau bus tas pats kaip ir golfukui. Nes asys keicias. Dekui Alus

tai priekis ir turi stabdyti zymiai geriau ne subune Cha cha, ka nori kad su lyk kiekvienu rimtesniu stabdzio nuspaudimu galas blokuotusi kaip su rucnyku? Juokiasi

O jei galinius pakeist i bugninius tik didesnius? forum.xtra.lt/viewtopic.php?t=736 Cia tema apie rankinio perdaryma i hidraulini, bet 7 zinutej mintis apie passato bugnus gal tiktu ir tavo atveju?

Tai kad tas ‘zymiai’ per daug zymu. Su 13’ ratais viskas ok buvo o uzmovus didesnius Ne. As nemegejas lakstyt (juolab su '83 kupeku Juokiasi), bet kartais greiciau i posuki ivaziuojant ir stabdant priekis labai bjauriai slystelna i sona (o mano manymu jau jau slystu tai visa auto skersai). Manau cia del to jog galiniai tarmozai per silpni… O ideja del didesniu bugnu man patiko, einu skaitinet. Thanks Mirkt

Tai jei jau “sportini” vaziavimo stiliu palaikai. tai ir su rankiniu sportishkai padirbek Gerai. Gamintojai visu stabdziu efektuvuma derina pagal variklio galia, o ne pagal ratu dydi. jei pas tave uzdeti netinkami ratai, tai tada butinai keisk ir stadziu sistema Gerai. Bet visu pirma reiktu gerai perinkt esama stabdziu sistema. Ji turetu efektyviai stabdyt, nekaist ir t.t. gal ji kaista delto, kad uzstrige cilindriukai nevaikshto

Anoks ten sportinis stilius… Tiesiog kaip ir visi kai masinu nera noris savo tacke pagainiot ir tiek… O su rankiniu as nemoku, ir darbinio uztekdavo. Seip kalades nestringa, ir rankinis gerai laiko (ant sauso asfalto be problemu apsisukt galima). O va stabdant darbiniu stabdziu jei masina ben kiek pasvyra, labiau prispaustas ratas nestabdo kaip reikiant o priekis ciuozia. Nebent cilindriukai sudile Nekaltas Tik kaip juos patikrint Nekaltas

o toj “senoj pyrdoj” ant balkio gale yra stabdžių reguliatorius? Jei taip, tai nuimk, sujung vamzdelius ir stabdys. Bet nesuprantu kam tau to reikia? Juk galiniai ratai audinėj tik vežėčios. Sukasi ir tiek.

Nea ant balkio ten nieko nera… Ne Tik man atrodo jokio skitumo kad galiniai ratai tik pempiasi, stabdymui vistiek svarbus. Ant zvyro ar seip slapiam kelyje viskas ciki: visi ratai ciuozia, masina paslysta ir vel atleidus stabdi ir uzmynus gaza paklusniai sukasi, o vat ant sauso asfalto negali smagiai i posuki lekt…