Na suprantu jie savo darba dirba, bet kuo toliau tuo labiau jei isnagleti pradeda posuki tik jungia ir vaziuoja, o tu dekis kur nori… vos i sona neiciuoziau ir visos knygos ant grindu atsidure
Negi jiem sunku palaukti 1 sekunde kol vienintele masina pravaziuos?
As irgi pastebejau, kad Lietuvoj situacija po truputi darosi panasi i Amerikos. Ten pirmenybe sankryzose ir siaip keliuose turi tas, kurio tacka didesne. Todel ir vazineja visi su 5 l sedanais ar pick-up’ais. O stabdzius prie sankryzos ar isvaziuojant is salutinio kelio tik retas prisimena. Nezinau, reiktu kazkaip tuos autobusu ir siaip dideliu masinu vairuotojus drausmint…
Aha, nuolatinis bajeris Jei avarija tai dar ir kaltas gali buti, ziuri pagal tai, tis kur susitrenkei su autobusu jei autobuso priekyje atsiduri - jis kaltas, jei gale - tai atseit nepraleidai…
Del tos ju pirmenybes tai tiesa, siaip ir stengiuosi praleisti, bet buna jau lenki - ziurek jis jau rikiuojasi ir mauni priespriesiais arba ant stabdziu dedi, arba esi vienintele masina kelyje - jau cia vairuotojo zmoniskumo klausimas ir mandagumo, jei vis tiek rikiuojasi naglai - tai jau labai negrazu, stoji staigiai ir lauki kol ta sraige issliaus i kelia/…
cia tai teisybe net bajeris yra
kaip kamazas vaziuoja per nereguliuojama sankryza??
kamazo vairuotojas pasiziuri ar neatvaziuoja kitas kamazas ir vaziuoja taip ir su autobusais
jei tu vienas kelyje ir lenda autobusas - tikrai tau nesunku irgi vaira kairiau sukteleti Va jeigu lystu tada kai pilna auto ir tau ner kur dingti - kitas klausimas. O dabar vairuotojas paziurejo, kad tu gali kuo laisviausiai pasitraukti ir + naudodamasis tuom, kad jo pirmenybe islindo… normalu (aisq ziurint dar kokiu greiciu jis lindo )
man tai nesunku, jei tik butu kur as galiu ir i desine ir i kaire vaira pasukti, kad tik maisna pralystu ir bortais nerieketu vaziuoti o cia uzsidare kelias ir daryk ka nori
Pasakysiu is savo puses (4 metai vazinejimo uz autobuso vairo Vilniuje).
Pirmiausiai tai jei vaziuosi toliau, tas naglumas isgaruos ir autobusas sustos, buk tuom tikras
Antra, paziurekit kada nors is sono, koks vairuotoju procentas isleidzia autobusus is sustojimo. Geriausiu atveju vienas is 20. Kol nachaliskai neiskisi nosies, tol nei vienam nesauna i galva praleisti, is cia ir atsiranda sita kvaila priespriesa.
Nepagalvokit kad teisinu situacija kai kely vaziuoja viena ar dvi masinos ir lendama pries jas, net neziurint ir nepraleidziant. Tokiu situaciju mazai, dazniausiai vaziuoja ne 1 o bent 20-30 masinu ir jeigu pavyzdingai stovesi ijunges posuki, nepraleis nei vienas.
Truksta abipuses pagarbos, ir nebutu tokiu piktumu.
Policija apie ivykusias tokioje situacijose avarijas pasake sitaip : “jei gausi i priekine autobuso dali, busi tikrai kaltas, jei kazkur i pati uzpakali, gali but pripazintas ir nekaltu”. Taip kad tas KET norma eismo ivykio atveju tampa net labai gincytina del tos dalies kurioje parasyta jog “privalo isitikinti jog kiti eismo dalyviai praleidzia”
tada tai suprantama bet siaip kaip burbuliatorius raso - jie dazniausiai sustoja, tarpas lieka pravaziavimui tik vat is kur zmogui zinoti ar praleis ar net nemato jis taves gal girtas koks
ne tai kai ash jo dar nepradejau lenkti ir jis rodo posuki ir rikiuojasi tai jo, bet kai tu jau pusiaukeleje ji lenkdamas ir jis pradeda tave i antra eile spausti tai zhinai… gerai jei nera mashinu