pats benzinas juk jokios galios vienas neatiduoda, tam dar reikia deguonies. kas ish to jei tu pariebinsi mishini (daugiau benzo tarkim prie to paties deguonies kiekio), nesudegusi dalis benzo isheis per dusle ir ish to beveik jokios naudos, tik anglevandeniliais gamta patershi. jei didini degalu kieki tai buk malonus paduoti ir oro daugiau (t.y. ishlaikyti kazhkoki tai optimalu mishini)
bet kazkur macaiu grafikus inete
kur matesi kad didesnis siesk tei kgalingumas pir liesesnio misinio nei prie 14,7:1 kaip skaitoma standartas koks uti buti kad pilnai sudegtu benzas ir butu maziau tersimo
bet kaip supratai is grafiko kad liesesnis siek tiek galingesnis bet daugiau tersalu gaunasi del to ir yra problema
Klysti,daugiau galios atiduoda liesesnis mišinys.(iš to pačio kuro kiekio)O riebesnis reikalingas tam kad sumažint degimo temperatūrą,nes tada sumažėja detonacijos pavojus,galima ankstint degimą ir sudeginti daugiau kuro Rezultate galingumas gaunamas didesnis…
tai reiskias as buvau teisusu kad ant lieseniomisinio galima isgauti daugiau galios
tik problema tame kad pats variklis negali atlaikyti tokiu kiekiu galios
Ne galios o detonacijos…liesas mišinys linkęs detonuoti del savo degimo savybių ir del aukštos(lyginant su riebesniu)degimo temperatūros .Tai viena iš tiesioginio įpurškimo sukūrimo priežasčių…ten oro/benzino santykis siekia 17…
[Klysti,daugiau galios atiduoda liesesnis mišinys.(iš to pačio kuro kiekio)O riebesnis reikalingas tam kad sumažint degimo temperatūrą,nes tada sumažėja detonacijos pavojus,galima ankstint degimą ir sudeginti daugiau kuro Rezultate galingumas gaunamas didesnis…
[/quote]
tai reiskias as buvau teisusu kad ant lieseniomisinio galima isgauti daugiau galios
tik problema tame kad pats variklis negali atlaikyti tokiu kiekiu galios
[/quote]
Ne galios o detonacijos…liesas mišinys linkęs detonuoti del savo degimo savybių ir del aukštos(lyginant su riebesniu)degimo temperatūros .Tai viena iš tiesioginio įpurškimo sukūrimo priežasčių…ten oro/benzino santykis siekia 17…
[/quote]
nu del tiesioginio ipurskimo skaiciaucapie GDI mitsubu sugalvota tai visai nieko ten tos idejos ir aisku jos veikiancios ir naujose tackose jau igyvendintos
ir ten suspaudimo laipsnis 12-13 labai normalus skaitosi
ir daugiau galios is to pacio benzo kiekio isgaunama
ir variklio ekonomija apie 30 procentu pasidaro
tai kaip ten rase kad benzininis netgi ekonomiskesnis uz dizelini pasidaro
tik vat gaila kad visa tai naujose tackese kuriu dar po kolkas ipirkti daugelis negali
porsas o kaip pvz toks variklio uzturbinimas gana paprastas ir kaskiek efektyvus gal
pvz
nuvarai pas mestriuka paprastai kad biski pariebintu misini
ir paankstintu degima iki kol nedetonuoja
manau kad prie reibesnio misinio degimas gali buti biski ankstesnis ir del to galima dar islosti kokius 5-10 ag gal
ar as klystu ?
Teoriškai -taip,bet praktiškai ankstinimas turi ribas- be galios stendo neatreguliuosi,nes dar yra toks dalykas kaip ZONDAS(čipas gali zondą "įgnoruot"