turiu tokiu minciu:
- pasislifuoti variklio galvute tik nezinau kiek reikia nuimti mm ir ydomu kiek tai dadetu ag ir kiek kainuotu tas reikalas
- poto turiu dar minti ideti ant keliu milimetru didesnio diameto voztuvus ir kiek tai galetu teoriskai dadeti ag ir ar sudetingai tai padaryti - ir dar paskistytojo velenelis su prilgintais ant kazkiek mm pirstais ir kur toki gauti ir velgi kiek tai gali dadeti ag ir kaiktai gali kainuoti
masina audi 80 2.0E 83kW variklio modelis 3A
na cia siaip man idomu jei kas yra susidure labai prasyciau parasyti savo nuomone
na, siaip jau esu susipazines tik su karbiuratoriniu dvigu tobulinimu, bet is viso to, ka rasei darau tokia isvada: kur kas ekonomiskiau ir protingiau butu isimest koki chipuka ir to daugmaz turetu pakakti. zinoma, visada yra vietos tobulinimui, bet jei nesi visiskai pakvaises del skraidymo po trasa, tikrai nepatariu bjaurot variklio. patikek, po tavo siulomu navarotu dvigas neilgai pratemps. kainuos viskas nemazai (tiksliai nepasakysiu kiek), apetitas kurui isaugs zveriskai.
scorpas rašė: gal jau geriau dek chip'a , nesivelk i samadielkas
nu chipo kainike nemaza
plius manau is cipo maziau naudos nei is tu dadielku
o jei pirma pasidrius visas tas dadielkas ir plius chipas
tai butu manau daug bet turbut jau kaina gautusi didesne nei masinos
zvierius rašė: na, siaip jau esu susipazines tik su karbiuratoriniu dvigu tobulinimu, bet is viso to, ka rasei darau tokia isvada: kur kas ekonomiskiau ir protingiau butu isimest koki chipuka ir to daugmaz turetu pakakti. zinoma, visada yra vietos tobulinimui, bet jei nesi visiskai pakvaises del skraidymo po trasa, tikrai nepatariu bjaurot variklio. patikek, po tavo siulomu navarotu dvigas neilgai pratemps. kainuos viskas nemazai (tiksliai nepasakysiu kiek), apetitas kurui isaugs zveriskai.
gerai tada paimkim tik galvutes lsifavima
kaina kiek zinau nedidele del slifavimo turetu pasidaryti variklio naudingumas didesnis to pasekoje arba didesne galia arba maziau kuro
del kitu isvardintu pakitimu sutinku kad turetu issuakti didesni kuro suvartojima bet nemanau kad zveriskai viskas priklauiso nuo to kiek paduosi oro atitinkamai reikes santykinai ir benzino
jei paduosi mazai oro reik ir maziau benzino
vienu zo turetu priklausiti kaip ir dabar viskas nuo pacio vazinejimo stiliaus
zvierius rašė: na, siaip jau esu susipazines tik su karbiuratoriniu dvigu tobulinimu, bet is viso to, ka rasei darau tokia isvada: kur kas ekonomiskiau ir protingiau butu isimest koki chipuka ir to daugmaz turetu pakakti. zinoma, visada yra vietos tobulinimui, bet jei nesi visiskai pakvaises del skraidymo po trasa, tikrai nepatariu bjaurot variklio. patikek, po tavo siulomu navarotu dvigas neilgai pratemps. kainuos viskas nemazai (tiksliai nepasakysiu kiek), apetitas kurui isaugs zveriskai.
Jei tiksliau, tai - variklio ilgaamžiškumui neatsilieps visai, apetitas kurui praktiškai nepasikeis. O vat kainuos tiek, kiek tu pinigų tikrai neskirsi.
Na, jei jau vistik ryšiesi - paskui parodyk ir man, svajoju pamatyti "keliais milimetrais didesnius" vožtuvus
mentosas rašė: a man px, pas mane audi 2.0, bet dar ne bent kas gali pasisokineti, geras varikliukas...
O jei norechiau dragsterio,tai norechiau atsipirkti savo honfda prelude 2.0 DOCH...ysimesciau cipuka,filtriuka ir butu raketa...
na tikrai nesigincysiu kad negeras man irgi labai patiko kol nepamaciau tokiu variantu kad yra pvz b4 su 2.8
ir ypac kai pas mane daba mieste ryja apie 12l
tai tas 2.8 gal kokiu 1l daugiau rytu o galaii daug didesne
zvierius rašė: na, siaip jau esu susipazines tik su karbiuratoriniu dvigu tobulinimu, bet is viso to, ka rasei darau tokia isvada: kur kas ekonomiskiau ir protingiau butu isimest koki chipuka ir to daugmaz turetu pakakti. zinoma, visada yra vietos tobulinimui, bet jei nesi visiskai pakvaises del skraidymo po trasa, tikrai nepatariu bjaurot variklio. patikek, po tavo siulomu navarotu dvigas neilgai pratemps. kainuos viskas nemazai (tiksliai nepasakysiu kiek), apetitas kurui isaugs zveriskai.
Jei tiksliau, tai - variklio ilgaamžiškumui neatsilieps visai, apetitas kurui praktiškai nepasikeis. O vat kainuos tiek, kiek tu pinigų tikrai neskirsi.
Na, jei jau vistik ryšiesi - paskui parodyk ir man, svajoju pamatyti "keliais milimetrais didesnius" vožtuvus
pas mane pagal dokumentacija turetu buti iejimo voztuvas 33.8 mm o pas galingesnes audines kur 118 ir 125 kw yra 3 mm didesni voztuvai o pas dizelini 2 mm iddesni tai jei tiktu ilgis tai gal butu imanoma ideti nuo dizelio tuos voztuviukus ir kaskiek gtas skyles per kelis 22 padidinti galvuteje nu cia aisku jei ten yra tiek laisvos vietos ir jei aisku tai nepakentu
zvierius rašė: na, siaip jau esu susipazines tik su karbiuratoriniu dvigu tobulinimu, bet is viso to, ka rasei darau tokia isvada: kur kas ekonomiskiau ir protingiau butu isimest koki chipuka ir to daugmaz turetu pakakti. zinoma, visada yra vietos tobulinimui, bet jei nesi visiskai pakvaises del skraidymo po trasa, tikrai nepatariu bjaurot variklio. patikek, po tavo siulomu navarotu dvigas neilgai pratemps. kainuos viskas nemazai (tiksliai nepasakysiu kiek), apetitas kurui isaugs zveriskai.
Jei tiksliau, tai - variklio ilgaamžiškumui neatsilieps visai, apetitas kurui praktiškai nepasikeis. O vat kainuos tiek, kiek tu pinigų tikrai neskirsi.
Na, jei jau vistik ryšiesi - paskui parodyk ir man, svajoju pamatyti "keliais milimetrais didesnius" vožtuvus
na galvutes slifavimas kaskiek turetu atsiliepti ilgaamzizkumui bet manau kad to amziaus man uztektu bet kitas kalusimas jei paslifuosi galvute ar neteks pradeti pilti 98 benza ir kaip i tai reaguos nors ir ne labai protingas bet kaskoks kompas
del galvos slifavimo kainu Vilniuje, tai nieko nepasakysiu. bet gimine tuo verciasi suvalkijoje, kaina 100lt.
su voztuvais zaisti nepatariu, shnipshtas gausis. o del oro, tai dalykas toks: jo ismetimo pagerinimas duos gal netgi daugiau naudos nei paemimo. cia zinoma tavo reikalas, man nuo to nei silta, nei salta, bet tikrai nepatariu taip bjaurot masiniuko. chipukas yra daug patikimesne iseitis. o jei jau vis tiek nori boingo, tai forsuok dviga pagal pilna programa ir nereikes sukt galvos.
zvierius rašė: del galvos slifavimo kainu Vilniuje, tai nieko nepasakysiu. bet gimine tuo verciasi suvalkijoje, kaina 100lt.
su voztuvais zaisti nepatariu, shnipshtas gausis. o del oro, tai dalykas toks: jo ismetimo pagerinimas duos gal netgi daugiau naudos nei paemimo. cia zinoma tavo reikalas, man nuo to nei silta, nei salta, bet tikrai nepatariu taip bjaurot masiniuko. chipukas yra daug patikimesne iseitis. o jei jau vis tiek nori boingo, tai forsuok dviga pagal pilna programa ir nereikes sukt galvos.
nu jei forsuosiu pagal pilna programa tai galutineme variante gausis B4 2.8
vietoje B3 2.0
nesiruosiu daug terstis planuoju pirktis B4 2.8
o cia siaip pasibandymui ka gero galima padaryti jei kas negerai bus tai nusipirksiu kita galva padeveta uz kelsi simtus ir vsio
is tikro labiausiai mane domina toks dalykas kaip paskieciuoti kiek mm reikai nuimti nuo galvos ir kiek gausis supaudimo laipsnis
ar kokios formules ar kas yra dare taip
juk anksciau ziguliukus forsuodavo
dar psenais gerais laikais ir drindavo galvas ir nieko blogo nebudavo tai kuom daba toks dalykas taip baisu
be to uz galvutes slifavima apie 20-30 lt ima
tik vat jos nuemimas jau kitas klausimas nebent pats nusiimciau
ten kur rasiau kaina 100lt, tai cia jau su viskuo.
del rusisku ir vakarietisku forsavimo, tai dalykas toks...
vakarietiski auto dvigai yra gaminami vienodo galingumo, veliau juos praforsuojant iki reikiamo lygio. isskirtis tik fiat produkcija. jie gamina irgi vienodo galingumo, tik po to DEforsuoja. o sovietiniai dvigai gamyklos nebuvo nei forsuojami, nei deforsuojami, todel juos buvo paprassta "neskausmingai" uztiuninguoti. mano tevo pirmas ziguliukas irgi buvo forsintas. as tu laiku dar nepamenu, bet senis gyresi, kad dusindavo visas volgas.
deja, bet formuliu apie slifavima tikrai nezinau. bet, mano galva, priejai teisingiausia isvada - tiesiog isigyti galingesni aparata. pranesk, kai jau turesi, ok? sekmes ieskant!
Nuslifavus galvute reiks 98 oktano. Variklio ilgaamziskumas sumazes. Siaip jei planuoji pirkti 2.8 B4, tai tikrai neprasidek su tuo 2.0 forsavimu. ikisi daug pinigu, o naudos bus...
Juk ne tik AG turi lemiama reiksme, ne maziau svarbu yra ir sukimo momentas.O butent Chip tai pagrinde ir duoda. Kiek teko skaityti dabartiniai chipai daug pakelia sukimo momenta, ko pasekoje isauga pagreitis aukstesnese pavarose.
zvierius rašė: ten kur rasiau kaina 100lt, tai cia jau su viskuo.
del rusisku ir vakarietisku forsavimo, tai dalykas toks...
vakarietiski auto dvigai yra gaminami vienodo galingumo, veliau juos praforsuojant iki reikiamo lygio. isskirtis tik fiat produkcija. jie gamina irgi vienodo galingumo, tik po to DEforsuoja. o sovietiniai dvigai gamyklos nebuvo nei forsuojami, nei deforsuojami, todel juos buvo paprassta "neskausmingai" uztiuninguoti. mano tevo pirmas ziguliukas irgi buvo forsintas. as tu laiku dar nepamenu, bet senis gyresi, kad dusindavo visas volgas.
deja, bet formuliu apie slifavima tikrai nezinau. bet, mano galva, priejai teisingiausia isvada - tiesiog isigyti galingesni aparata. pranesk, kai jau turesi, ok? sekmes ieskant!
taip vat taip ir gaunasi kad gali tekti ziuretis kitos masinos anksciau buvau sugalvojes S2
ir rodos viskas butu neblogai bet vat kaina ir plius dar deficitas nerealus tai manau lengviaus usirasti B4 2.8
ir kaina normali ir variklis labai jau ne forsuotas geriau laikyti turetu
nes turbininiai varikliai tarnavimo laikas daug trumpesnis nei didesniu kubaturu varikliu del to pvz gaves S2 praktiskai reiktu daryti kapitalke viso variklio iskaitant ir turbinos
O V6 2.8 jei ten nebuv pravaryta koki 500k km tai dar turetu vaziuoti del 2.8 yra kita beta b4 su 2.8 nevaro i lietuva tikiuosi kad kas nors susitks pavaryti pagal asmenini uzsakyma
plius del 2.8 nepopulerumo lietuvoje ju kaina mazesne turetu buti
4x4 rašė: Nuslifavus galvute reiks 98 oktano. Variklio ilgaamziskumas sumazes. Siaip jei planuoji pirkti 2.8 B4, tai tikrai neprasidek su tuo 2.0 forsavimu. ikisi daug pinigu, o naudos bus...
Juk ne tik AG turi lemiama reiksme, ne maziau svarbu yra ir sukimo momentas.O butent Chip tai pagrinde ir duoda. Kiek teko skaityti dabartiniai chipai daug pakelia sukimo momenta, ko pasekoje isauga pagreitis aukstesnese pavarose.
pas mane ir taip ant mazesniu apsuku sukmo momentas geras 170 prie 3250 kaip benzininiui ne turbo ir tokima paprastam varikliui tikrai neblogai
o chipavimas tai is dalies pakeicia programa taip kad kuras butu sudeginama kuo naudingiau ir neziurima i oro tarsa ismetamuose dujose
nes tos tackes kurios yra su katalizatoriais tokioms tackesm reikia biski riebesnio misinio kad visokios kenksmingos medziagos daug maz sureaguoti katalizatoriuje
del to chipavimas tuom pasinaudoje ir padro biski galingesne
o is gamyklos tokios tacke iseiti negali nes tada neatitiks standartu del tersimo
chipavimas neblogas reikalas viskas
bet as pats po kolkas nepasichipuosiu
nors teoriskai taiyra imanoma susirasti softa internete pasidaryti programatoriu issitraukti mikruske ir ja per programuoti bet neaisku kaip tai paskeis kad paskui nebutu galios keli arkliai ir o kuro kibiras
Kiek maciau paskutineje uzsienio spaudoje, bent jau Europos sajungoje auto su chipais irgi turi atitikti ekologinius reikalavimus. Kaip pavyzdi galiu pateikti V Golfo chiptuninga: 2.0 TDI standartas 103kW/140Ag padare iki 200 AG, bet del dumingumo (kietuju daleliu ismetamosiose dujose) galia sumazino iki 180 AG. Tada jau atitiko visas normas. Lietuveleje aisku kitaip.
Arai, S2 tikrai nereikia bijoti, varikliai pakankamai ilgaamziai, ir jei pries tai prie turbo nebuvo kista nagu, tai ji tikrai vaziuos piuikiai. Problema ta kad dauguma S2 buvo turbintos, o tada tolesne eksploatavimo eiga neprognozuojama. Beje savartyne galima gauti nebloga 2.2 Turbo varikli (aisku senesnes modifikacijos 220AG) uz 3000 - 4000 Lt ir ji ideti i 90 visais varomais. Esu tokia masinele vaziaves, tikrai patiko...
Turiu 2 mintis:
pirma vasara vel nusipirkt koki graba audi 90 4wd 80 metu kokiu.Ir ji uztuninguot,padraskyt,po to sudauzyt ar dar ka.Idomu kaip iseitu jo varikli forsuot.Ilgaamziskumas,ekonomika px ir bendza 98 galim pilt nes vistiek nevazinesi i darba su juo o tik ant linksmumo.Tai va noreciau ishgirst ivairiu patarimu kaip pigiai ir efektyviai padiddint tokio variklio galia(atsukt kuro padavima ir nupjaut duslintuva nesiulykyt)Karba gal galima kaipnors patuninguot?O dabar rimtesnis klausimas kiek tiksliai kainuotu ir kiek ag pridetu chipas bmw e36 325?
Zinau kad turbininiam daug dadeda arkliu.Tiesa savo audinej nupirk turbina bus labai gerai tau tikrai galia padides
kaipnors patuninguot?O dabar rimtesnis klausimas kiek tiksliai kainuotu ir kiek ag pridetu chipas bmw e36 325?
chipo kaina priklauso nuo tavo sugebejimu O ag pridetu gal kokius 5-10, bet reiktu naudot tik 98 benza, uzhpylus prasto benzo gali prastai baigtis.O ir sheip siulycheu tik Dinan arba J.Conforti chipus, geriausi visais atzhvilgiais.
Chiptuning.lv prekiauja V-tech chipais , o V-tech chipus Lietuvoje pardavineja http://www.vimota.lt , manau gali pigiau pasidaryt marijos zemej , nei lekt pas latvius.
4x4 rašė: Arai, S2 tikrai nereikia bijoti, varikliai pakankamai ilgaamziai, ir jei pries tai prie turbo nebuvo kista nagu, tai ji tikrai vaziuos piuikiai. Problema ta kad dauguma S2 buvo turbintos, o tada tolesne eksploatavimo eiga neprognozuojama. Beje savartyne galima gauti nebloga 2.2 Turbo varikli (aisku senesnes modifikacijos 220AG) uz 3000 - 4000 Lt ir ji ideti i 90 visais varomais. Esu tokia masinele vaziaves, tikrai patiko...
nu už 3000 - 4000 lt dar kažkie dasidėjas galėsiu nusipirkti B4 2.8
ir be vargo didelio o isidėti varikli čia jau reikia labai daug laiko ir vien variklio neužteks reikės ir greičiu dėžės ir gal net pakabos tvirtesnės ir stabdžių geresnių idėjus variklis su juo kartu reikia daug ką pakeisti