ne per seniausiai ir as isirasiau sita seniena - tai su klava visai prastai sekesi. o dar kai nuo nfs carbon perejau tai isvis nieko gero nebuvo nfs masina reik priverst slyst - rbr masina reik priverst vaziuot tiesiai tik vakar pradejau normaliau lost - gavau vaira toki gan prasta, bet vis ne klava seip geimas tik kad mano kompas ji sunkiai virskina, ypac trasose su asfaltu
Sugalvojau as pradeti zaisti si ralio stebukla tik kazkaip nesinori su standartasi vazinet o tam http://www.bhmotorsports.com/RBR visko tiek pilna kad glava susisuka besirenkant masina tai pamaciau kazkoki moda kuris uzima 600mbgal kas ji bande ar vertas demesio?
si tuo zaidimu esu labai nusivyles tai kas kad simuliatorius,jei neina normaliai vaziuoti,slysti ant kievieno posukio,jei labiau pastabdai tai dar labiau ciuoza krc…
Oregonas, kaltink tarpinę tarp vairo ir kėdės kolega. O gal pats dar ir su klaviatūra bandei simuliatorių pavažiuot?
Mašina ir slysta jei žvyrkeliu kasiesi per aštrius posūkius net ir tais 60 km/h, to užtenka. O jei būtum tikrą mašiną bandęs greitai vairuoti, žinotum kad slystant stabdžio liest negalima, nes atsitinka tai kas tau kaip suprantu ir atsitiko - visiškai prarandi kontrolę.
Spaudi gazą ir kartu su vairu valdai slydimą, dėka 4wd išsikasi ir nuvažiuosi, jei aišku posūkyje neskrisi dvigubai didesniu greičiu nei jame reikia važiuot.
Visu pirma pries zaidziant tai rally school praeit reiktu, ten naudingu dalyku suzinot galima
o siaip jei su klava zaidzia zmogus, tai tada be prosvaisciu su gamepadu, jau visai normaliai ir kai ipranti stabdyt, pripranti prie valdymo ir t.t., tai ne taip ir slysta ta masina, nebent uzsidedi ne tas padangas
Atsisiunciau as nauja subaru ir kai ja irasai reikia ini faile pakeist pora eiluciu bet kai jas pakeiciu tas ini failas neissisaugo kaip tas eilutes ten pakeisti ?
seip idomumo delei… kas visa rally school perejo perfect? as perejau, nors tas rally school stage per 80 s buvo sunkokas.
p.s. jei setupa masinos darotes patys - kaip differential torque maps paskirstot? as 900Nm centrini dedu, 900Nm prieki ir 600Nm gala (maziau metasi posukiuose, mazesne tikimybe apsisukt ) o daugiau nieko nekeiciu
vat kad tu pabutum toks geras ir galetum aprasyt kas ka ten reiskia, kai ta masina reguliuosji, bo as masinuose tiek pat raukiu kiek ir kosminiuose laivuose zodziu kaip susireguliuot, kad kuo stabiliau ant kelio butu masina, skirtingu keliu/oru ir pan?
Nm - sukimo momentas, o ten kur ji reguliuoji, tai mazdaug nusistatai "masina trauks ar stums " t.y. apkrova asims. o daugiau ka ten reiskia tai tingiu gilintis man svarbu kad posukiuose nesimetyciau taip kaip as nenoriu bet man gaunasi jei galinei asiai duodu daugiau Nm negu priekinei ble geru replay turiu su tokiais bajeriais Freizer Wells trasoj greitis ~120-130 km/h o as 360 laipsniu apsisuku ir toliau nuvaziuoju vnz reguliuoju tik perdavimus, efektas jauciasi stipriai