saab 9-5

saab 9-5

O idomu kuo skiriasi 9-5 nuo 9-5 Aero? Be to Amerikoj jie dar yra 9-5 ARC. As turiu omeny 2003-2004m modeli.

na ka, as turiu 95 jau metus laiko, pirkdamas domejausi,ir rinkausi 2.3t su zemo slegio turbina.Aero - yra modelis su auksto slegio turbina.Nznau kiek ten 3l varikliai geresni, jegos pas juos neispudingai daugiau (200ag) paas mane 170ag.Na tik ten 6cil. manau turetu variklio darbas buti malonesnis. Sakykim as pvz nusivyliau garso izoliacija, tikejausi geriau, ir garsas variklio vaziuojant daugiau kaip 150km/h nekoks, man primena mazda 626.Vaziuokle po metu jau reikalauja remonto, pravaziuota 25tkm.reiktu dar paskaityt pries perkant apie juos, nes pirmijei modeliai turejo bug’u su kompais ir juos nemokamai tvarke atstovybes, apie tai byloja po kapotu esantys ikalti astuonetukai, tokioj metalinej bliekutej.Jei ju nera gali tureti problemu.

Turi kazka pries Mazda 626 ir kodel butent 626, o galu gale apie kokia 626 mes kalbam - GC, GD, GE ar GF? Beje, siaip - daznai vazineji >150 km/h?

Jooo. Bet vistik kuo skiriasi 9-5 nuo 9-5 Aero? Be to Amerikoj jie dar yra 9-5 ARC. As turiu omeny 2003-2004m modeli.

ARC yra komplektacijos pavadinimas, i kuria ieina daugiau irangos nei standartiniame variante, pvz. odines sedynes, lieti ratlankiai, medzio apdaila ir panasiai. Aero yra sportiskiausia 9-5 komplektacija, kuri nuo kitu skiriasi 2.3 litro 250 AG turbininiu varikliu, kietesne sportine pakaba, sportinemis sedynemis, didesniais stabdziu diskais ir pan. Siaip viena is pagrindiniu 9-5 ligu yra borto kompiuteris, kurio pikseliai daznai “numirsta”, o jo pakeitimas yra gan brangus kiek zinau.

Bet jei lyginant tas komplektacijas, tai kuri geriausia, kuri blogesne? Ar nebus sita ARC is prasciausiu komplektaciju? Siaip joje yra koza ir t.t.

ddt nu negink cia dabar savo mazdos dauk kas cia sake kas pas 626 tik neatsimenu pas kuria su garso izioliacija blogai…

Suzinojau, kad tipo pas 9-5ARC varianta su 2,3 varikliu buna skirtingai arkliu. Vienam 185AG, kitam 220AG. Bet tai man atrodo vistiek abu variantai su turbina bus, ar ne? Idomu ar galima atskirt atsidarius kapota, kuris cia variantas?

Arklių skirtumas pas SAAB yra nuo turbinos sukeliamo slėgio,kataloge rašoma taip: 2,3L 136kW-185ag 0,6 bar 2,3L 169 kW-230ag 1-1,4 bar(su trumpalaikiu turbokompresoriaus slėgio padidinimu). Turbūt yra ir kitokių konstrukcinių skirtumų.

Tai vat idomu pagal ka daugiau galima butu suzinoti? Gal kur nors inete galima butu duomenu bazej ivest vin koda? Tada turetu viska apie ta masina pasakyt. Bet abejoju ar tokiu duomenu yra inete. Nežinau

ARC eina iskart po standartines komplektacijos. Aero yra sportiskiausia ir turbut gausiausia, bet su ja tik tas vienintelis 2.3L didelios slegio turbinos variklis siulomas.

Aha, abar aisku Taip

Nei as ginu, nei ka, pats kankinuosi. Bet yra kitas dalykas - man idomu, kokiom kategorijom zmones masto. Vienam M6 labai triuksmauja, kai greitis virs 140 km/h. Kitam - GD ar GE mazdos svilpia (nors jos ir siaip kreivos sleivos, atitampytos bet kaip), treciam ju pakaba triuksmauja… O as ilipau i etalonini Golf V - ir kraupau… 120 km/h - muzikos nebesigirdi kaip variklis kriokia, per siurkstesni asfalta vaziuoji - pakaba “dainuoja”… O kas, kas is musu, po perkunais, istisai vazinejam >140 km/h? Ar kas zino, kaip triuksmauja ta masina, kuria jis peikia? Va kazkada labai dejo ant GF (97-02) mazdu626. O pavaziavau as su viena tokia - totalus kaifas - ratai zvyrkeliu rieda ir neisgirsi visiskai jokiu garsu, nei vejas sniokscia, nei ka. Pasiimi 99 metu vokieciu zurnala, kur jie ismatave triuksma Passat/vectra/Mondeo/M626 salonuose - o pasirodo, “triuksmingoji japone” - tokia pat kaip “tylusis passatas” ir geresne nei “istvermingasis opelis”. So what? irgi galiu pasakyti, kad kazkas pasakojo, kad Lagunu pirmoji karta labai triuksminga, na ir kas is to?.. pries pora menesiu vaziavau nauja MB E klase, kaip keleivis. 80 km keliones manau uztenka, kad suprastum, kad tas legendinis MB nei labai minkstas, nei itin komfortiskas, nei turi tobula garso izoliacija. Tai ko bl noret is prastesniu auto, iskaitant ir SAAB? O kad SAAB’as triuksmingas - nu bliam… Kai variklis dirba 5000 RPM, visi triuksmingi. ir visai as Mazdu neginu Cha cha

Ten ne pats kompas numirsta, bet tik displejus jo. Galima sutvarkyti sita dalyka ir paciam. As dar nebandziau, nors mano NG900 toks pats displejus ir kartais nesimato kai kuriu pikseliu. saab9-5.com/howto/sidrepair.htm cia puikiai matyti kaip galima paciam pasalinti sita gedima.

Dar yra toks daiktas kaip DI plokste, bet tinkamai priziurint,galima isvengti bedu su ja. Use the stock Saab-specified spark plug, properly gapped. For 2.3 liter engines (all 2.3 L engines have Direct Ignition), replace the plugs at least every 30000 miles and re-set the gap every 10s000 miles. Use dielectric grease on the sparkplug boots (Prestone makes this stuff, so it’s easy to find). This should keep the plugs within the specified gap range (.039" to .043" and the engine should never miss a lick. Avoiding over-gapped plugs and plug body-arcing, and the attendant misfiring, appears to prolong the life of the $300 D.I. cassette dramatically. One board participant reports 183000 miles on his DI cassette without a failure. Conversely, my local Saab dealer told me that poorly maintained cars have had DI cassette failures in as few as 50 k miles.

Aiksu, kad galima, bet tik jei tik ne abi rankos kairios. Cha cha Gerai, kad tokiu sprendimu yra, nes jei i dealer’i kreipsies, tai jis iskart pasiulys visa displeju keist, kuris nemazai kainuos. O is 9-5 ligu tai daugiausia buna su elektronika ir sensoriais, pvz. gali mirkseti ABS lempute paneleje, nors su pacia ABS viskas gerai.