Cia toks truputi filosofinis klausimas.Va dauguma musu vazineja su pakankamai atgyvenusiais automobiliais, taciau kiekvienas domimes naujais.Sulig kiekviena karta automobiliai tampa galingesni,salyginai ekonomiskesni,maziau toksiski ir t.t.taip pat pas juos pilna visokiu kontroliu: ABS,ASR,ESP,DSC,EBD,TCS ir daugelis kitu kuriu pavadinimu net norint neimanoma atsiminti.jos koreguoja vairavimo kokybe(nors jas galima ir isjungti),ir aisku tai yra saugu,ir viskas paciu musu labui,taciau ar neiskyla klausimas-tai kam tuojau bus reikalingas zmogus,vairuotojas.Na kad ir MB kruizo kontroles sistema,besilaikanti atstumo nuo priekyje vaziuojancios auto,raktai-korteles(Renault),komandos balsu ir t.t.
Mano klausimas butu ar tai jums priimtina(kad saugu ir naudinga tai ir taip aisku),ir kaip i tai ziuriteAr kartais nepasigesime tokiu dalyku kaip tikra mechanine pavaru deze,normalus rankinis(ne kojinis,ir ne automatinis),sononis slydimas,galu gale knisimasis garazeAs noriu pasakyt ar netruks visu “tikra”,“gyva” vairavimo malonuma garantuojanciu elementu.
Baisiai neplakit
man atrodo kad iki to laiko kai mus privers taip vazineti, kad patys negaletumem vairuoti mes pasensim ir jau mum nebesinores traukyti rankinio posukiuose, o ir siaip maloniau bus laikrasti skaityt ar dar kanors veikti nei vairuoti paciam
Na taip, iš dalies sutinku…
Bet, ar atsimeni tuos laikus, kai buhalteriai, prekybininkai ir šiaip skaičiuotojai naudojo skaitliukus? Atsirado “skaičiafkės” ir visi jomis naudojasi, priprato. Dabar pasiūlyk buhalteriui ar ekonomistui paskaičiuoti ką nors sudėtingesnio su skaitliukais. Jaučiu, pasiųs toliau
Dabar super duper prifarširuoti auto yra daugiau prabangos reikalas, o po 30 metų jie taps įprastu dalyku (atsimenat, kaip žiūrėjom į 5 pavarų dėžę - vos ne stebuklas buvo).
Tada prabangos dalyku taps turėti 83 Opel Senator ar panašų auto - jie jau bus antikvaras…
Na matai,skaicafkes tai daugiau butinumo ir reikalingumo atributas,jis yra butinas,o tuo labiau neteikia didelio malonumo.Vairavimas visai kas kita(bent jau man).
[quote]
®esetas rašė:
tegu būna visas tas faršas, bet tegu įdiegia vieną vienintelę, didelę ir raudoną knopkutę OFF, kad vėl suprastai, kas visgi tas vairavimas yra
as manau kad tas automobilis kuris explotuojamas kasdien privalo turet visus tuos pribumbasus. o va tas kuris darbo dienom stovi garaze, o i gatve isvaziuoja tik laisvalaikiu, gali buti plikas basas ir primityvus iki melynumo…
Ir dar knopkutę Restart (aka RESET)
Išvada tokia - reikia nusipirkti padorų tvarkingą auto dabar ir užkonservuoti jį ketvirčiui amžiaus.
Tada biznį g. b. daryti - visi, pasiilgę tikrojo vairavimo už mokestį galės pasivėžinti “tikrai” vairuodami…
Bendrai, tai vieno auto neužteks…
na, kai bus taip, kad isedi i masina, kasakaj adresa ir ji pati vaziuoja, tai kartai tai bus normalu o jei netycia mes dar pamatytume sita progresa ir tektu apturet pinigu isigyti tam stebuklui - gi nieks nelieps parduoti senuciu savo
pvz man ir automatine deze yra masinoj didelis minusas, jau nekalbant apie kitus navarotus
O kuo blogai? Galėsim gatovi važinėt…
Įsivaizduok, su chebra mostelėjai kokius penkis arba ir jau nebegali vairuoti (nu čia kaip kam, aišku), o čia - pasakai adresiuką ir pristato tave gyvą sveiką namo ar kitą plotą… Svarbiausia pernelyg nepadauginti, kad adreso pasakymas nevirstų veblenimu, kurio sistema nesupras…
blemba, ryte tata pridege man varikliuka mazulkai mano salta buvo na, akumas ne naujas, ko noret reiks pazet kaip ryt bus, jei ka - nusipirksiu nauja…
beje, kur pa pigiaj galima gauti akuma nauja?