tikrai geriau pavykes modelis nei jo konkurentas opel astra
nuomone is autonuomos firmos, su focusais tikrai maziau bedu nei su astrom ir vaziuoti (man asmeniskai) maloniau
Man vat irgi įdomu koks skirtumas apart kėbulo nedidelių pasikeitimų ?
Beje, jei focus’e suveikia keleivio oro pagalvė, tai reiks priekinį stiklą keisti. Iškala.
Gausesnė komplektacija - kondišai ir bla bla, be to, nemačiau amerikansko Focus’o su 1.4 ar 1.6 motoru - kažkaip tik dulitriniai ir dažniausiai automatai į LT atvažiuoja…
Per kažkurias žinias pranešinėjo, kad įstojus į ES reikės "amerikanskas" mašinas pritaikyti pagal ES reikalavimus. T.y. pakeisti žibintus į europietiškus ir dar ten kažką.
Tu pamirsai pamineti, kad tik nuo 2004.01.01 ir tas reikalavimas nebus taikomas iki 2003.12.31 d. isigytom masinom.
Stojimas i ES ir derybiniu isipareigojimu vykdymas yra skirtingom datom taikomi reikalavimai.
Tikrai taip nera. Nereiketu zavetis tuo, kad jie zymiai pigesni - ju kokybe, palyginus su europietiskais
Normalus naudotas fokusas Lietuvoje is dileriu kainuoja ne maziau 30 t. Lt
Apie naudotus Focus straipsniu nebuvo. be to, jie raso apie "adaptuotus" rusijai variantus, tuo labiau - surinktus pas juos.
Apie 1,6 varikli tai jie is vis atsiliepia tragiskai. Kad shaibom su baltu dumu kamuoliais isheitu masinos, pravaziavusios kelis simtus km variklis - ir dar zurnalistams… Che che… O beje, varikliai renkami ne Rusijoje…
Kaina apie 22000-25000 Lt, 2001 metu, cia BRC, didelio kainu skirtumo tarp europietisku ir amerikonisku nepastebeta. Esme kad karavanai ir sedanai yra apie 2000-3000 Lt pigesni uz checbekus tai tiek. Dar karta pakartosiu BRC zodzius: apart buferio ir faru amerikonai nuo europieciu daugiau niekuom nesiskiria. Beje amerikonu posukiai kiek maciau oranziniai taipogi.
Zodziu visai susipainiojes, gal galit pasiulyt ir kokia alternatyva 2000-2001 metu masina iki 25000 Lt?