Riedejimo nuo kalno varzhybos baigesi. (rezultatai 20 zhinute)
Ir dar, galvosukis - koks automobilio svoris turetu pranashuma?
Galiu rinktis lengva, vidutinio svorio, sunku arba Avdzi_bulka. Bulka atpuola del nesisukanchiu guoliu. Nuspresta, kad naujas automobilis turetu neblogai riedeti. Bet kas geriau - sunkus ar lengvas? Aishku butu geriausia nuvaryt ant kalno ir visus tris pratestuot.
P.S. Manau rinksiuos Mazda_3 GT (chia tam atvejui, jei padarytu ir pakilima). Jei pasirodys, kad sunkus auto turi pranashuma - desiu smelio maisha. Beje, koks teiseju pozhiuris i balasta?
respect to tranzas
A to buvau jau labai ant jumi supykes…
Manyciau sunkus, kuo aptakesnis, siaurom padangom
Manau chia ne aptakume esme. Sunkus rieda toliau. Bet jei bus uzhstabdymai, gali nepasiteisinti. Ypatingai, jei uzhstabdymas arti finisho, kur jau nebus nuokalne.
P.S. Mazda 3
Kodel nera esmes aptakume? Riedant bus mazesnis oro pasipriesinimas
Manau labai svarbu siauros senos sukietejusios ir labai gerai pripustos padangos.
Ydomu, ar teisejai leis. Jei automobilis turi buti technishkai tvarkingas, vadinasi padangos turi buti ZHEMINES. Tiesa, protektorius ne mazhesnis kaip 0,4cm. O tokios jau galima sakyti nebe zhiemines. Dar atmosferu 4 inpust ir turetu but gerai
Protektoriaus gylis nemanau kad baisiai svarbus, pora mm sen-ten - jokio skirtumo, svarbiau rastas. Teks pasiskolint kokias "universalias" kinietiskas 15 metu senumo Senesne padanga - kietesne guma - mazesnis pasipriesinimas riedejimui, i padangu amziu niekas gi neziures. Kad tik nepasnigtu iki tol…
Volga 21 su oiginaliom senom sukietejusiom padangom… pripustom iki negaliu… ir dar reiktu guolis gerai sutepti ir stabdziu kaladeles isimti… stabdziai tik bailiams )))))
O variklai bus ijungti?
Kieta pakaba + pripustos iki max padangos = privalumas. Jei bus kliuciu ruozas antroje distancijos puseje , tai sunkesne auto nebus geriau. Pradzioje i bagazine reikia ideti vandens talpa kokiu 100Ltr. ir pries par kliuciu ruoza ji visa ispilt lauk.
Vat chia irgi idomu. Ka daryti tiems, kuriu auto su vairo stiprintuvais?
P.S. Nuspresta, imam Mazda_3 GT. Tik va beda, ji apauta nuliovais Michelinais Maxi Ice, kurie pasizhymi labai dideliu pasiprieshinimu
pasiziurek kad galiniai guoliai nebutu priverzti. Daryk kad truputu klibetu ratas. Tada zymei lengviau riedes
As irgi noreciau tokiose varzybose dalyvauti Kuo sunkesne tuo geriau O dar jei siauros padangos ir mazas pasipriesinimas tai isvis be kuro galima vazinet
Jo, uzvesta irgi gerai. Mini tapke iki galo, ismetamosios dujos sukurs reaktyvine stumiamaja jega, o isijunges radiatoriaus ventiliatorius - traukiamaja, dar peciuko ventiliatoriu issuki iki galo ir tik spek stabdyti.
Reiškias turėsi šiek tiek investuoti ir nusipirkti kokius 13" diskus su naudotom kuo prastesnėm padangom ir viską iki nesveiko idealumo subalansuoti.
13 ten neuzhlenda (14 irgi). Padangu problema ishspresta. Priekiui desim sukaulejusias, gale (jei neuzhprotestuos teisejai) tabletines zapaskes. Dabar daromi ‘nuliniai’ ratu suvedimai, o vakare vazhiuosim pasibandyt. Startuosim minimum su dviem mashinom. Viena bus Mazda_3, kita arba Mazda_2, arba Mazda_6 (zhiuresim, ka parodys testdraivas)
Kas liecia Nakata, taj mazda reik pripazhint geras sprendimas… ir zinoma visi toliau ishvardinti pribumbasai, kaip padangos pripustos stiprokokai…
tai kokie atsiliepimai , kaip sekes
Aha man irgi labai idomu… Na kaip gi pasiseke…