Klausimai-Patarimai

??? Klausimai-Patarimai ???

Rasykite savo nuomones…patarimus, pamastymus, padekime naujokams…kuriems iskyla klausimai, kuriuos mes seniai aptare!
atsilus orams…atsirado daug naujoku…kuriems beveik visiem aktualus klausimas…ka pirkti uz tokia ir tokia suma…!
pastoviai yra klausinejami tie patys klausimai,ar panasus, o gal tiesiog nedrasu paklausti paprasto dalyko viesai forume,tai rasykite ce, nieks nesijuoks…Cha cha

Keli praktiniai patarimai pavasari is asmenines patirties:

  1. Pries islekiant i gatve po ziemos apsuk minimum 2 ratus aplink savo nama. Tai isvengsi slydimo per asfalta po auto ratais ir pailginsi savo bike sezona.
  2. Is anksto uzsisakyk spoileriu komplekta (vistiek menesio begyje teks keisti.
  3. Savo biker’io aprangos gali kol kas nevalyti, nes greiciausiai teks ja valyti ar keiti pirmos savaites begyje.
  4. Jei turi kelis bike’us sezona pradek nuo pigiausio, taip gali gausiai sutaupyti.
  5. Sezono pradzioje veztis pupyte greiztai nerekomenduojama, nes nepavykus pupyte gali buti nepataisomai sugadinta, kaip ir tavo reputacija biker’iu tarpe.
  6. Sezono pradziai isigyk nauja salma, nes net ir pats brangiausias salmas yra pigesnis uz pacia kvailiausia galva.

LabasLabasLabas

Nestabdyk posukyje priekiniais stabdziais, ypac jei kelias slidus.

NU ti kvienas zhmogus normalu patarima dave visi kiti tai … Šypsena

O siiap tai patarimas: Tik isleke ant kelio neskbekit spausti iki galo Šypsena).

nespausti tol kol dar smeliukaz nenuvazinetas mashinu i shonus, nes tada tikraj ant posukiu ant shono gilesitCha chaCha chaCha cha

gal davaite as trinu visas temas kurios pastoviai kartojamos ir is naujo rasomos, tipo del teisiu,del 125ccm,poto visokie patarkit ir kas geriau ir bla bla…kur info kartojasi, sudedam i sia tema,ir bus vienoj vietoj tie patarimai besikartojantis…?????????

jep…tam ir sukuriau sia temaNekaltas

Kad nebutu klausimu, tipo "liau-liau-liau, motociklas neuzsikuria Liūdnas ", siulau pries klausiant forume "ka daryt", patikrinti:

  1. ar bake yra benzino. Mano praktikos pradzioje toks "gedimas" daznai pasitaikydavo.

  2. ar benzinas ateina iki karbiuratoriaus (numauni slangute ir trumpam atsuki kraneli - nezinau ar tai tinka japonams Mirkt ). Buna uzsikimsusiu kraneliu ir ivairiu filtru.

  3. ar gerai pakrautas akumuliatorius (ar yra signalas, ar pijungus sviesas jos nepradeda blankti). Kad neissikrautu, be reikalo nelaikykit ijunge degimo.

  4. ar tvarkoj zvakes (ar visos zvakes duoda kibirksti, ar ta kibirkstis vienoda, ar zvakes vidinis izoliatorius nera slapias nuo benzino)

  5. ar sureguliuotas degimas (ar vienodas uzdegimo momentas visuose cilindruose). Kadangi sis klausimas daugeliui jawistu buna neaiskus, reiks kada parasyt "Kaip reguliuoti Jawos degima zaliems" Cha cha

  6. ar sureguliuotas karbiuratorius, ar jis sandariai priverztas. Cia jau reikia ziuret kiekvieno karbiuratoriaus reguliavimo instrukcijas.

  7. jei atlikot visus isvardintus punktus, o motociklas vistiek nesikuria - teks imtis rimtesnio remonto. Bet cia jau atskira ilga tema.

Patarimas sedint ant motociklo:
Su tuo, kas tuo metu pas tave tarp koju apsieik svelniai ir saugiai, kaip su tuo ka nesioji tarp koju pastoviai! Cha cha

Motociklui susilus,dirbant laisvais sukiai,jei duodi daug gazo,pasireiskia kazkokia pauze mazdaug 5sec apsukos nekyla po to staigiai soka,degimas tikrai ne per velus,nes kartais musa atgal.
Jawa 250

Kaip uzdet prie rankenos nutrukusi troso antgali???

Darai taip:

  1. Is atitinkamo diametro strypo atpjauni nauja troso antgali, kuris dedasi i rankena. Diametra gali paimt kiek mazesni, nes plojant padides.
  2. Pragrezi per ji skyle, kad trosas vos lystu. Nepamirsk grezimo vieta pazymet "kerneriu", nes kitaip graztas nunes i sona. Geriausia grezt su staklem. Jei troso galas issipesiojes, atsuki vielute toj vietos, kur trosas geras ir nereikalinga dali nukerti saltkalciu. Apsukta viela saugo trosa nuo issipesiojimo ji nukertant.
  3. Aplituoji troso gala. Reikia apie 60-100 W lituoklio, aspirino tabletes ir lydmetalio. Geriau tinka ne radiotechninis, bet aukstesnes temperaturos (jo pavirsius atrodo kaip svinu padengtas). Tada nuvynioji viela, kuria buvai uzsukes ir nuriebalini trosa. Tinka waitspiritas, spiritas, svarus benzinas, blogiau - acetonas (tirpdo riebalus, bet greit galuoja ir ju nenuplauna). Dedi troso gala (apie 1cm) ant aspirino tabletes ir svelniai prispaudi su lituokliu. NEIKVEPK ASPIRINO GARU!!! Kai vis tik ikvepsi, suprasi kodel liepiau saugotis Cha chaCha chaCha cha Tros antgalis pasidengs islydytu aspirinu. Tada ant lituoklio galo imi lasa lydmetalio. Vel dedi trosa ant tabletes ir lituokliu uznesi lydmetali ant troso. Po to trosa gala nuo tabletes perkeli ant svarios lentos ir pabaigi kaitint, kol lydmetalis tolygiai isiskverbia i trosa.
  4. Kadangi belituojant troso galas kazkiek issiskecia, padarai apipjaustyma ir nukerti jo tiek, kad likusi aplituota dalis kaip tik atitiktu antgalio skersmeni. Is antgalio turi iseiti neaplituotas trosas.
  5. Nuriebalini skyle trosui, i vidu pripili aspirino milteliu, idedi lasa lydmetalio, kaitini, kol jis pripildo skyle ir iseina per apatine dali. Jei skyle uzsikiso - ikaitini, kad lydytusi ir praputi. Taip aplituosi vidines skyles sieneles.
  6. Kisi trosa i skyle, dedi ant metalinio pavirsiaus ir uzplaki. Must reikia per antgali taip, kad jis susiplotu kaip backa, ant kurios atsisedo dramblys Šypsena
  7. Kaitini antgali, kad lydmetalis ant troso ir lydmetalis ant sieneliu issilydytu ir sukibtu. Dar neatausus lydmetaliui gali dar karta trinktelet plaktuku per antgali. Po to vel ikaitini antgali ir leidi jam ataust naturaliai. To reikia, kad lydmetalyje neliktu itempimu, kurie smarkiai sumazins jo tvirtuma.
  8. Jei antgalis nenori lysti kur jam priklauso - apdirbi dilde. Tik nepazeisk troso.

Ir svarbiausiai: reguliariai tepk trosus, nes netepti jie prasitrina i sarvo antgalius.

Pasimokykit stabdyt tiek galiniais tiek priekiniais stabdziais t.y stabdyt iki rato cypimo. Nes kai ivyksta avarine situacija, daznai nebuna laiko galvot ar priekinius, galinius stabdzius uzspaudei iki maximalaus pajegumo.

Kazkas zadejo parasyt jawos degimo reguliavimo helpa,man labai reiktu

What is sport bike?

Sport bikes, also known as crotch rockets (

[quote]britwos
[/quote]
), are small, fast, light, and covered with shiny, cool, and expensive plastic. They are light and easy to handle, but their go-fast handles are very sensitive. A sport bike will try to kill you if it senses that you don’t know what you’re doing !!!

bl kazkur motomanuose paskaiciau kad reikia guldyt moca y ta puse kur suki o vaira pasukt priesingai tai nusprendziau isbandyt tai bliamba kaip *užknisa**usi ant asfalto tai net spoileris suluzo. noriu pasakyt kad neklausykit visokiu nesamoniu aisku rasoi daug tiesos bet raso ir nesamoniu

Lietuviu liaudies patarimas (ypac tinkamas aprasytam atvejui):
"Nemoki p*st nereikia lyst…" Juokiasi

Tu bandei pritaikyt kontravairavima. Jis naudojamas PRIES GULDANT moca, kad tas lengviau guldytusi. Tu paguldei iki galo Cha chaCha chaCha cha
Taisyklingai atlikt sita veiksma reiktu taip:

  1. Pamatai duobe.
  2. Nusprendi is kurios puses ja aplenksi. Tarkim, darysi desini posuki.
  3. Greitai sukteli vaira i priesinga posukui puse (kaire), moco neguldydamas. Suktelet reikia tik labai truputi.
  4. Mocas kartu su tavim pradeda virsti i priesinga vairo pasukimui puse (i desine).
  5. Kartu su mocu lenkiesi ton pusen (desinen), tuo paciu atitiesindamas vaira ir sukdamas ji i kaire, kol guldymas liaujasi. Jei pasuki vaira per mazai - mocas gula toliau, jei per daug - pradeda atsitiesti.
  6. Taip pasvires atlieki posuki.
  7. Staigiai sukteli vaira posukio pusen ir mocas issitiesina.

Ka reikia atsiminti:

  1. Isscentrine jega stengiasi versti motocikla i priesinga posukiui puse.
  2. Kuo mazesnis radiusas (labiau i posukio puse pasuktas vairas) ir kuo didesnis greitis, tuo stipresne iscentrine jega, todel motocikla reikia guldyt labiau.
  3. Motociklas sveria 2-3 kartus daugiau uz savo draiveri, todel neverta pasitiket, kad savo svoriu gali ji lengvai paguldyt.
  4. Kontravairavima pirmiausiai reikia atlikti mintyse, o tik po to gatveje.

Maredga. JAi tupai guleisi ir del savo klaidu batona pagavai, tai nereiskia kad cia netiesa! Bandyt reikia ir su protu!!! Kas kaltas kad kvailai pasielgei!

Karoce, eksperte, sakau trumpai ir aiskiai: kai moto greitis yra virs mazdaug 20 km/h, jis yra valdomas tik kontravairuojant tai yra sukant vaira i priesinga puse ir ne kitaip. Vieni galvoja kad vairuoja korpusu ar dar kazkaip bet visa tai yra mura. Kai pradedi lenkti savo korpusa i posukio puse, tu vistiek nejuciom suki vaira i priesinga puse. Skirtumas tas, kad vieni supranta kaip jie vairuoja, kiti daro tai nejuciom.
Kartok paskui mane: motociklas valdomas tik kontravairuojant, t.y. sukant vaira i priesinga puse
Tai lemia keli fizikiniai reiskiniai: iscentrine jega (Darly jau apie tai uzsimine) ir priekinio rato giroskopine jega, bet del to tu nesuk sau galvos.
Vsio, sekmes Labas

  1. ar tvarkoj zvakes (ar visos zvakes duoda kibirksti, ar ta kibirkstis vienoda, ar zvakes vidinis izoliatorius nera slapias nuo benzino)

Va va man taip yra buve, karocia uzpyliau zvake, tai neuzsivede, sako kad reikia ja kaitinti iki raudonumoJuokiasi, as kaitinau bet nepadejau, iskaitinau gan smarkiai, bet kai baigesi nervai nusipirkau naujaCha chaCha cha