Q: del apsukų sukilimo stovint kamštyje.

Q: del apsukų sukilimo stovint kamštyje.

nu yra aparatas mazda 626 2.2 12v
problema tokia, kad kol variklis nera gerai užšiles, tai apsukos stovi normalei. užtenka ylysti y koki dideni kamšty, prasideda nesamones, apsukos pradeda po truputi kilti nuo ~0,9k iki 1,4k rpm. bet užtenka išvazhiuoti ish kamščio ir pavažiuoti tiesiaja bent 500m ir vel apsukos mazhdaug susinormalizuoja. bet vistiek išlieka ‘nenoras’ apuskom nukristi(visa tai buna ant ykaitusio variklio). tosolo netruksta. toks yspudis kad kažkas uzhkaista ir pradeda durniuoti.
mano tokia versija: kai nusipirkau šita gelda, tai katalizatorius buvo visas jau nunešiotas ir nusibaiges, netgi keuras keliose vietose. nu pagalvojau kad reiktu pakeist(apie visiška pašalinima negalvojau tada Cha cha ) na nusipirkau parduotuvej uzh 100lt gofruoto vamzdžio gabala(tipo katalizatorius taip isheina Cha cha), nu ir sena išpjovem, o nauja ystatem. kol buvo zhiema ir šalčiai-tokiu dalyku nepastebedavau (važinėju trumpais atstumas) tai galvoju gal but katalizatorius(visdelto ish jo ten kokybes ir naudos turbut nulis) perkaista ir kažkokiu budu gal keičiasi duju busena ar kažkas panašaus ir lamda zondas duoda klaidingus duomenis y kompa ir apsukos sukyla?kokios butu nuomones šiuo klausimu?

siaip gal tavo versija yra teisinga,bet bbz zino kaip ten is tiesu…pabandyk isimt ji is vis nx ir ziurek kaip tada elgsis tavo dziagsmasŠypsena