Turiu viliojanti pasiulyma- impreza outback- ar verta?

Turiu viliojanti pasiulyma- impreza outback- ar verta?

sveiki vargo broliai.
Nezinau, ar cia klausimas ar guodimasis.
Siandie gavau pasiulyma- pirkti subaru impreza outback. 1998 metu, 2,2 mataras, visi navarotai, truputi stukteleta (airbagai neissove). Pravaziavusi apie ~60 tukst km. Kaina tikrai nedidele- su remontu neperkopia 20kLt.
Bet pradejau dvejot- tiek pinigu surinkciau tik is bedos (po to eksploatacijos eigoj jau drasiai uztektu ja islaikytCha cha).
Dabar vazineju su 89 legacy, kuriai jau kazkas neaiskaus su greiciu deze daros. Plius ryja daugokai.
Kas mane vilioja pas ta impreza: neypatinga isvaizda (gal vagiu nedomins), aukstesnis uz paprasta legacy (pravazumas geresnis), airbagai sveiki, maza rida, navarotai ir trauka turetu but atitinkama.
Kas mane domina (gal kas galetu patart)- 1. kaip bagaziniu skirtumai legacy ir imprezos universalu? Kiek teko girdet, baze ta pati ir imprezos ir legacio, bet imprezos uzpakalis maziau atsikises. Ar nekencia del to bagazines turis? Gal kas turit duomenis- kiek litru tu masinu bagazine?
2. Kas domina- tai kuro suvartojimas. Kadangi vis tiek teks detis kapustus- idomu kaip sito aprato apetitas. Turint omeny, kad tai mazesnes klases masina uz legacy- turetu maziau srebt?
3. Kaip vietos gale- aisku maziau bus, bet ar zmones laisvai telpa susest?
Gal kas turit paprasta impreza universala (outbacka vargu ar kas turit)- ir galetumet paporint apie jos pliusus/minusus ir ypac kuro srebima (kad ir 2.0 l., nes 2,2 l. lietuvoj irgi labai retas variantas)

DC

pas mane legacy 95 metu ( jau naujesne karta , nuotrauka yra profaile), sedanas, 2.2 variklis. automatas, priekis varomas.
galiu pasakyt kad tikrai patikima auto. jokiu dideliu problemu. esu skaites ne viena atsiliepima apie sita varikli, kad jis isvaziaves is gamyklos del variklio remonto daugiau i joki garaza nesugryzta (ne lietuviu atsiliepimai).
. ash ja turiu jau antri metai. per ta laika ~100k nuvaziuota. skaitliukas rodo ~280k km. na ir toki ka priklauso - granatos, stabdziu diskai, dirzeliai…
tik nusipirkus ir pakeitus tepalus i sintetinius, pradejo siek tiek varveti. buvo pakeista kazkoks dangtelis prie paskirstymo dirzo ir problema ispresta.

tepalu visiskai neryja, degalu - ~7l/100km. cia vidutiniskai mieste ir greitkelyje ~120km/h.

siek tiek prastoka garso izoliacija.

manoji dabar perleista zmonai, tikiuos dar vaziuos ilgai Šypsena

del patikimumo, ekonomishkumo tikrai nesigailesi. o tokia kaip tu ziuri, impreza outback, man dar labiau patinka Gerai

kaip tik neseniai su draugais apie Subaru kalbėjom, irgi sakė, kad neužmušama mašina, gaila, kad boxer tipo dyzelių nedaro Cha cha ir dar gaila, kad nieko tau negaliu patarti

ŠypsenaDaugiau info apie subaru-bigman.ru subaru.trast.ru

nuvaziuok i zveryna, JMA centra, susirask toki Gyti, jis tau atsakys i visus klausimus.
as reliai matau truputi skirtuma tarp legacy ir outback

teko su paprastaimpreza pasivazineti, su legacy. su out… ne.
jis truputi kitos klases.
del isvaizdos ir vagiu - vagys vagi ne isvaizda o gera masina.
(ka audi grazios? o kaip vagia…)

del pravazumo tai subaru liux, o outback dar geriau.
komfortas gera labai.
na jei pinigai yra, ir zinai kad nesigailesi tai imk
rida nedidele, kaina padori.
tik subaru detales brangios…
bet daug ka atperka komfortas ir pravazumas

del bagazines. vietos zinoma daugiau, bet saldytuvu negalesi vezioti.

sakau. nuvaziuok i JMA centra.

Vietos bagazinej zymiai maziau nei Legacy, turi pasimatuot ar tilps tau meskeres. Bet siaip variantas labai viliojantis. Tavo vietoj imciau. Tiesa, Impreza Outback tai tikriausia amerikoniska, jei taip, tai truputi kitokios faros ir daug stpresni bamperiai