Manyciau, kad skonio ir pripratimo reikalas. Su galiniais smagiau posukius ziema isimineti (jei galingas variklis - ne tik ziema), draginant geresnis prispaudimas turimas, bet neipratusiam slidziam kely sunkiau pajudeti nesusimecius (uztat lengviau istiesinti masina, jei lengvai uzmeta), lengvos masinos prastesnis pravazumas (didelem ir sunkiom netaikoma), kardano deka prarandama siek tiek galios ir siek tiek daugiau sunaudojama kuro.
Priekiniais viskas atvirksciai.
Bet man maloniau vairuoti galiniais varanciais, ypac ziema…
Man asmeniskai tai tik galiniai varomieji.
Priekiniai vedamieji kancia. Man asmeniskai.
Privalumai:
Staigus apsisukimas kelyje.
Sauluciu paisymas taip kaip priklauso.
geresnis sukibimas su zeme.
smagesnis vaziavimas ziema
Komfortas.
zymiai greitesnis isibegejimas.
As tai nesutinku kad su galu varomu uzmetus lenfviau istiesinti!Tikrai neKaip tik priesingai su priekiu lengviau ipac kai meta sikna ir apskritai beveik visose situacijose preikis varomas patikimiauTaciau as rinkciausi gala daugiau adrenalino cia kai kam
Nu nezinau man atrodo, kad su galiniais varomaisiais lengviau istiesinti masina duodi gazo ir suki vaira i priesinga puse ir vsio, o su priekiu…
nu nzn gal as klystu
Baikit juokaut … tai kad galas varomas yra lengviau isvairuojamas slydimo metu - yra faktas … tiktai reikia moketi tai daryti … o buna slydimu kur su priekiu varomu isvis be sansu islyst … o galas tose situacijose issikapsto …
butent tik reikia moket o kas nemoka todel ir rekia kad priekis geriau
man pvz galas geriau ,o del priekio vazinejau praita visa ziema tai visi sakydavo uzmeta spausk gaza nu pabandziau spausk nespaudes tu jeigu padangos praranda sukibima ir ****ec o su galu gali dar laviruot
as uz GALA!
Zodziu. Jei geras vairuotojas, tai jokio skirtumo ar priekis, ar galas varo. Yra toks pasakymas, kad blogam sokejui ir kiausiniai maiso. Taip kad neisizeiskit ir baikit gincytis