Ar yra ypatumu vedant salta varikli su ipurskimu? Gal reikia pasukti rakta kol lemputes uzsidegs ir palaukti , kol siurbliukas kuro pripumpos ar gaza paspausti trumpai ar ilgiau? Patarkit kaip reikia elgtys? Aciu.
nu del lempuciu tai klystat chebra.
Mono Preliudas 1986m. 2L. 16v. ipurskimas, buvo ir kompiuteris. kol neuzgesta isiurbimo lempure nedirba starteris.
karoce reikia laukti ijungus degima kol uzges kuro pasiurbimo lempute
o gazo tai tikrai nereikia spausti.
ir savaime aisku pliusas tas kad masinos uzvedimas kainuoja zymiai maziau pastangu ir nervu ir ipac per salcius. Lyginant su karbiuratorine sistema.
Man atrodo, kad varikliai su elektroniniu įpurškimu į gazo pedalo paspaudimą užvedimo metu iš vis nereaguoja. Mechaninis purškalas reaguoja ir per tokius šalčius aš jį spusteliu, kad lengviau užsikurtų (bet mano auto įpurškimo sistema nėra visai tvarkinga).
ten ne kuro pasiurbimo lempute, o kompas ijungia siurbli keliom sekundem, kad susidarytu slegis ir tuo paciu uzdega PGM-FI lempute prasydamas tave palaukti…del starterio blokavimo tai kazkas pas tave ten netaip…
Nieko klaukt ir daryt nereikia. Rakteli tik pasukai iki galo ir burbt. Gazo tai nerekomenduojama duot, o rekomenduojama ishmint sankaba 1. jei ijungtas begis nepajudes, 2. lengviau starteriui sukt net ir ant N pavaros.
tik kai kur…daugumoj yra oro srauto voztuvelis(ar keli, valdomi dar ir ausinimo skyscio temperatura), kuris padidina jo kieki…ilgiau atidarytus purkstukus laiko kompas…
R-19 su daugiataskiu perskalu nera nei papildomo purkstuko, nei papildomo oro kanalo, nei nieko materialaus papildomo saltam darbui- tik ipurskimo programa. Bet kuriasi ir dirba puikiai
vo butent, pas mane tas pats buvo ir ant bmw318i, ant dabartinio bmw 325 . Netgi pas mano tevo opel record 2.2i tas pats. Variklio uzvedimo procesas valdomas kompo, todel jis sukelia zymiai maziau problemu, nei karbas