Kodel taip atsitinka?

Kodel taip atsitinka?

Zinau, zinau kad si tema yra gana nemaloni ir kad apie tai buvo kalbama daug ir ypac po nelaimingu moto ivykiu. Noreciau surinkti visu jusu nuomones po vienu stogu.Manau, kad jos bus reikalingos tiems, kurie vazineja ar "skraido" dviratemis transporto priemonemis ir tiems, kurie ruosiasi tai daryti.
Sie metai (kaip supratau is jusu zinuciu, komentaru ir straipsniu laikrasciuose)buvo skaudus motu savininkams. Nemaza ju dalis pasitrauke is gyvenimo del ivairiu priezasciu.
Kodel motociklininkai zusta keliuose? Kokios yra to priezastys? Ka reikia daryti, kad to nebutu?
Atsakykit i siuos klausimus. Pasidalinkit savo mintimis ir patirtimi.

taip atsitinka del: 1.Netvarkingos transporto priemones
2.Nepakankamu vairavimo igudziu
3.del kitu variuotoju zioplumo
Dazniausiai motomanijakai zusta kai koks zasinas iskisa savo snapa, pasisukineja, vaziuodamas 50 rikiuojasi i trecia/antra juosta ir pan.Zmogaus akis tikrina ar nera masinu, kai zmogus apie ka nors galvoja, jis ir tikrina "ar nera masinu", o motociklistas jiems net ne eismo dalyvis…Jo paprasciausiai nepastebi.Vaziuodamas pagrindiniu keliu tris kartus daugiau dairaisi sankryzoje nei kiti, lenkdamas ar stabdymas ziuri kad kas taves nenukirstu, neuzkistu…Tokia jau ta Lietuva…Tiksliaujos keliu kultura…Pats vaziuodamas su tacka prie gariunu vos r1 nenuskyniau.Jo paprasciausiai nesimate, tarp masinu lindo.gerai kad i veidrodeli pasiziurejau pries padarydamas manevra.

kiekviena situacija individuali: pagrindine "oops nepastebejau" - vairuotoju zhioplumas.
o dar ish savo puses papriekaishtausiu moto vairuotojams: teises turit, laiket, tai turit zhinoti, kad kiaura para privalote su shviesom vazhineti. tokiu gal tik 20%, visi kiti lemputes taupo

nu tu ce jau perlenkiai kas ce jas taupo as tai asmeniskai jei labai spaudziu tai diena ilgas sviesas isikalu px neakina o matosi per veidrodeli kokios masinnos vistiek geriau

Greitai leksi letai nesCha chanepades ne isviesosCha chaCha chaCha cha

taigi visos avarijos praktishkai atsitinka susidurus su mashinomis del vienu ar kitu kaltes. tiknoriu pasakyti, kad jei motociklininkas lekia 140km/h mieste ir koks zmogelis ishvazinedamas ish kiemo nepastebi tai nera ko tokiu zmoniu kaltinti, nes kai lekia tokiu greiciu tai tikrai yra beveik neimanoma pastebeti, o jei dar prastos matomumo salygos…
buvo mano motinai bajeris kai ji vare antra juosta ir priesh ja uzleke motas ir pradejo staigiai stabdyti ir sukti, tai vos ne vos suspejo sureaguoti, o jei ne tai butu nuskyne kaip su dalgiu. chia jau nebe mashinu vairuotoju zioplumas, o britvininku izulumas…
bet tikrai daznas atvejis kai vairuotojai apsisukineja per dvigubas skiriamasias juostas ir varo neziuredami. va tada ir atsitinka dauguma nelaimiu, jei jau taksistai sugeba ivaziuoti i tavo mashina( taip buvo atsitike), ishvarydami ish taksistu stovejimo aikshteliu i antra juota neziuredami, tai tada motociklininkus uzjauciu…

na pirmas dalykas tai priklauso nuo vairuotojo,manau jei vaziuos su protu tai turetu buti viskas ok jo atzvilgiu,o jei kas kitas ivaziuos juk jis nekaltas visko pasitaiko,bet pagrindines priezastys manau greitis,ir igudziu stoka!!!

Visų pirma jeigu važiuoji su motu važiuok taip :
1 ) Taves niekas NEMATO todėl turi galvoti ir analizuoti situaciją už visus kas šalia su auto ir t.t.
2 ) Jeigu vairuotojas į tave žiūri tai dar NEREIŠKIA kad jis tave MATO
3 ) Tu važiuoji mieste nuo 60 iki 200 ar dar daugiau o visi galvoja kad tavo greitis 50 ir pagreitis iki 100 km/h per puse valandos.
Panašiai galima ir tęsti…
čia mano nuomonė bet manau kad teisinga …

yra motu vairuotoju, kurie nesirenka kur vaziuot 80, o kur 200. tai va tokie dazniausiai ir prisitrenkia, labai pritariu,kad reikia galvot,kad visi vairuotojai tave nori nukalt,tada bus daug saugiau.

nu cia kiekviena kart vis kita situacija buna…bet siaip kaip minejo daugelis…i prieki numatyt situacija reikia…nes masinu vairuotojai aisku per velai dazniausiai pastebi…

Aisku, situaciju gali buti ivairiu - per maza motociklininko patirtis, greits, ir t.t. (nekalbant apie tai, kad buna tokiu kamikadziu, kurie mano, kad stabdziai motui - nereikalingas priedas, o geriausios padangos - sudilusios iki kordoBaisuBaisu ). Vistik manau, kad dazniausia avariju priezastis - autovairuotoju neatidumas. Turbut kai kurie is ju uzmirsta, kad keliuose vazineja ne tik keturrates transporto priemones. Turbut daugeliui is jusu pazystama situacija, kad pries mota is salutinio kelio staiga issuka automobilis, ir po to vairuotojas teisinasi, kad nieko nepastebejo… ApakęsNeApakęs Deja, pries pora menesiu teko savo kailiu isitikint BARAKUDOS teiginiu - "…kad jei vairuotojas i tave ziuri, dar nereiskia, kad jis tave mato Aš nekaltas " As taip pat maniau, kad vairuotoja Moterys, sustojo sankryzoj prie pagrindinio kelio tam, kad praleistu mane. Bet, pasirodo, klydau…BaisuBaisuBaisu Pasekmes tokios, kad neber moco, o ir paciam teko pakliut i chirurgu letenas "neplaniniam remontui" Piktas Tad tokiems vairuotojams noretusi primint, vaziuojant vistik geriausia buti atsimerkus Apakęs , o pries ivaziuojant i sankryza vertetu uzmest aki kairen ir desinen. Ypac tai pasakytina pensininkams ir kai kurioms vairuojancioms moteriskems. LabasLabasLabas

užuojauta, barthez… Aš nekaltas

… bijokite golfistu … jie dazniausia lenktyniauja …
Beje buna tokiu vairuotoju kurie aplamai galvoja, kad vieni kelyje vazineja.

Su visom mintim daugiau maziau sutinku. Ypac su ta, kad masinu vairuotojais reikia visiskai nepasitiketi ir visuomet elgtis taip tarsi jie taves nemato (nes taip dazniausiai ir buna).Taip

Visgi anksciau ar veliau visi griuna, todel kiekvieno reikalas yra pasirupinti tuo kad avarijos butu kaip galima maziau skausmingos. Gal ne mano reikalas, bet kai biciukas varo ant britvos be salmo, su sortukais ir maikute, man jis atrodo kaip paskutinis GAIDYS.Ignore

"Nusipirkau moca uz 10 gabalu ir maikute uz 30 Lt"… GAIDYS!!!Baisu

Zinot kaip isimineja zvyra is po odos? O gi su metaliniu shepeciu. Va tai as vadinu skausmingomis pasekmemis. Nekalbant jau apie ant asfalto issitaskiusias smegenis…

Vazinekit saugiai everybody Taip

Jooo, Crunchy, tu visiskai teisus. Man irgi kazkaip atrodo nesuderinama - su britva ir be salmo. Tokie vaziuotojai tikriausia dar nezino, ka tai reiskia kristiBaisu. Bet anksciau ar veliau tai nutinka, kad ir kaip atsargiai vazinejant. Tad naudokim apsaugos priemones!MirktLabas

Dauguma kurie tik yra kelius kartus vaziave pasieme moca vaziuoja be salmo ir su nepatogia apranga ir gaunas kad po to bunBaisulabai blogai,tai va jei sedi uz moco tai butinai dekis salma man atrodo,kad jis yra svarbiausias apsaugas dalykas.

tu teisus Vee Crunchy su britvuce be aprangos ir nekalbant apie salma varynet tai tikrai aTa Taip
nors su maikute vazynet koky silta vasaros vakara ahujena, tai galima sau leist nebent ramiai centre, bet tada jau geriau turet ne tik dvi akis.

pats esu karta griuves, del kitos masinos kaltes, bet laimei laimingai, bet jei neapranga tai butu likes mesingas skeletas is manes, nes asfaltas stabdo tikrai smagiai Cha cha

va db mentai motu uzsipirko, niekam nieko blogo nelinkiu, bet kai is ju pora nuskins kokie asilai, tada gal ir prades vairuotojai galvot kad jie ne vieni su dezem vazineja

gal ir y nauda mum kad mentai motuku uzsipirko ?!

As manau daugiausia avariniu situaciju susidaro del auto vairuotoju kaltes, jei auto vairuotojas vaziuoja ir pamato tarp masinu parlekianti mota tai jis persirikiuodamas i kita juosta padaro "meskos paslauga" Piktas Patarimas auto vairuotojams, pamatei motocikla vaziuok kaip vaziaves o nesimetyk po kelia, motociklas pats tave apvaziuos.Uzknisa kai leki ir masina pasitraukia i ta puse, per kuria tu ja prtadedi lenkti Piktas O siaip pritariu ir pats ta praktikuoju,kad vaziuoji ir galvoji uz visus eismo dalyvius Kietas

Taigi, Pirminis ir pavirsutinis dalykas - per didelis brytvos greitis (jei visos brytvos 60km/h vaziuotu tai tikrai tu avariju nebutu, bet yra siek tiek kitaip.)

Antras, gilesnis momentas, kad auto vairuotojai nesitiki ir nepastebi dideliais greiciais atlekianciu motu, lygiai taip pat kaip motociklininkai nesitiki kad ishlys koks auto is kampo.Visgi maximalus greitis mieste yra 60km/h ir visi prie jo pratinasi (o ne prie 150).

Todel geriausia nelekti tose vietose kur yra soninis judejimas (visokie salutiniai/pagrindiniai keliai kertasi, isvaziavimai ivaziavimai, keliu susikirtimai, daug masinu ir tt.) ten kur gali netiketai kazkas ishlysti. O atviresnese vietose galima ir paspausti, bet reikia ypatingai susikoncentruoti ir ivertinti savo galimybes (ar reikalui esant galima bus greitai ir saugiai sustoti).

Prie sito prisideda dar papildomi saugumo elementai butent motams: per lietu vaziuoji leciau negu su masina, nakti ar vakare prie blogo apshvietimo irgi panasiai,ziuri atidziai i kelia kad nebutu kokio netiketo smeliuko,pacio moto bukle turi buti nepriekaistinga.

Ivertinus visus situos elementus ir islaikius salta prota (kas yra laaabai svarbu valdant galinga brytva, nes daznai buna vietu kur noretusi paspausti bet negalima), sumazinti rizika galima iki minimumo.